💖 SPECIAL CHAPTER 💖

399 55 18
                                    

🌌✨🌌✨🌌✨🌌✨🌌✨🌌✨🌌

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌌✨🌌✨🌌✨🌌✨🌌✨🌌✨🌌

4 TAHUN KEMUDIAN..

"Melian, Jimin dengan anak-anak korang mana?" Tanya Jinyoung seraya mendongak memandang ke tingkat atas mencari-cari kelibat adik lelaki dan anak-anak buahnya.

"Jimin tengah mandikan diorang. Sekejap lagi turunlah tu." Balas Melian sambil menyusun pinggan mangkuk di atas meja untuk sarapan pagi mereka sebelum bertolak pulang ke kampung halaman Melian. Jinyoung mengangguk dan mulutnya membentuk huruf 'O' sebelum kembali ke dapur untuk mengambil beberapa keping lempeng lagi.

Beberapa minit kemudian, Jimin dan dua anak kembar mereka lelaki dan perempuan turun dengan wajah yang gembira setelah siap dimandikan oleh bapa kesayangan mereka. Jimin tergelak kecil melihat kerenah anak-anaknya yang baru saja berusia tiga tahun.

 Jimin tergelak kecil melihat kerenah anak-anaknya yang baru saja berusia tiga tahun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Celine, Owen. Mari makan sayang. Omma dah masakkan lempeng." Ajak Melian, lembut. Dia berjalan ke arah kabinet untuk membancuh teh pula. Celine Yuri Park dan Owen Garret Park duduk di meja makan menunggu Jinyoung untuk menyiapkan sarapan buat mereka.

Jimin melangkah ke arah Melian lalu tubuh isterinya dipeluk dari belakang. Dagunya didaratkan di atas bahu wanita kesayangan dunia akhiratnya tersebut. Melian terkekeh kecil dan kegelian apabila Jimin sengaja bermain lehernya dengan dua ulas bibir kegemarannya itu setiap hari.

"Hubby, janganlah buat macam ni nanti anak-anak dengan Jinyoung nampak. Malulah.." rengek Melian apabila tangan Jimin yang nakal sengaja menyelusup ke dalam bajunya. Lengannya segera menepis tangan Jimin.

"Buat apa nak malu? Kita kan dah kahwin..tapikan tadi masa hubby tengah pakaikan baju diorang, owen cakap dia nak adik sebab nak main sama-sama nanti. Sayang ok kan?" Soal Jimin sambil menarik senyuman nakal. Pipi mulus isterinya dikucup dari sisi. Wajah Melian sudah merona merah dek pernyataan suaminya.

"K—kita bincang perkara ni nanti eh? Pagi ni kita sarapan dulu se—sebab kejap lagi nak balik kampung." Balas Melian tergagap-gagap. Jinyoung yang dari tadi menyaksikan adegan yang tidak berapa manis didepannya ini hanya menggulingkan biji mata kemudian membuat raut muka seperti hendak muntah. Gedik!

[C] SIXTH SENSE | 박지민Where stories live. Discover now