PBBH - Part 10

315 27 16
                                    

"I'm dying to do that since I met you", bilang si Annie bila selesai sudah diorang punya adegan main basah-basah mulut.

"Jadi, apa lah ko rasa?", bilang si James sambil mencium balik bibir sumandak geek itu. Riang hatinya bila mendapat tahu yang dia tidak bertepuk sebelah tangan.

"Seriously lemak berkrim", bilang si Annie membalas ciuman si American boy.

"Why? Selama ni ko kiss lelaki yang macam susu sejat saja kah?", James bilang sambil tertawa. Dia kasi bagus rambut si Annie yang nogunsai tersangkut di kulit kayu yang menjadi tempat si James menyandarkan belakang gadis itu.

"Well, masa di UK dulu sy ada juga few boyfriends sy tapi macam yang ko cakap, tiada rasa tu bibir diorang", bilang si Annie.

"Means sekarang sy ni sudah jadi boyfriend ko kah or you just wanted to taste my lips?", tanya si James lagi. Geram dia tingu bibir si Annie yang berwarna pink basah-basah ni dan lagi sekali dia mendaratkan bibirnya.

"Awww.. awww!", si Annie tiba-tiba menolak badan James dan berusaha memegang belakangnya.

"Apahal?", bilang si James dengan sedikit terperanjat.

"Belakang sy! Belakang sy macam kana gigit! Awwww!! James!! Tingu belakang sy!! Amaaaaaa!!!", terjerit-jerit dan melumpat-lumpat sudah si Annie dan mukanya kelihatan menahan sakit dan juga ketakutan manakala dua-dua tangannya cuba untuk mencapai belakangnya. Dengan tidak membuang masa si James menarik Annie dan memusingkan badannya. Jaket yang Annie pakai dibuka dan baju t-shirt lengan panjangnya segera diselak dan ternampak lah beberapa puluh ekor semut merah (kalau dusun panggil "laga") mengerumuni belakang Annie!

"My God!!", tangan James straight away menanggalkan baju t-shirt si Annie dan tinggal kutang hitam sajalah yang masih melekat di badan si sumandak geek itu.

"Arrggghhh!!! Sakit!! Sakit!!", teriakan si Annie membuatkan yang lain segera berlari menuju ke arah mereka dan apabila mereka sampai di sana, James sedang menyapu-nyapu badan Annie dengan kasar.

"What happened?!", bilang si Mary yang terkejut melihat badan si Annie yang separuh bogel itu.

"Semut merah gigit si Annie!", teriak si James dan tangannya masih menepis-nepis laga yang sudah naik ke rambut Annie.

"Pigi tolop sana sungai, capat!!", jerit si Faith pula. Kelam kabut si James mengendong tubuh Annie yang slim itu dan dengan kegagahan tubuh yang tidak kurang hebat dari Professor Madi, dia berlari laju menuju ke arah sungai dan segera membuat terjunan emergency ke arah lubuk (sebab itu saja tempat yang paling dalam kan) bersama-sama dengan Annie.

DUSSSSSSSHHHH!

Yang lain menunggu dengan tiada kesabaran dan kebimbangan mereka memuncak sebab almost 15 saat sudah James dan Annie di dalam air ni.

"James!! Annie!!", teriak si Mary. Professor Madi sudah bersiap sedia mo membuka seluar panjang yang dipakainya namun beberapa saat selepas itu James dan Annie tersembul keluar dari dalam air! (Penulis: Alamakkk! melepas kita tingu si professor ensomboi ni berbogel kan! 😂😂)

"Woohh!! Fuhh! Fuhh!", James mengambil nafas namun tangannya masih memeluk si Annie yang membelakangi mereka semua. (Penulis: nahh! nokotopis sudah nenen si Annie sama dada si James. Miahahahha!! - eh! budu! Sy ter"excited" bah tu! Hahah)

Belakang Annie kelihatan bengkak dan kemerah-merahan kerana gigitan sang semut. Kedengaran suara si Annie yang menangis di bahu si James, probably she's really in pain.

"Apa juga kamurang bikin sampai si Annie kena gigit semut?!", marah si Faith sambil mengambil tuala kering dan menutup belakang si Annie dari menjadi bahan tontonan ramai namun James tidak menjawab soalan adiknya itu. Angel yang baru kembali dari tempat kejadian membawa jaket dan t-shirt kakaknya sambil mengibaskan kedua-dua garment itu di atas batu sungai.

TOMBOY SEASON 4 (COMPLETED)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें