32🌟

295 55 13
                                    

-----

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-----

Jungkook berjalan ke arah isterinya bersama riak wajah yang kemerah-merahan menahan amarah yang kini membuak-buak di dalam hati.

Lantas lelaki itu mencengkam rahang Naura seraya mendengus. Wajah Naura kini panik sambil mengerut menahan kesakitan apabila Jungkook mencengkam rahangnya dengan kuat sekali.

"Kook-"

"Kenapa tiba-tiba kau minum jus nenas muda?" Soal Jungkook sambil menatap tajam wajah Naura yang kelihatan sedang menahan kesakitan.

"S-saya cuma crav-craving nak minum jus tu je-"

"TIPU! KAU SEBENARNYA NAK BUNUH ANAK KITA KAN?! MAK JENIS APA KAU NI SANGGUP BUNUH ANAK SENDIRI?!!"

Papp!!

Lelaki itu terus mencampakkan pregnancy test yang sudah digunakan Naura ke atas meja. Sepasang matanya mula bertukar menjadi merah menyala sambil mencerlung ke arah isterinya yang kegelisahan.

Papp!!

Terus lelaki tersebut menampar pipi isterinya menggunakan kudrat lelakinya yang kuat itu. Naura jatuh terjelopok ke atas lantai sambil memegang pipinya yang kemerahan setelah menerima tamparan khas dari si suami.

Perlahan-lahan air mata jernihnya mula bertakung di tubir mata.

Tskk..

Jungkook tanpa rasa simpati dan kasihan, mencengkam rambut isterinya kuat lalu terus mendirikan gadis itu dengan paksaan.

"Jungkook sakit..." Rintih Naura seraya mengeluarkan air mata kesakitan.

Pembantu-pembantu istana yang berada di ruangan tersebut kecut perut melihat pemandangan kejam di depan mereka ini.

Hati mereka terdetik rasa kasihan buat Naura yang sedang diperlakukan seperti binatang oleh suami sendiri. Masing-masing berdoa di dalam hati agar majikannya tidak membunuh isterinya lagi buat kali yang ke-99.

"Ei perempuan! Kau ni memang nak mampus ke?! Siapa suruh kau bunuh anak aku?! Perempuan jenis apa kau ni ha sial?!"

PAPP!!!

Sekali lagi tamparan khas dari Jungkook hinggap ke pipi Naura buat gadis itu jatuh terlentang ke atas lantai. Tidak cukup itu, Jungkook memijak perut gadis malang tersebut berkali-kali sehingga Naura terbatuk darah.

"J-Jungkook sakit Kook.." rintih Naura lagi dalam keadaan lemah. Jungkook buat-buat tak dengar dengan rintihan tersebut.

Lelaki itu menanggalkan tali pinggangnya lalu melilit leher isterinya. Kemudian, ditariknya tali pinggang tersebut kuat sehingga Naura terbatuk berkali-kali sambil mencari nafas.

Wajah Jungkook kelihatan amat marah dan sangat menggerunkan. Pantang dia lihat orang membunuh kandungan dari benihnya sendiri. Memang nak mampus agaknya!

[C] SIXTH SENSE | 박지민Where stories live. Discover now