07

681 145 559
                                    


CHAPTER 7
h e l l

— a t  s k y f a l l

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

a t  s k y f a l l

DERAPAN kasut kedengaran bergema di dalam bangunan serba gah itu. Bunyi langkah daripada kasut kulit itu laju sahaja di aturkan ke sebuah bilik.

Pintu dibuka kasar, kelihatan semua tetamu yang ada di situ memandang ke arah gerangan yang membuka pintu tersebut dengan begitu kasar. Lelaki itu menderu nafas yang kasar. Matanya melilau mencari sekujur tubuh yang dia kenali.

" BONDA! "

Tanpa segan silu, lelaki itu teriak memanggil ibunya. Para tetamu yang mempunyai gelas minuman pada tangan mereka terhinjut mendengar pekikkan garau daripada lelaki tersebut.

Ianya majlis keputraan putera bagi Skyfall kali ke-7. Prince Edmund Zè Skywalker the second  melangkah masuk dengan langkah yang tidak puas hati. Wajahnya masam mencuka, dia meluru ke arah wanita yang duduk di atas takhta nya dan dipandang wanita itu dengan pandangan tajam.

" Mana Ray? " Soalannya membuatkan riak wajah wanita itu berubah sepenuhnya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Mana Ray? " Soalannya membuatkan riak wajah wanita itu berubah sepenuhnya. Daripada tenang dengan senyuman, kini ia menjadi tegang.

" left us. "  wanita itu mengangkat tangan kanan nya, semua orang berhenti bercakap lantas memandang dia. Wanita itu mengerakkan jari jemarinya, tanda untuk mereka tinggalkan hanya dia dan anaknya sahaja.

Edmund seakan ingin meletus, wajahnya merah padam kerana amarah.

Sebaik sahaja semua sudah keluar, wanita itu memandang Edmund dengan pandangan yang tajam.

" Bonda sudah beritahu Ed yang Ray sedang merantau bukan? " soal wanita itu dengan intonasi mendatar. Marah dengan sikap anaknya yang suka menganggu dan menghancurkan majlis keramaian dengan emosi tak stabilnya itu.

" Ray pergi tanpa beritahu Ed, dan sekarang sudah tiga hari berturut-turut, bonda. " Edmund nampak semakin resah dan dia menyerabutkan kepalanya.

crystal.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin