Hi April - Part 14

294 30 10
                                    

"Gila punya perempuan! Arrgghhh! Fed-up!", Professor Madi melangkah membelah malam yang pekat dengan hati yang panas membara gara-gara tensen dengan perangai si Mary. "Ko tingu lah Mary, sy inda kenal ko walau sy terlimpas ko di mana-mana! Jangan ingat diri ko cantik semua orang ko senang-senang dapat tackle. Not me ar! Not me!! Deyy!! This is Madi lah wei!! MADI MASON! Sy putung lelew sy kalau sy jatuh cinta sama kau Mary! Puii! Urang putih sasat!! Napalid macam si Penulis juga! (Oii!! Apaini kena mengena sama penulis pula??!)

Meluap-luap kemarahan si abang sado ini. Kalau lah si Professor Madi seorang super saiya, berapi-api mangkali badan dia tu mengeluarkan aura-aura kemarahan dalam dirinya.

"Argghhh!! Help!! Help!! Someone help me!!"

Langkah Professor Madi terhenti apabila terdengar suara perempuan sayup-sayup meminta tolong tidak jauh dari tempat dia berdiri sekarang. Dia menajamkan deria dengarnya namun tiada apa-apa lagi didengarnya.

"Ahh! Mesti si Kathy ni mo memancing-mancing mangsa dia. Silaka punya Kuntilanak . Ko datang lah dekat sama sy kalau ko mo nosorob", bilang si professor yang tengah merajuk membawa diri itu.

"Tiada orang dingar ko sini tengah2 hutan! Hahahahah! Bah! Siapa duluan!?", lagi sekali kaki Professor Madi terhenti. Kali ni dia dengar suara beberapa orang lelaki dan hatinya mengatakan that is not si Kathy @Kuntilanak . Dia menunggu lagi untuk mempastikan apa yang dia dengar itu bukan suara buatan hantu-hantu di dalam hutan itu. 

"Jangan! Tolong lah kesian sama sy! Please! Let me go!", suara perempuan yang sama sambil menangis meminta kasihan kedengaran lagi di telinga si professor. Kaki dia segera melangkah laju ke arah suara-suara itu.

"Apa tunggu lagi!? Alang-alang sudah kita culik, sambil menyelam minum air lah!", lagi suara ketawa lelaki yang terbahak-bahak kedengaran.

"Tolong! Tolong!! Arrghhh!! Lelaki setan semua!! Kalau kamurang dekat sy terjun dalam ni gaung!", kaki Professor Madi sudah berlari apabila mendengar suara si perempuan yang mengugut akan terjun ke dalam gaung. Tangannya sudah bersedia dengan tali yang sama digunakan untuk menyelamatkan Mary and he just hope that he will arrive at the right time to save whoever the poor girl is.

"Ko terjun lah kalau berani! Terjun! Apa yang ko tunggu lagi?! Terjun lah! Hahahahahha!", semakin dekat Professor Madi dengan suara-suara itu dan dia sudah boleh melihat cahaya dan kelibat beberapa orang yang berjarak dalam lebih kurang 300 meter. 

"WOI!!", Professor Madi berteriak bila dia sudah sampai ke destinasi yang dituju. Tangannya membuang bag galas ke tepi dan satu lagi memegang kemas tali yang terlilit di pinggang. Orang-orang yang berada di situ terkejut dengan kedatangan si sado yang seperti Captain America ini.

"Ko siapa! Macam mana ko sampai sini, hah!?" seorang lelaki berbadan agak gempal dan muka macam kepala tajau meneriak Professor Madi.

"Fuh, fuh.. huh.. Aduiii! Panat sy lari. Skijap, sy ambi napas dulu", (Amaa!! Dia tarik napas la dulu.. 🤦‍♀️🤦‍♂️  Padahal bukan main lagi kenen intro dia tadi!)

"Kunang!! Ko pigi tibas itu orang! Kacau daun saja! Sepa yang mau pigi main itu perempuan pigi skarang! Kalau sy punya giliran sudah nanti sy inda kasi chan (chance) kama!", teriak si muka tajau lagi. Atukk koiii... Ni penyangak/perogol semua inda tau yang si Professor Madi ini kuat macam Captain America juga. Tu perempuan yang pada mulanya rasa terselamat sudah bila si sado datang, terancam balik apabila tiga daripada lelaki yang menculiknya mula menghampiri kembali. 

"Ehem! Lama sudah sy inda bersparring ni. Bah, mari lah kau gaman! Kemon, kemon!", bilang Professor Madi sambil mengasi bunyi leher dan jari jemarinya. Satu side dia mo test power kalau skill dia masih buli tahan dan satu side lagi dia mo kasi lepas kemarahannya pasal si Mary.

TOMBOY SEASON 4 (COMPLETED)Where stories live. Discover now