Chapter 10-Jungkook

3.8K 317 151
                                    

הצחקוקים הקולניים של השאר גרמו לכאב חד בראשי בזמן שצעדנו כמו שיכורים אל בית הלהקה… הריצה הלילית שלנו, גרמה לנו באמת להשתכר… לא מהאלכוהול, אלא מהאדרנלין שהריצה העניקה לנו. חלק מאיתנו רצו כי זה שיחרר את הפחדים, את הכאב, את הסבל, את המחשבות שהטרידו אותנו. אבל אני? אני רצתי בשביל לשכוח את התחושה של השפתיים שלו, שנישקו את השפתיים שלי אתמול בצהריים. שנאתי את זה, אהבתי את הנשיקה, אבל שנאתי את האדם שנישק, הוא לא היה שייך לי, גם לא רציתי שזה יקרה. השפתיים שלו היו רכות, נעימות ומתוקות, כאילו התאימו לשלי כמו כפפה ליד, או כמו סיר למכסה… וככה זה היה, הפה שלו היה צריך להיות על הזין באותו הרגע, הלשון שלו הייתה צריכה ללקק אותי, השפתיים שלו היו צריכות למצוץ לי, כי זו הדרך שבה יכולתי לתת לו את מה שרצה ממני.

אהבתי את הנועזות שלו, אבל שנאתי אותו, אהבתי את המגע שלו… אך גם לא סבלתי את האומגה שנגע בי. קים טאהיונג היה הזאב השנוא עליי עלי אדמות, וברגע שהרגשתי כף יד טופחת על כתפי בזמן שנכנסנו אל בית הלהקה… עיניי כאילו נפקחו מהאשליה שבה שקעתי. אחי הגדול, הוסוק פשוט כרך את ידו סביב הכתף שלי והוביל אותי אל הכיוון השני שהיה הפוך מהכיוון לחדר האוכל. הכניסה לסלון הגדול של הבית, היה בדיוק מתחת למדרגות התלולות שהובילו לקומה השנייה. יכולתי לראות את חלק מהזאבים על השולחנות מאחורי הספה, משחקים משחקי קופסא, בעוד שאחרים היו ליד החלונות ודיברו על נושאים שונים. עיניי פשוט עברו זאב-זאב והקריאו את שמו במוחי, עד שלפתע… יכולתי לצפות באומגה שזיינתי אתמול, מתרוממת עם כוס שתייה בידייה ועוקפת אותה כאשר הריחה את הריח הדומיננטי שלי. היא התקדמה לעברי, וככל שסרקתי אותה ואת גופה הלבוש, יכולתי להבחין בשלושת האומגות שהיו קשורים אלינו בדרך כלשהי, יושבים על הספה השנייה וצופים בסרט הקומדיה החדש שיצא בעולם האנושי. הוא לא היה נראה רע כל כך יחסית לאחד שנדחה אתמול, ראשו הונח על כתפו של ג'ימין וגופיהם התכרבלו זה בזה בעוד שראשו של ג'ין היה על ברכיו של ג'ימין ומין-ג'ה, האלפא שישב לידם… והיה מהידידים הקרובים של האידיוט… נצמד אל טאהיונג שלא שם לב אפילו למבט המגורה שהוא שלח לעברו. בזמן שהרגשתי את הזעם עולה בגופי, כאילו שורף אותי ברצון עז להטיח את כף רגלי בפניו, יכולתי לראות איך הוא היה נראה ממוקד כל כך, יפה כל כך בשלוותו, אך ידעתי שהיופי הזה היה הדבר האחרון שהייתי מוכן לקבל בזרועות פתוחות, הוא רק היה נראה תמים… אך בפועל, כל אלפא שרצה אותו, קיבל פיסה ממנו, בדיוק כמו שמין-ג'ה עשה… עמד לקבל חלק ממנו בסופו של הערב.

"אז אתה מספר לי שהוא נישק אותך אתמול?" שאל אותי הוסוק כאשר נשענתי על הקיר והרגשתי את האומגה ניצבת לצידי ומתחילה לנשק את הצוואר שלי באיטיות. זה לא שהיא הייתה רעה, או אכזרית… היא הייתה אומגה, והיא בחרה בקפידה את האבא של הגורים שלה, זה בדיוק מה שהיא הייתה אמורה לעשות. אבל עצם זה שהיא עשתה את זה לפני שפגשה את ההתאמה שלה, זה רק גרם לה להיראות זולה בעיניי, חסר ערך, חסרת תוכן, חסרת התחשבות… האומגה ההיא הייתה כלום בשבילי ובקרוב היא גם תבין את זה. "זה לא מתאים לטאהיונג, אבל זה לגמרי שקוף שהוא מעוניין בך." הוא חייך אליי וגרם לי לגחך במרירות כששנינו התעלמנו לחלוטין מהאומגה שעמדה על קצות אצבעותיה בזמן שניסתה להשיג את תשומת ליבי. עיניי פשוט התמקדו במין ג'ה, שהצמיד את ראשו אל זה של טאהיונג, האף שלו כאילו ננעץ בצוואר שלו… הידיים שלו נכרכו סביב הגוף הזה וכל מה שטאהיונג עשה היה לחייך אליו חיוך קטן ולחזור להביט בטלוויזיה הזאת.

Knot's Calore ↬ TaeKookWhere stories live. Discover now