Mission Impossible - Part 6

340 31 37
                                    

James menggeliat apabila sinar matahari menerjah masuk ke arah mukanya. Baru dia mo menarik tangan namun terasa agak berat lantas kepalanya berpaling untuk melihat benda yang menghimpit lengannya.

Tenang butul muka si Annie terlentok lena di atas lengan si James sambil tangannya menyentuh dada bidang si American boy. James's heart kembali racing macam yang first time dia jumpa si Annie.

"Ummm...", si Annie tiba-tiba kasi dekat muka dia sama si James dengan muncung bibirnya macam tu mulut itik minta cium dan sebagai lelaki normal, rutin pagi "lopung"nya yang di bawah macam kana tarik-tarik mo keluar dari seluar pajama dia.

"Umm.. I cuti today... ummm", si Annie bercakap dalam tidurnya dengan nada yang manja2 dan kaki dia tiba-tiba dikasi naik dan mengenai si "lopung" yang sedang dalam active mode. Inda cukup dengan itu, kaki Annie siap kasi gesel-gesel betis dia sama si "lopung" membuatkan mata si James dekat sudah memutih semua. Kalaulah si James ni watak kartun, kompom matanya ni sudah berputar2 macam tu road impian.

"Huarrrgghh!", James pura-pura menarik tangannya dengan kasar sambil mengambil bantal di atas kepalannya dan mengepitkan "auratnya" yang menonjol di bawah kain itu.

"Ehhh! Ahh! Sorry! Sorry! Sy ingat sy di rumah!", si Annie terkejut dengan pergerakan si James yang kini sudah membelakanginya.

Krrrrroookk..... hhheeeww.... kkrrrrookk.... hhheeewww... pura-pura bah si James tidur padahal merah sudah muka dia menahan "production" yang mo keluar dari badan dia. Kompom lama sikit lah dia sana shower ni nanti.

"Nasib baik si James masih tidur, bagus sy balik skarang", bilang si Annie sendirian sambil perlahan-lahan menuju ke arah pintu.

"Good morning!", si Mary yang sudah tersembul di muka pintu bilik si James dengan senyuman model Colgate dan rambutnya di hiasi susuga rabbit warna pink dan putih.

"Umm.. morning", gugup si Annie menjawab adik kembar si James ni. Teringat dia muka si Mary yang kelihatan ganas semalam kerana incident taih dalam kereta abang dia.

"James masih tidur?", tanya si Mary lagi dan matanya yang cantik meningu muka si Annie.

"Ya.. sy inda berani kasi bangun dia", bilang Annie sambil menelan air liur basi.

"Bah, kasi lah bangun, mom sudah bikin sarapan. Nah, tooth brush", dia bilang lagi sambil menolak si Annie masuk balik ke dalam bilik James.

"aahh..anu.. Mary!", inda sempat si Annie cakap apa-apa si Mary sudah menutup balik tu pintu bilik. Terpinga-pinga si Annie macam anak ayam yang kehilangan mama.

"Ko teda class kah niari?", si James yang memang sudah bangun dari tadi menegur si Annie yang mundar mandir.

"Haaaah!", sudah namanya si Annie ni kuat terkejut, terundur dia beberapa tapak ke belakang apabila terdengar sapaan si James. Since si James sudah tau dengan ke "clumsy"an si Annie ni, dia straight away berdiri di belakang Annie dan menahan sumandak itu dari terjatuh atau terhantuk di mana-mana.

"Sy pun inda tau kenapa lah ko ni clumsy butul" bilang si James sambil menggelengkan kepala. Annie menoleh kepadanya.

"My parents died in a car accident", bilang si Annie dan mata dia berkaca-kaca sudah. James meningu dia dengan terkejut.

"What are you talking about?!", Annie cuma menggeleng-gelengkan kepala sambil menangis perlahan.

"OK ok.. I am sorry, I didn't know", tanpa James sedari, dia memeluk Annie dan meletakkan kepala sumandak itu ke dadanya yang bidang. Fikiran James bercelaru sebab Annie cakap parents dia sudah passed away so who is anty Summer and uncle Han?

TOMBOY SEASON 4 (COMPLETED)Where stories live. Discover now