30🌟

304 54 20
                                    

-----

Ουπς! Αυτή η εικόνα δεν ακολουθεί τους κανόνες περιεχομένου. Για να συνεχίσεις με την δημοσίευση, παρακαλώ αφαίρεσε την ή ανέβασε διαφορετική εικόνα.

-----

"Eherm..omma appa..Jungkook dan Naura ajak kita semua dinner dekat rumah diorang malam ni..omma appa nak pergi tak?" Soal Taehyung tanpa memandang wajah kedua ibu bapanya. Mulutnya penuh dengan makanan.

Tuan Kim dan Puan Kim yang sedang menikmati makanan mereka mengangkat wajah memandang anak lelaki mereka yang sibuk mengunyah makanan sambil bermain dengan telefon pintar miliknya.

"Mestilah kami nak pergi. Omma rindu sangat dekat Naura. Dah lama tak jumpa dia..Jungkook macam mana?" Soal Puan Kim sambil tersenyum nipis manakala Tuan Kim pula memandang tingkah laku anak lelakinya yang sedikit gelojoh.

"Jungkook yang ajak kita dinner dekat rumah dia nanti. Nanti omma dengan appa kemas baju sekali kita tidur sana dua hari." Balas Taehyung sambil memandang wajah ibu bapanya silih berganti.

"Oklah kalau macam tu..omma nak naik atas kemas baju sekejap ya?" Kata Puan Kim lalu punggung diangkat dari kerusi dan berjalan naik ke tingkat atas untuk mengemas pakaian.

💟


Taehyung memasukkan dua buah beg pakaian bersaiz sederhana ke dalam bonet kereta manakala Tuan Kim dan Puan Kim sedang membuat persiapan diri.

Ketika Taehyung ingin menutup bonet kereta, dia perasan akan sesuatu perkara. Beg plastik berwarna hitam.

Taehyung menelan air liurnya lalu sepasang matanya melilau melihat sekeliling agar Tuan Kim dan Puan Kim tiada berdekatan kawasan kereta.

Lantas lelaki itu menyorokkan beg plastik berwarna hitam tersebut di bawah bonet agar ibu bapanya tidak menjumpai plastik itu lalu bonet kereta terus ditutup.

Usai semuanya selesai, Puan Kim dan Tuan Kim masuk ke dalam perut kereta manakala Taehyung yang sedang merokok di tepi kereta pula membuang puntung rokok tersebut ke tanah lalu dipijaknya puntung rokok tersebut.

Taehyung kemudiannya masuk ke dalam perut kereta dan menghidupkan penghawa dingin setelah enjin dipanaskan. Dalam perjalanan mereka ke kediaman Jungkook dan Naura, suasana hening menyelubungi mereka bertiga di dalam kereta sebelum Tuan Kim membuka bicara.

"Tae..Tae ada bau apa-apa tak?" Soal Tuan Kim seraya menghidu sekelilingnya mencari sesuatu bau yang menarik perhatian lelaki tua itu.

Taehyung yang mendengar pertanyaan dari bapanya menjadi seperti cacing kepanasan. Mulutnya terbuka ingin mengatakan sesuatu tapi ia seperti tersekat dikerongkong membuatkan Tuan Kim memandang anak lelakinya, curious.

"Tae—"

"M—mana ada bau apa-apa, appa. Hidung appa yang bermasalah kot.." cantas Taehyung pantas. Tuan Kim mengerutkan dahinya.

[C] SIXTH SENSE | 박지민Όπου ζουν οι ιστορίες. Ανακάλυψε τώρα