Chapter 28-Taehyung

3.7K 311 314
                                    

*לשמוע, לשמוע, לשמוע. שיר אחד הטובים שעושה לי דמעות.

...

אהבתי את התחושה הרגועה שהתפשטה בי כשהעיניים שלי היו עצומות והייתי חצי מודע לעובדה שחלמתי, שישנתי, שנתתי לעצמי לנוח מכל השבוע הזה.הבוקר הזה לא היה קריר כמו השאר והתמתחתי כשהרגשתי את החמימות הנעימה שהייתה בחדר, הוצאתי את כפות ידיי מתחת לראשי ונשכבתי על הגב, לא נתתי לשבר הרגעי הזה של החלום לגרום לי להתעורר. הלב שלי הלם בקצב סדיר, רגליי התפרשו על המזרן והשמיכה כיסתה את החלק שנחשף אחרי שחולצת האוברסייז שלבשתי התרוממה מעט וחשפה את הנפיחות הקטנה של בטני. לא רציתי להתעורר, לא רציתי לפקוח את עיניי כי ידעתי שהוא ישן שם לידי, לא רציתי לדבר איתו ולא רציתי לשמוע עליו. אבל האלפא שלי היה נושא בלתי נמנע וגבר שדיברו עליו הרבה בלהקה הזאת.

אבל ככל שהמשכתי לחשוב תוך כדי השינה הקלילה שלאט-לאט התנדפה לה, כך גם המציאות הייתה כמו משב רוח קריר על פניי. לא דיברנו זה עם זה, ולא הייתה לי את המחשבה על לדבר איתו, לא אחרי מה שאמר למרות כל מה שעשיתי כדי להוכיח לו אחרת. הייתי פגוע, הייתי נבגד על ידי המחשבות שלו וכבר לא ידעתי מה להגיד או לומר כדי שזה לא יהיה המצב. לא דיברנו שבוע והתגעגעתי אליו. ועם זאת, הזעם שהתעורר בי, היה כמו אש שבני האדם הוסיפו לה שמן, הבכי והצחוק היו אצלי כאחד וכשהבטתי על בשר חי הרגשתי כאילו הייתי מסוגל לטרוף עשרות חתיכות כאלו. אהבתי את טעם הדם על לשוני והסיפוק כמעט השתווה לסיפוק שהרגשתי כשג'ונגקוק העניק לי אורגזמה.

כפות ידיי הישנוניות אחזו בקצוות השמיכה בערפול והרימו אותה אל חזי כדי שאוכל להתהפך שוב ולהירדם בחזרה, אך משום מה לא יכולתי למשוך אותה אליי יותר מדי גם אם ניסיתי בכוח שלא היה לי בשרירים הרדומים. אנחה כבדה יצאה מפי כשהחלטתי לוותר על זה, לא ידעתי מה תפס את השמיכה או מה מנע ממנה להתקרב אליי, פשוט נתתי לזה להיות ככה ועמדתי להסתובב הצידה ולהתכווץ, עד שהרגשתי גוף עולה מעליי בפתאומיות וללא היסוס ומגע פה חמים ורטוב מפזר נשיקות על צווארי החשוף, הריח שלו היה כל כך חזק ומושך באפי שעמדתי להיכנע למגע שלו ולוותר על כל המטען שסחבתי איתי במהלך השבוע הזה... אך כשפקחתי את עיניי וראיתי את שיערו השחור והמסודר מולי, נזכרתי לבד מה היה הדבר שעורר את המפלצת שהייתה בתוכי. פניו היו קבורות בשקע כתפי וידיו הגסות נעו על מותניי, כמעט גרמו לי לקוות שאולי בעזרת המגע וחושי הריח והמישוש החדים שהיו לאלפא שלו, הוא סוף סוף יבין שהיה בתוכי משהו שהיה גם שלו והוא היה שם בפנים... שהוא אהב כל דבר שאבא שלו עשה ואת הדרך שבה הוא הריח, שהוא גרם לי לסחרחורות בזמן שהייתי בצורת הזאב שלי והתקשיתי לראות את הדרך בבירור... קיוויתי שהוא יבין את זה והוא לא הבין.

"תעזוב אותי-" מלמלתי בצרידות כשהנחתי את כפות ידיי על חזו העירום וניסיתי להדוף אותו ממני. אך ג'ונגקוק רק הניד בראשו בזמן שמצץ את עורי וגרם לי לגנוח גניחות קטנות שלא היו מספיקות כדי למלא את החדר. לפני שבוע הייתי תופס לו את השיער וכולא אותו בין רגליי, גורם לו לעשות אותי על הבוקר כי הרגשתי דחף עז להזדיין איתו כמו שהרגשתי כרגע... אבל פשוט הדחקתי את זה והתעלמתי מהדחפים שלי.

Knot's Calore ↬ TaeKookWhere stories live. Discover now