20🌟

372 69 3
                                    

-----

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-----

"Tae..kenapa you bawak I ke sini?" Tanya seorang gadis yang merupakan girlfriend baru Taehyung, Park Sunhee. Mata gadis itu meliar melihat sekeliling dimana Taehyung memberhentikan keretanya.

Sunhee mulai takut apabila tahu mereka sekarang berada di lorong yang gelap tanpa seorang manusia pun selain mereka berdua.

"Laa..you kata you tak sabar nak dapat special gift from me, right?" Soal Taehyung sambil smirk.

Ubun-ubun Sunhee diusapnya perlahan-lahan. Sunhee mengetap bibir dengan tindakan teman lelakinya itu.

"M—memanglah..tapi hadiah apa? Dan.. apa kene mengenanya dengan tempat ni?" Soal Sunhee kembali. Soalan yang dilontarkan Sunhee mengundang tawa lelaki itu.

"Inilah hadiah paling istimewa dari I..cakap je you nak berapa round I kasi.." ujar Taehyung seraya tangannya mula melangkah ke arah seterusnya.

Pap!

Kepala lelaki itu terteleng ketepi setelah mendapat tamparan oleh teman wanitanya. Rahang lelaki itu diketap geram. Berani kau tampar aku?

"I nak you hantar I balik sekarang jugak! Kita putus! Jangan jumpa I lagi! Now Taehyung!" Pinta Sunhee dengan nada suara dinaikkan seoktaf.

"Ei perempuan!" Taehyung yang berang dengan sikap Sunhee yang menolak 'hadiahnya' itu, menarik rambut blonde gadis itu membuatkan Sunhee meringis kesakitan.

"Kau ni memang betina tak guna!! Berani kau tampar aku?!"

Pap!!

Satu tamparan kuat hinggap di pipi Sunhee. Gadis itu mulai menangis menahan kesakitan dengan tindakan kasar lelaki itu.

Taehyung yang masih belum puas mengeluarkan sapu tangannya yang sudah dibubuhkan sejenis cecair kemudian ditekupnya mulut Sunhee.

"Mmmphh—" Sunhee meronta-ronta ingin dilepaskan apabila dia terbau sesuatu yang membuatkan dia berasa pening.

Lama-kelamaan rontaannya semakin perlahan apabila tak berjaya menandingi kekuatan Taehyung. Kepalanya dirasakan berpusing sebelum semuanya menjadi gelap gelita.

"Tch. Aku mintak elok-elok kau jual mahal kan? Inilah padahnya. Elok-elok aku nak bagi kita rasa nikmat sama-sama akhirnya aku yang rasa sorang-sorang."

Bebel Taehyung seraya butang blouse yang dipakai gadis itu dicabut satu-persatu. Short skirt seterusnya pakaian dalam gadis itu juga dileraikan.

Seat penumpang yang diduduki Sunhee dijatuhkan untuk memudahkan Taehyung melakukan kegiatannya dengan aman tanpa gangguan dari orang luar.

💟


Angela mencapai tuala kecil lalu direndamkannya ke dalam sebuah baldi kecil yang berisi air sejuk. Kemudian, tuala itu diperah lalu dilipatnya dan diletakkan di dahi Jimin.

[C] SIXTH SENSE | 박지민Where stories live. Discover now