Good Morning Sunshine - Part 29

312 31 10
                                    

"Aduh.. tssstt.. ", muka si Annie menyeringai kesakitan apabila dia terbangun pada pagi itu. Si James yang terlajak tidur di sebelah dia masih tidak sedarkan diri. Probably semalam banyak buang air kali si James ni.. 😊😊

"James.. James.. kepala sy sakit butul.. aduii", mo nangis sudah si Annie sebab inda pernah dia experience "kogutan" selama dia hidup. 

"Uhh.. apa sakit?", tanya si James yang masih serak bunyi suaranya. Dia memiringkan badan ke arah Annie yang cuma dibaluti selimut sehingga ke paras dada. Rambutnya yang panjang kelihatan agak kusut.

"Kepala sy.. uhuuuu.", katanya dengan muka yang menahan sakit.

"Ko kogutan laitu.. apa juga ko minum semalam?", tanya James yang sudah sedar sepenuhnya. Dia lantas bangun dan naik semula ke badan Annie.

"Emmmmm..", bilang si Annie tersenyum dalam kesakitan. (Matailah..)

"Apa yang ko minum semalam?", tanya si James lagi dengan lembut sambil mengucup leher Annie yang polos. Makin kesiukan si Annie bila kena bikin macam tu, terasa kucupan si James seperti pengubat kepada sakit kepalanya.

"Tapai, baileys, beer dan wain.. ada montoku juga tapi sy inda try tu minuman. Teruk butul bau dia", bilang Annie dengan perlahan dan tangannya mengusap-usap badan James yang tidak berpakaian seperti dirinya. Walaupun diorang tidak berbuat apa-apa namun Annie tetap rasa puas dengan layanan James semalam.

"Patutlah.. you are not supposed to mix..", bilang James dan mengucup bibir si Annie perlahan. "Bah, bangunlah. Kita pigi cari mee sup", sambungnya dan bangkit dari katil membiarkan Annie yang masih mau bercanda-canda dengannya.

"Tsstt.. ko ni", bilang si Annie tapi dia turut bangun dan mengikuti James masuk ke bilik air sambil mencapai tuala dan membalut dirinya yang naked. "James, towel", bilang Annie dan melemparkan sehelai tuala yang diambil dari dalam almari.

"I will shower first", bilang James dan mengunci pintu tandas. Kepunan si Annie mo masuk bathroom ikut boyfriend dia. Doiiii.. inda pandai cukup-cukup bah..😂😂😂

Lepas diorang bersiap baru mereka turun ke bawah dan alangkah messy nya ruang tamu rumah rumah si Summer dengan orang-orang yang bergelimpangan tidur..

"Amore.. Amore!", James kasi bangun cousin dia yang tidur berpelukan dengan si Norden dan Noel. Sebelah menyebelah lagi tu. 

"Norden! Noel! Bangun!", suara si April yang kuat sedikit dari si James mengejutkan beberapa orang yang tidur di atas sofa dan lantai ruang tamu rumah si Summer/Hans. Namun mereka tidur balik dan tidak mengendahkan madam kecil rumah itu.

"Wait.. "., bilang si Norden dan pelukannya pada Amore bertambah erat kerana waktu itu baru jam 7.30am. Udara pun masih sejuk dan atas badan pun tiada selimut jadi satu-satunya benda yang memberi kehangatan ialah badan seseorang. Noel pula tidur mati.

"Gosh.. pukul berapa ni kamurang bangun awal sangat?", tanya si Amore yang sudah membuka mata. Dia perasan si Norden dan si Noel sebelah menyebelah memeluknya tapi dia biar saja as it's a normal thing for her. Dia menganggap mereka berdua as her own brothers.

"Si Annie kogutan, mau cari mee sup di kedai cina. Mo ikut kah?", tanya si James dan Amore menggeleng-gelengkan kepala dan menyambung tidur. Kakinya pun sudah diletak atas badan si Norden macam tu budak jadi gopusan (bantal peluk) sudah.

"Dear, I think kita just beli banyak lah sebab yang lain pun confirmed akan mencari benda yang sama nanti", bilang si Annie menarik tangan si James keluar dari rumah.

"Mom, mom.. ", James menggoyang-goyangkan badan Luc yang tertidur di atas meja bawah pokok mangga dan begitu juga mummy si Annie dan April serta kawan-kawan mereka yang lain.

TOMBOY SEASON 4 (COMPLETED)Where stories live. Discover now