Chapter 27-Taehyung

4.7K 297 268
                                    

*תקשיבו למילים.

...

זו הייתה שעת הבוקר הרגילה שבה הייתי רגיל להתעורר, קרני השמש שטפו את רצפת החדר ויכולתי להרגיש אותן קורנות עליי בעוד שגופי בער וחורי נטף מעוצמת הנזקקות שהתעוררה בי באותם הרגעים. פקחתי את עיניי שאישוני הזאב הכחולים שלי היו אלו שהביטו בחדר, עירום ומזיע גבי התרומם מתנוחה השכיבה וראשי זז הצידה, סרקתי בתאווה את הגבר שלי ששכב חשוף לגמרי מולי, ללא שמיכה שתכסה אותו, רק עם בוקסר שחור שלא הסתיר את איברו הרפוי שרציתי כל כך. נשכתי את שפתיי כשהבטתי בו במבט מגורה, הגוף שלי הרגיש כמו מגנט שרצה להיצמד לגבר שלו כשהרמתי את כף ידי באוויר והנחתי אותה בזהירות על האיבר המכוסה. וברגע שהרגשתי את צורת הזין, גל חדש של נטיפות יצא מחורי והרטיב את הסדין... רציתי אותו, רציתי אותו עמוק כל כך בתוכי, שיכבה את השריפה, שיחדור לבפנים ויעשה אותי שלו. אצבעותיי ללא היסוס נגעו בשולי הבוקסר השחור וכשהעפתי מבט בפניו השלוות של ג'ונגקוק, יכולתי להריח שגופו היה בשינה עמוקה... זה מה שגרם לי להוריד את אותו בוקסר עד לאמצע הירכיים שלו ולחשוף את הזין שהיה שלי, שהיה שייך לי בלבד.

"אלפא-" נאנחתי בשקט בזמן שאחזתי באיבר הרפוי. וידעתי שברגע שהוציא את ריח החרמנות שלי מחוץ לגופי, האלפא שלי יריח את זה וייתן לי את עצמו, יעמוד לשירותי ויהיה שלי בכל צורה שרק ארצה, וכך עשיתי. האוויר נעשה כבד יותר, סמיך יותר וככל שפלטתי עוד ועוד, יכולתי לחוש בזין מתקשה ומתעבה בכף ידי, עיניי נפקחו כהרף עין וברגע שהבטתי בזקפה העבה שקראה לי, חורי טפטף אפילו יותר. לא יכולתי להתאפק יותר, לא יכולתי להחזיק את עצמי, ישבני התרומם מהמיטה ורגלי השמאלית הונפה לאוויר, נחתה בצדו השני של ג'ונגקוק ולאט-לאט הנמכתי את גופי. גבי היה לכיוונו של הגבר שלי, וכל מה שיכולתי לראות זה את חטא התאווה שבו חטאתי, ראשי הושפל כלפי מטה כשראיתי את הטפטוף מהחור שלי מטפטף על הזין העומד של ג'ונגקוק ואותן טיפות ירדו על עורו הקשיח כאילו הכינו אותו למה שמצפה לו. תפסתי את איבר הנוקשה והזזתי אותו קדימה, ישבני לא היסס וברגע שהרגשתי את כיפת הזין חודרת לתוך החור שלי, נוגעת בעור הפנימי והרגיש שלי, גנחתי בקולניות וחורי בלע את הזין בתוכו בשלמותו.

"אלפא!" נאנקתי ואגני עלה למעלה ולמטה על הזין העבה שפתח אותי כל כך טוב. העונג מילא אותי כמו שג'ונגקוק מילא והרגשתי חלש כל כך כנגדו... כפות ידיי הונחו על ירכיו המוצקות של הגבר שלי כשזיינתי את עצמי עליו, ההנאה הרגה אותי, הזדיינתי עליו בחוזקה ובמהירות עד שאפילו גופו החל לזוז לפי הדרך בה נעתי. העונג היה כל כך טוב, הטריף אותי מבפנים, קולות התחככות שלנו מילאו את החדר וכך גם את אוזניי, השענתי את ראשי לאחור כשזרמים עזים של הנאה התפשטו בי וגנחתי בקול רם בלי בושה. הרגשתי חסר תחושה על הזין הזה, קפצתי, זזתי והתכווצתי עליו, נעצתי את ציפורניי בעור ירכיו ופישקתי את שלי אפילו יותר. "ג'ונגקוק- אה- אלפא! הזין שלך כל כך טוב בתוכי!" צרחתי והחדר החל להתמלא בריח החזק של הזדווגות שלנו, ג'ונגקוק עדיין לא הרגיש הרבה... אבל תוך כדי שזיינתי את עצמי על הזקפה העבה שלו שמעתי אותו גונח מתוך שינה ומתפתל תחתיי.

Knot's Calore ↬ TaeKookWhere stories live. Discover now