Chapter 41-Taehyung

5.6K 328 222
                                    

אני חושבת שאני במשבר פרק ה-40 (כמו במשבר גיל ה-40), הלכה לי ההשראה. תשמעו את השיר כי הוא קשור לפרק, הוא ממש קשור לפרק.

...

החושך הבהיר שהופיע מעבר לחלון רק המחיש לי כמה זמן הייתי במצב הזה, ידיו נכרכו סביב מותניי כשירכיו הטיחו את עצמן כלפי מעלה והתנגשו בשלי. יכולתי להרגיש את הביצים שלו מכות בישבני בתנועות קצרות וחדות. הזין שלו חדר אליי במהירות מסחררת והקפיץ אותי עליו עם כל חדירה עוצמתית שלו, גניחות קולניות נפלטו משפתיי בזמן שהידקתי את אחיזת זרועותיי סביב צווארו העבה. עונג עבר בי בגלים עזים וזיעה טפטפה על גופו החסון של הגבר שהיה שלי באותם הרגעים, אבל שלא הייתי מוכן לקבל. והוא זיין אותי כאילו הייתי שלו מחדש, דפק אותי עליו כאילו רצה להוכיח עד כמה הוא אהב אותי כפי שהוא אמר, עד כמה הוא רוצה אותי כשלו מחדש, עד כמה הוא מצטער. גבי הרגיש את המצעים הרכים תחתיי, ראשי הושען לאחור כשהרגשתי את הדחיפות הכוחניות לחורי, האלפא שלי רכן מעליי ומצץ את עורי כאילו הייתי הדבר הממכר ביותר שהוא יכול היה לטעום. הראש שלי הרגיש באופוריה, שדה הראייה שלי הטשטש כשהבטתי בתקרה, איברו הגדול והעבה נדחק לתוך החור שלי, עמוק כל כך, פוער אותי ופותח אותי ללא רחמים, ללא בושה. הייתי שלו, הייתי שלו כשהוא טלטל אותי על המיטה, הייתי שלו כשכפות ידיו תפסו את ירכיי בגסות ואחזו בהן בזמן שאגנו זז בזריזות קדימה ואחורה, התנגש באזור שאותו פישקתי, זיין אותי ללא שליטה ונתן לעצמו לאבד את המושכות.

זרמים חדים הכו בי, צמרמורות גרמו לי לקמר את גבי ולייבב בחוזקה, עינינו הביטו אלו באלו כשהסתכלנו אחד מענג את השני ויכולתי לראות את פיו נפתח בזמן שהוא גנח והוציא קולות של הנאה מהגרון שלו. ראיתי את שריריו של האלפא שלי נמתחים כשהוא זז וזיין אותי במהירות חייתית, גרם לצלילי העורות שלנו מתנגשים להישמע בחדר, הטריף את חושיי וגרם לי להתפתל על המיטה הזאת ללא בושה. הוא נעץ את עצמו בזריזות, בתנועות קצרות וחדות הוא השתגע בתוכי, כפות ידיי אחזו בסדינים ולפפו אותן כשצרחתי; העונג היה יותר מדי בשבילי, הכל היה יותר מדי בשבילי, הראש שלי הסתחרר מהתחושות השורפות והטובות בתוכי, הדמעות שלי החלו לזלוג ללא שליטה, האוזניים שלי יכלו לקלוט רק את הנהימות שלו, החיה שבתוכו היא זו שהביטה בי עכשיו וניזונה מהתחושות שלי. יכולתי להרגיש אותו רוצה לסמן אותי, כפות ידיו הגסות לחצו על עור ישבני וגרמו לרטיבות שלי לטפטף על המיטה כמו טיפות מים, משכו אותי תוך שניות אליו ויכולתי להרגיש את הזין שלו נכנס עמוק כל כך עד שלא יכולתי לנשום.

"אה- אה ג'ונגקוק! ג'ונגקוק! כן-" גנחתי כשדמעות של הנאה ירדו על לחיי ופערתי את רגליי יותר בזמן שג'ונגקוק הוציא גניחות נמוכות. חזי נצמד לחזו כשלא יכולתי לסבול את התחושות הטובות שעברו בי, הכל היה יותר מדי בשבילי, מוחי החל להתרוקן, הייתי קרוב כל כך לאורגזמה האחרונה שלי עד שייבבות קולניות יצאו ממני. ג'ונגקוק הניע את הזין שלו בתוכי ביותר פראיות, כפות ידיו הגסות התהדקו על מותניי כשהוא השעין את ראשו לאחור ועצם את עיניו, יכולתי להרגיש שהוא עמד לגמור שוב, שהוא עמד לשחרר את מה שהוא רצה לשחרר בידיעה שזה בלתי נמנע. גופי החל לרעוד כשהעברתי את כפות ידיי בשיערו השחור והפרוע, והוא החזיר את ראשו לצורה ישרה ונישק את פי כאילו הפה הזה היה שלו. שפתיו נעו על שפתיי ברעבתנות כשהוא טלטל אותי על הזין שלו ואנחות של עונג עוצמתי נפלטו אל שטחו החם, ציפורניי ננעצו בגבו כשהרגשתי חלש כל כך בגלל התחושות המטריפות שהוא גרם לי והרגשתי את הזרמים החשמליים מכים בבטני התחתונה. "כן ג'ונגקוק- שם! שם- קצת יותר לצד! פאק כן! כן!"

Knot's Calore ↬ TaeKookWhere stories live. Discover now