Imanku Tergugat - Part 44

366 34 30
                                    

"HOt! HOt!", terjatuh si Kojack dari stool kayu kerana berundur dengan tiba-tiba apabila si Angel menghalakan shower yang mencurahkan air panas yang paling maksima!

"Maigad!! Am so sorry! Are you okey?!", teriak si Angel tapi dia sengaja lagi "menyiram" badan si Kojack yang baru di rawat tadi dan apa lagi menggelupur bah si tanak wagu yang malang itu! Punya jahat ko, Angel..

"Arrghh!!", apa lagi si Kojack buli bikin selain dari menjerit. Sudahlah belakang dia pedih kerana luka, ditambah lagi dengan siraman air panas dari tu shower yang Angel pegang.

"Astagaaaa!! Kenapa sy ni budu! Maigad! Am so sorry Kojack!", padahal dalam hati si Angel ketawa dengan hati yang puas! Mo flirting lagi sama sy! Bentak hati si gadis lesbo.

"Angel!! Kenapa korang teriak-teriak dalam tandas?! Siap sudah kah belum?! Kamurang ni baru dikasi tinggal sekejap banyak sudah hal kamurang bikin! Apa macam lah mami ni mo handle kamurang!? Hidup pun susah mo mati pun inda sinang. Kanapa itu?! Cuba ko jawab dulu mami bah! Angel! Angel!!", odoi odoi si Summer!! Ntah pa macam mo jawab kalau dia inda berenti bercakap!

"Sy tersiram air panas sama badan si Kojack because I didn't notice the temperature bah!", teriak si Angel dari dalam bilik air namun mulut dia tersenyum-senyum namun tanpa dia sedari si Kojack sedang meningu dia. Alalalalaaa... kedapatan bah si Angel mempermain-mainkan si Kojack. Hati dia ingin membalas dendam pada si gadis cilik itu lantas tangannya mencari sesuatu yang boleh digunakan untuk mencapai matlamatnya.

"Itu lah kau ini mau menolong orang pun inda ikhlas! Nanti Tuhan balas juga itu apa yang ko bikin sama si Kojack! Sudah ko tau dia tercedera ko inda pandai berhati-hati kah?!!", hangus lah masakan si Summer ni kalau dia inda berhenti cakap!

"It's okey anty! Si Angel inda sengaja! Dia sudah minta maaf sama sy!", jerit si Kojack yang sudah mendekatkan dirinya di bawah kaki si Angel dan meletakkan sekeping sabun buku yang nipisssss sudah di bawah tapak kaki dia.

"Nasib lagi si Kojack bagus! Kasi capat kerja ko di sana tu, Angel!", hopefully that will be the last scream from Summer. Telinga si Penulis pun pekak sudah ni dengar dia punya suara!

"I'm sorry ar, Ko....!!!! jack!!!", kaki si Angel memijak sabun tersebut dan air pancuran yang mencurah dari tadi melembikkan lagi sabun yang sudah sedia licin itu.

"Wooohhh!!!", si Kojack yang masih duduk di atas lantai dengan cepat menggelongsor ke arah belakang badan si April yang sudah jatuh menghala pada mangkuk tandas yang betul-betul berada di belakangnya. 

"Arghh...."..

"Sialan butul sepa yang taruh ni sabun di sini!?", jerit si Angel yang terjatuh pada atas paha si Kojack dan kepalanya segera berpaling dengan marah pada lelaki tersebut. "Damn you!!"

PAK!! - Satu tamparan hinggap di pipi Kojack namun tiada reaksi darinya. Angel terdiam.

"Kojack.. hoi! Bangun! Kojack!", Angel menggoncang-goncang badan si Kojack sehingga kepalanya tertunduk-tunduk ke bawah namun dia tetap mematung di kedudukan yang sama.

"Angel!! Sudah siap kah? Kanapa lagi ko teriak tu?!!", berpeluh dingin sudah si Angel dalam bathroom sebab because of her si Kojack sudah jatuh pengsan!

"Nothing! All good! Almost done!", teriak si Angel padahal kelam kabut dia tingu keadaan si Kojack yang masih tidak sedarkan diri. Kaki Angel menyilang pada badan si Kojack dan tangannya meraba belakang kepala lelaki tersebut yang probably terhantuk pada mangkuk tandas namun there's no blood found. Dia cek pula nadi di leher lelaki itu. Satu dua tiga empat lima.. normal beat. Masih inda puas hati lagi si Angel terus dia kasi dekat muka dia dengan hidung abang senior adik-adiknya itu dan terasa hawa panas mengenai pipinya. Huh? 

TOMBOY SEASON 4 (COMPLETED)Where stories live. Discover now