Chapter 2-Jungkook

4K 305 93
                                    

זה לא היה אמור להיות ככה, זה לא היה אמור להיות כפי שזה היה. לא הייתי אמור לשכב מעל מישהי ולחדור לתוכה בחוזקה, להכניס את הזין שלי אל תוך חור שלא היה של בן הזוג העתידי או בת הזוג העתידית שלי... זה לא היה אמור להיות בצורה הזאת. ריחפתי מעליה, הראש שלי נקבר בשקע של צווארה ויכולתי להריח את הריח המופלא של האומגה, ריח מתוק של שוקולד לבן ותותים טריים. זה היה ריח שיכולתי להשתגע ממנו, ריח שהטריף את כל החושים שלי, העמיד את הזין שלי כל כך עד שלא יכולתי לשלוט בעצמי. הגניחות שלה, הציפורניים שלה נתקעו בעורי כשזיינתי אותה באגרסיביות והעיניים שלה התמלאו בדמעות. החור הקטן וההדוק שלה, הרטיבות של איברה, הקפלים האלו של הכוס שלה... כל זה נכרך סביב הזין שלי וכלא אותו בתוכה. הייתי מאוהב ברפלקס של האומגות, לזהות זין של אלפא וללכוד אותו בתוכם, כאילו הוא שייך אך ורק להם, כאילו אני הייתי שייך אך ורק להם. הם האומגות חשקו בנו, במי שהיינו, במחשבה הזאת שהיינו מסוחררים בגללם... בגלל הריח שהם הפיצו כשהחלו להיות מיוחמים. הם זעקו את השם שלנו, בכו כשהדילדו המיוחד שלהם לא היה מספיק בשבילם, הם היו צריכים זרע כדי להשתיק את הייחום... הם היו צריכים שנכניס לתוכם את הגורים שלנו.

"ג'-ג'ונגקוק, כן- ג'ונגקוק! תן לי עוד! אני רוצה לשאת את הגורים שלך- בבקשה ג'ונגקוק!" היא צווחה כשנכנסתי לתוכה עמוק יותר עם כל חדירה אגרסיבית. מצצתי את צווארה, שפתיי החלו לרדת לכיוון שדייה, ליקקתי את עורה וסגרתי את פי על אחת מפטמותיה; התחלתי לשאוב וללקק סביב בזמן שהזזתי את האגן שלי אחורה ובמכה חזקה חדרתי לבפנים שוב. הגוף שלי עלה בלהבות, הרגשתי שהייתי במרכזה של אש בוערת כשהעונג הכה בי בגלים. נשכתי את הפטמה כשנדחקתי לתוכה חזק יותר, טלטלתי את גופה על המזרן והיא צווחה בקולניות, הדמעות שלה התנגשו בכרית והייבבות הרועמות שלה גרמו לזין שלי לזוז לבדו. "ג'ונגקוק! אלפא- אני גומרת! אני עומדת לגמור!" היא גנחה ותפסה את בשיערי עם אצבעותיה. האצבעות שלה משכו את הראשי לעברה, רגליה התהדקו סביב המותניים שלי והקירות שלה החלו להיסגר על הזין שלי. ההדיקות שלה גרמה לעונג שבתוכי להתגבר, רק חדרתי לתוכה בפראיות והיא התכווצה סביבי, ידעתי שאני צריך לצאת ממנה בזמן... אסור היה לי לגמור בפנים, למרות שהסיכויים שלה להיכנס להיריון כשהיא לא מיוחמת שאפו לאפס... עדיין היה סיכוי קטן שזה יקרה ולא רציתי ממנה גורים, לא רציתי אותה. ככל שנכנסתי לחור הרטוב שלה, הרגשתי את האורגזמה שלי נבנית לה בזריזות; גנחתי בחוזקה כשהקירות הפנימיים שלה היו כל כך צרים על הזין העבה שלי. הנחתי את אגודלי על הדגדגן שלה והתחלתי לשחק איתו, עיניה נפערו והתגלגלו לאחור, הגניחות שלה כבר לא נשמעו באוזניי... התמקדתי באורגזמה שלי, היא ירדה במהירות במורד עמוד השדרה שלי וחתכה אותי מבפנים. "אלפא!" היא גנחה בקולניות והתכווצה סביבי בפעם האחרונה כשגמרה על הזין שלי.

"פאק-" גנחתי כשהמשכתי לחדור לתוכה כמו אלפא מיוחם שהגיעה עונת ההזדווגות. עצמתי את עיניי וזרקתי את ראשי לאחור כשהאורגמה עשתה את דרכה באגרסיביות במורד עמוד השדרה שלי. היא גנחה ביחד איתי, הגוף הקטן שלה היה נראה כל כך עדין ושברירי מתחתיי, האומגה הייתה תחת השפעת האורגזמה כשהזין שלי דפק אותה והתנועות שלי נעשו מהירות יותר וחזקות יותר עד שהרגשתי את הזיעה זולגת ממני ואת האורגזמה עומדת להתנפץ בתוכי, בבת אחת יצאתי ממנה ונשכבתי על גבי... שפשפתי את איברי במהירות ונהמתי כשגמרתי, צפיתי בנוזל על הלבן יוצא ממני בכמה השפרצות זריזות אל הבטן המוצקה שלי. התנשפתי ופקחתי את עיניי כדי להביט בתקרה הלבנה בחדר שלי. אורה של השמש חדר דרך החלונות אל רצפת חדרי והאירה את החלל שבו הייתי ביחד עם האומגה שביליתי איתה את הלילה. זה לא היה המנהג שלי, לזיין אומגות בלילה ואז לעשות איתן סקס בבוקר, לזיין אותם פעמיים בזמן קצר כל כך. אבל אומגות היו סוג של התמכרות בשבילי, ולא משנה מה... לא יכולתי להפסיק להיות מכור אליהם. הם היו מיוחדים, כל דבר בהם נוצר כדי לפתות אלפות כמוני ולעבר אותם. הם היו מתנות, מתנות שהירח שלח לאנשים כמוני כדי לספק את היצרים החייתיים שלי, כדי להראות להם את הדומיננטיות שלי ולגרום להם להיכנע לי.

Knot's Calore ↬ TaeKookWhere stories live. Discover now