Part 13

1.8K 136 11
                                    

Duh' aduh aduh aduh aduh sayang,
Aduh aduh aduh aduh jangan.
Aduh aduh engkau temberang.

Halilintar menjeling Gempa yang melalak di sebelahnya, dia mahu buat kerja pun tidak senang. Bising. Sudahlah, lelaki genit itu asyik menolak-nolak tubuhnya.

"Diamlah." kata Halilintar kesal. Makin dia tegur makin kuat pula Gempa membuat bising. Sengaja cari nahas dengannya.

Gempa menjuihkan bibirnya. Dia berpeluk tubuh, kaki di silang. Kaca TV yang menayangkan cerita Can You Hear Me, menjadi santapan matanya.

Hening seketika, hanya suara dari kaca TV yang menjadi latar belakang.

"Mumumu.." Gempa mengerling Halilintar yang kembali khusyuk dalam membuat kerja ofisnya. Tak di ofis, tak juga di rumah. Asyik sibuk saja. Kerja, kerja dan kerja. Dia pula yang terabai.

Gempa bangun dari sofa, dia mengalih tangan kanan Halilintar dan terus dia melabuh punggung di atas pangkuan Halilintar. Leher lelaki itu dipeluk. Wajah datar suaminya yang tampak bengang dengannya hanya dipandang manja. Seolah tidak tergugat dengan jelingan maut daripada sang suami.

Helaan nafas pelan terluah dari belah bibir Halilintar, dia membetulkan posisi duduk Gempa yang berada di atas ribanya lalu dia kembali hanyut dalam dunia kerjanya.

Gempa yang rasa terabai, mula melancarkan serangan menggodanya pada Halilintar. Dia mengelus rahang tegas suaminya dengan gerakan seksual, lalu pipi lelaki itu dia ciumnya bertalu-talu.

Dah mula dah.. Desis hati Halilintar. Namun dia hanya membiarkan sahaja, sudah terbiasa dengan godaan lelaki itu.

Gempa mengerling ke arah Halilintar. Lelaki itu seperti tidak terusik sahaja dengan segala godaannya, kuat betul iman suaminya. Dalam hati dia merengus.

Tak apa, kita tengok setakat mana dia boleh tahan. Bisik hati Gempa nakal.

Leher Halilintar ditiup perlahan sebelum dicium. Jilatan diberikan pada leher Halilintar berserta gigitan dan hisapan. Membuatkan kesan merah mula terlakar di leher suaminya.

Dia menggigit pula bahu suaminya yang berbalut baju t-shirt merah berjalur hitam.

"Hnggnn.." terlepas desahan halus dari mulut Gempa, apabila punggungnya tiba-tiba sahaja diramas oleh Halilintar.

Tanpa Gempa sedar, pipi Halilintar sedikit memerah tipis bila mendengar desahan isterinya yang menyapa cuping telinganya. Fokus pada kerjanya mula terganggu.

"Dah cukup. Pergi masuk tido sana." Halilintar buka suara, seraya mendorong tubuh Gempa yang masih giat bermain di sekitar lehernya.

Namun, Gempa mengeratkan lagi pelukannya pada leher Halilintar.

"Nanak!"

Halilintar hela nafas. "Kalau tak nak, tangan tu jangan gatal nak merayap lah."

Gempa sengih macam kerang wangi, bila ditegur oleh Halilintar. Memang benar tangannya, jenis yang tak boleh nak diam bila duduk berdekatan dengan Halilintar. Adalah nak merayap, hueheueheu...

"Linlin.."

Anak mata mereka bertembung sejenak. Gempa menggigit bibir bawahnya, kelopak matanya dikelip nakal.

Halilintar hanya menatap datar wajah Gempa. Senyum senget terculas di bibirnya. Dia mendekatkan bibirnya pada cuping telinga Gempa, lalu dia berbisik.

"Kau nak sangat kan? Aku harap kau boleh berjalan seperti biasa esok. Aku tak akan lepaskan kau.." bisik Halilintar dengan nada suaranya direndahkan. Cuping telinga isterinya digigit nakal.

Berubah terus wajah Gempa, berdegup jantungnya mendengar bisikan Halilintar itu. Lemah lututnya, nasib baik dia tengah duduk sekarang jikalau tidak sudah dipastikan dia akan rebah nanti.

"Tak kisah, daddy Linlin.."




















Tbc...

Tsundere Husband (HaliGem) [C]√Where stories live. Discover now