Yati VS Kathy - Part 67

271 45 36
                                    

"TOSHIO!! WHAT HAPPENED!!?", terasa rambut-rambut di kepala Faith mau tercabut satu persatu apabila si Toshio pun muncul dengan airmata yang melimpah-limpah.

"HUUUUUU!! Huuuuuu!! Faster bah kamurang! Faster bahhh!!", teriak-teriak sudah si Toshio sehingga dia tidak boleh menjawab soalan si Faith.

"All!! We go back now to the base camp!!", Faith sudah tidak mau memaksa Toshio atau Casper untuk memberi jawapan lantas dia dan ahli kumpulan yang lain terus berlari menuju semula ke tapak perkhemahan.

"Shirlley! Ikut sungai!!", jerit si Doyu dan separuh dari mereka mengikuti laluan sungai dengan tali tarzan kerana cara itu lebih cepat sampai ke tempat mereka. Walaupun sudah penat bertarung dengan berpuluh-puluh nenek tua ganas tadi namun kesemua mereka seperti mendapat tenaga yang baru untuk terus berlari malah larian mereka seperti berada di atas angin yang kencang seperti ada kuasa yang membantu mereka merentasi hutan tebal yang gelap itu tanpa sebarang masalah.

Di suatu lokasi yang lain di dalam sebuah rumah bujang...

"Huuuhh!! Huuuhh!! Come on Faith dan kawan-kawan! Faster! This is the only thing I can do to help you all! Come on move faster!! Kuseru angin putih... huuuuhh!! Huuuhh!! Puingku cucu malim Riok, disini.. uhuuk uhukk!! Bantuin anakmu.. huuuhh huuuh!! Kian ketemu koncoku, ku pohon!! Bantu aku!! YA I'LHA'ILLAH!!!"

Di kala mata hati Dr. Zaid melihat Faith dan kawan-kawannya sampai dengan selamat di tapak perkhemahan melalui kuasa telepatinya, dia terjelopok jatuh dengan darah mengalir dari hidung dan mulutnya terbuka luas mencari sebanyak mana udara yang mampu ditangkapnya.

--------

Berbalik kepada Faith dan kawan/keluarganya yang sudah sampai di tapak perkhemahan..

"Uffff! Arrghhh! ArrghhH!!", 

Terhoyang hayang si Luc, Tedd, Will, Madi dan Genevie berada di dalam bulatan dikelilingi more than 10 orang sado in black dan keadaan mereka sudah sangat kritikal. Darah membasahi muka dan baju mereka sementara Dr. SooLing berdiri di antara sado-sado itu sambil tangannya memegang cambuk panjang dan menyebat ke arah mereka berlima yang berada di dalam bulatan. Di suatu sudut pula badan Jonaz digantung tinggi di atas pokok dan kelihatannya dia sudah tidak sedarkan diri sementara Fir Tandingan tergantung di udara seperti huruf "➕" dan dia juga berada dalam keadaan lemah. Mary, Louie, Lauren, Noel dan Adrian pula diikat dibatang pokok di bawah badan Jonaz dan mereka menjerit-jerit histeria sementara April terlentang di dalam khemah induk tidak bergerak.

"Bakar khemah mereka!", arah Dr. Soo dengan suara yang kuat dan seorang daripada lelaki yang berbadan sado terus membuang obor ke dalam khemah di mana badan April ditinggalkan.

"BERHENTI!!!"

Faith dan yang lain menjerit dan berlari ke arah bajingan-bajingan yang sedang menyeksa ahli keluarga mereka sementara Doyu, Shirlley dan kawan-kawannya yang lain juga sudah mendaratkan badan mereka di tapak perkhemahan.

"HIYAAAAA!!!", a double kick hinggap di muka lelaki yang membuang obor ke dalam khemah oleh Shirlley dan Doyu dan separuh kawan-kawan mereka mengangkat tubuh April keluar dari khemah yang sudah mulai terbakar dan separuh lagi membuka ikatan yang mengikat Mary, Louie, Lauren, Noel dan Adrian pada pokok dan sekaligus menurunkan Jonaz yang masih tergantung di atasnya.

"GUYS!!! Kerjakan mereka!!", jerit Dr. Soo dan tangannya tetap menghayun cambuk (whip) yang usually digunakan pada binatang pada tubuh Luc dan yang lainnya. Lelaki-lelaki yang berbadan sasa itu terus menyerang kumpulan diorang si Faith yang datang dari arah sungai dan darat seperti yang diperintahkan oleh doktor sundalon tersebut.

"Girls!! Kamurang urus yang ini! Shirlley! To Luc and the others!!", Doyu melompat ke arah Dr. Soo namun doktor sundalan itu sudah terlebih dahulu memukul whipnya ke arah muka Doyu dan SREETT!! Pipi gadis itu berdarah apabila cambuk ditarik kembali.

TOMBOY SEASON 4 (COMPLETED)Where stories live. Discover now