Love, Come and Go - Part 19

300 28 15
                                    

"Did you miss me when I'm gone?", tanya Professor Madi separuh berbisik sambil bibirnya berulang kali mengucup lembut bibir Mary. Hilang segala rasa kerisauannya apabila gadis itu sudah berada di depan mata, dan buli dicium-cium lagi tu. 😍😍

"I think I did", bilang Mary membiarkan bibirnya yang lama sudah inda exercise, disosop lembut oleh Professor Madi. Paling last dia ada boyfriend adalah 5 bulan yang lalu sebelum mereka moved to KK. Itupun boyfriend sampingan just to run errands for her.

"You think you did? Mmmm..", Professor Madi mengeluh kecil sambil mengangkat dan mendukung tubuh Mary.

"Kenapa ko tiba-tiba pigi suka sama sy, Professor Madi?", tanya Mary bila Professor Madi membantunya untuk berehat di atas katil dalam guest room di rumah Summer itu.

"Entah, mangkali pasal ko selamba saja, kot?", jawab Professor Madi namun si Mary inda puas hati dengan jawapan itu. That's some bullshit reason, fikirnya.

"Buli kah for once ko bagi jawapan yang memuaskan dan bukannya simply ko jawab tanpa guna kepala otak ko tu?", si Mary ni kan betul-betul panas baran oh. Tiada angin tiada ribut tiba-tiba mo marah. 

"Ai? Jawapan yang macam mana lagi ko mau?", tanya Professor Madi sambil mengangkat kedua-dua kaki Mary ke atas katil dan selepas itu dia duduk di tepi badannya. Dia inda tau kenapa si Ms. Blondie inda berpuas hati dengan jawapan yang diberikan.

"Jawapan yang berdasarkan felling ko lah bah! Adakah ko suka sy sebab sy selamba?? Logic kah tu?!", bilang si Mary yang mulai merasa darah sedang boiling di dalam badannya.

"Oh?! Do you want me to say I like you because you are an American girl born in Asian's skin? Atau because ko ni tinggi lampai macam supermodel? Or because you are beautiful blonde?! ", kata-kata Professor Madi dengan nada suara yang agak tinggi itu terasa macam satu sindiran sahaja pada Mary.

"Mimang ko ni macam taih tasu bah! Malas sy mo cerita sama ko ni, Tailingung!", tempelak si Mary dan ini membuatkan urat saraf di muka Professor Madi mengetat!

"Ini! Ini! Ini mulut bah! EEE!! Mau ja sy kasi masuk selipar di dalam mulut ko yang jahat ni oh!", bilang si sado sambil memegang muka si Mary dengan kuat sampai terjuih mulut si blondie.

"Sakit bah, buduh!!", si Mary tolak si Professor Madi dengan kuat sampai si sado terjatuh dengan keras di atas lantai. Mukanya menahan kesakitan namun segera bangkit mendekati Mary.

"Butul-butul dasar Asshole bah ko ni, Mary!!", bilang Professor Madi dan terus naik ke atas badan Mary dan duduk di atas perut si blondie sambil mengunci pergerakan kedua-dua tangannya yang tersepit pada kaki si sado. Mary mau berteriak tapi mulutnya ditutup dengan kuat oleh tapak tangan Professor Madi. "Don't scream, please. Bila-bila pun you don't know how to talk to people, Mary!", bilang si professor dengan tegas namun perlahan. Mary mengelipkan mata berkali-kali dan dahinya berkerut menahan sakit. Perlahan-lahan Professor Madi bangun dari badan si Mary dan tangannya dialihkan dari mulutnya.

"It's really pain, you know or not!", Mary berasa sangat marah namun dia tidak berani menjerit di rumah orang.

"You really don't know how to talk, Mary", bilang Professor Madi dengan perlahan sambil berjalan ke arah pintu.

"Where are you going now? Sy belum habis bercakap sama ko lagi!", bentak Mary. Seriously, she's really childish.

"Home", katanya pendek dan keluar dari bilik itu tanpa menoleh ke belakang lagi. Sakit hati Mary bila dia ditinggalkan begitu saja. 

I don't know how to talk? How come? My question is so simple tapi kenapa juga dia inda buli jawab betul-betul? So now this became my fault lah!? Ahh!! Buduh punya tailingung! Berambus lah ko kalau mau merajuk macam budak! See if I care! - Mary bengang sendirian namun selepas itu dia berasa sangat sedih. Macam mana bah mo cari lelaki yang betul-betul faham dengan perangainya ni? I'm am very reasonable and understandable girl, so which part sy bikin silap? Where?! , - airmata Mary bergenang di kelopak mata. Mulutnya masih terasa sakit sebab kuat bah Professor Madi pegang tadi tu. Sialan! Rugi2 saja berkissing tadi! 

TOMBOY SEASON 4 (COMPLETED)Where stories live. Discover now