💖Bab 44💖

7.6K 242 41
                                    

*Edited Version*

Aku langsung tidak berpeluang untuk menolak ketika tangan besar Armand menarik tubuhku agar menelentang menghadapnya dan dia mula melancarkan jurus-jurus serangannya yang liar, gagah dan begitu menggoda!

Dan akhirnya, beginilah keadaanku sekarang! Dalam sisa-sisa nafas yang masih tercungap-cungap dan keletihan kerana aktiviti intim kami tadi, dalam keadaan tubuhku yang hanya berselimut begini, t-shirt labuh dan pakaian dalamku tadi sudah hilang dicampak Armand entah ke mana, aku kembali teringat yang aku kini masih dalam mood merajuk padanya.

"Thanks so much, sayang! You are awesome and very tasteful, like always! Abang rasa macam tak pernah puas nak sentuh sayang..!" Pujinya sambil mencium kening dan pipiku sambil memelukku erat.

Aku menghela nafas. "Abang tahu tak, saya tengah merajuk ni!"

"Laa, merajuk kenapa? Sayang tak puas? Nak lagi?! Tapi, tadi kan sayang dah banyak kali.."

Haa, betul, kan? Boleh dia tidak sedar yang aku tengah merajuk? Sebal!!

"Betul abang tak tahu kenapa saya merajuk? Kan dari tadi saya diamkan abang? Tak nampak riak wajah saya macamana?!" Omelku.

Armand merenungku lembut dan penuh cinta, mempamerkan senyuman manisnya, seperti biasa.

"Maknanya, tepatlah tindakan abang tadi.."

"Apanya tindakan yang tepat?!"

"Orang-orang tua cakap, kalau dalam rumahtangga ada masalah yang tak dapat diselesaikan dengan duduk bersama, maka boleh dilakukan dengan cara tidur bersama. Bermesra, make love. Macam yang kita buat tadi..!" Katanya lambat-lambat diikuti senyum comelnya sambil membelai rambutku.

"Tapi, itu kan abang yang nak.."

"Sayang pun nak, kan..? Kalau tak nak, takkanlah berkali-kali sayang puas.." Katanya yakin.

"Habis, nanti kalau saya tolak, saya berdosa pulak!"

"Maknanya, kalau tak berdosa, sayang akan tolak? Sayang tak nak?!" Soalnya, menatap ke dalam mataku.

Aku tertunduk malu. Sebenarnya, tidak juga. Gilalah kalau aku menolak ibadah paling nikmat begitu, dengan Armand, suamiku ini pula! Oopss..

"Tapi, saya tetap geram dengan abang.." Ujarku, cuba mengembalikan topik asal tadi.

"Laa.. Sayang nak geram apa lagi? Tak puas? Tapi tadi sayang dah banyak kali dapat, tahu? Sampai naik kesian abang tengok. Tercungap-cungap dah.." Dia menggodaku, menyedut kecil sudut bibirku dengan bibirnya.

Aku mengacuhkan godaannya. Lagi-lagi dia menggunakan ayat 'tidak puas' itu. Tahulah dia pandai buat sampai aku terkapai-kapai mencari nafas!

"Abang tetap tak boleh teka, kenapa?!" Tanyaku setelah dia melepaskan gigitan bibir seksinya.

"Elisya Luciana..?!" Soalnya setelah berfikir-fikir sejenak.

Aku mengangguk lemah.

"Kenapa dengan dia?" Tanya Armand dengan wajah hairan, membuat aku bertambah geram.

"Abang ni saja je tau! Of course-lah sebab saya jealous, sebab apa lagi?!"

Aduh, Armand ni! Kan aku dah terlepas cakap? Hish, mana ada orang merajuk sejujur aku? Siap beritahu alasan merajuk lagi tu!

Armand ketawa kecil. "Sayang nak jealous dengan dia, kenapa?"

"Abang tanya saya nak jealous kenapa?! Hello..! Of course-lah saya jealous! Saya rasa terancam! Sebenarnya ada berapa ramai lagi gadis-gadis macam Amyra dan Lulu tu yang tergila-gilakan abang?! Dan.. Dan kenapa mereka semua cantik-cantik, seksi-seksi dan muda jelita?! Sedangkan saya..?!" Kataku dalam nada menyedihkan.

"Hei, siapa cakap sayang tak seksi?! Sayang seksilah, tapi seksi sayang lebih special sebab hanya abang seorang aje yang nampak! Tengoklah sayang sekarang ni, kan tengah seksi?! Dan suara sayang mengerang time kita make love tu buat abang tak tahan..!"

"Abang, please-lah! Serius sikit, boleh tak? Abang tengoklah Lulu tadi tu, selamba aje ramas-ramas tangan abang, usap-usap! Lepas tu, sengaja pulak tonjol-tonjolkan dadanya yang besar tu kat depan muka abang! Argghh.. Stress..!"

Armand ketawa terbahak-bahak. "Sayang, sayang! Biarlah dia nak tonjol-tonjolkan dada dia, sayang! Dah memang itu kerjanya, nak kena tonjolkan semua. Bukan pada abang aje tu, pada semua orang pun macam tu jugak! Sebab tu abang broke off dengan dia. Sebab abang tak suka berkongsi dengan orang. Abang suka yang jadi milik abang sekarang. Tembam, cute, seksi.." Dia mengusap dan meramas lembut dadaku.

Aku mendengus. "Tapi, tetap juga.."

"Sayang ni kelakarlah.." Ujarnya kembali bernada santai.

"Apanya yang kelakar?!"

"Sayanglah.." Armand menatap mataku. "Sayang tahu, kan, abang sangat-sangat cintakan sayang?! Abang cuma cintakan sayang. Abang halalkan diri abang untuk sayang, bukan untuk Lulu, Amyra atau sesiapa pun. Just you, my love!"

Hanya itu! Kata-kata ringkas namun padat itu langsung membuatku terharu dan ingin menangis. Ya ALLAH! Aku telah meragui cinta suci suamiku!

Armand memang jenis lelaki yang tidak banyak cakap, bahkan jawapannya yang ringkas dan singkat untuk soalan-soalanku yang cenderung melulu dan berapi-api itu rasanya cukup untuk membuatku merasa bersalah. Dan menyesal!

But, wait seminit! Bukankah Armand juga begitu?! Dia juga jealous pada Nazri, kan?!

"Saya pun sama! Saya cuma cintakan abang seorang, saya juga hanya halalkan diri saya untuk abang. Jadi, abang pun janganlah cemburukan saya dengan lelaki lain, apalagi kalau dia tu cuma kawan biasa saja!"

"Siapa yang jealous? Abang?!"

"Abanglah! Siapa lagi?! Dulu, abang jealous pada Farid, tadi pulak abang jealous pada Nazri.."

Armand nampak sedikit salah tingkah tetapi akhirnya kembali menjawab dengan tenang. "Itu bukan jealous, sayang! Itu naluri namanya. Instinct!"

"Saya pun sama! Itu naluri seorang isteri yang terlalu cintakan suaminya, yang bertemu dengan ex-girlfriend suaminya yang super seksi dan cantik. Lebih cantik dan lebih segala-galanya dari isterinya sendiri!" Gerutuku berapi-api.

Armand diam beberapa saat namun gerakan tubuhnya yang kembali menindih tubuhku membuatku tergamam.

"Yang ini pun naluri jugak.." Dia kembali mengulum bibirku rakus kemudian mencium dan meramas dadaku.

"Eh.. Eh.. Apa ni..?!"

"Sayanglah.. Merajuk-merajuk pun layanan tetap tip top. Abang tak tahanlah, nak lagi. Sempat lagi ni satu round sebelum solat Asar. I promise, I'll make it quick and enjoyable..!"

"A.. Ab.. Bang.. Please.. Ohh..!"

❤ Pemilik Hatiku, Si Penghalal Cinta ❤Where stories live. Discover now