🔞 Kimochi 🔞- Part 45

547 33 33
                                    

Penulis: Sudah paham apa maksud tu emoji, ditambah lagi dengan tajuk... So please.. read at your own risk.

KEBUMMMM!! DUMMM!!! PRASSSSSSSS!!

Tempat kejadian Venue #1

Katil king size yang ditempatkan di tengah-tengah bilik utama yang agak luas itu bergoyang-goyang sama seperti pokok mangga di luar yang ditiup angin kencang. 

"Ah! Ah! Ah! Ah! Faster lagi dear!!", suara Summer mengerang kesedapan apabila Hans semakin rancak mengemudi tubuh isterinya itu dari belakang. Hutang nafsu yang sudah berminggu-minggu tidak dijelaskan akhirnya dilunaskan hari ini.

"Go on top of me, dear.. Ummmm..", Hans berhenti kepenatan namun kemuncaknya belum lagi kelihatan. Bibirnya mengulum bibir Summer yang probably sudah 3 kali mengepam keluar "air" yang membanjiri system badannya.

"Belum lagi kah, dear?", tanya si Summer yang sudah mau give up sebab terlalu kepenatan ike2 komuchi   😂.

"No... long way still honey.. sepa suruh ko pigi moginum saja minggu-minggu inda ingat mo bagi kasih sayang sama sy", kata Hans tersenyum dan tangannya mengangkat tubuh telanjang bininya yang masih maintain seperti time muda-muda dulu. (Penulis: Mangkali si Summer pun beli itu Jus Pulih Dara dari si Silentkiller Bet ni. Pigi kamurang kontek sendiri sama Admin/Penulis terulung kita itu ar) 

"Aduh.. penat sudah ni dear..", bilang si Summer namun bersemangat lagi dia pigi meng "aiskrim" pembaris bulat si Hans berdiameter about 4cm (maigad... belum campur tebal.. 😂😂)

"Gosshh... yes honey.. put it deep inside your throat.. ummmm", kepala si Hans berkali-kali terlentok ke belakang apabila mulut si Summer beraksi dengan gaya twister yang berpusing-pusing dan sometimes turun naik turun naik pada pembarisnya itu.

"Ummm.. ko bilang sy inda kasi ko kasih sayang, dear? Wait ar.. ", bersemangat sudah si Summer balik bila badan dia sudah relex sekejap dari dihenjut-henjut. Dia menaiki badan suaminya sambil tangan kirinya memegang senjata lelaki si Hans sebelum mendudukinya. Nafas yang ditahan-tahan tadi terlepas apabila si pembaris bulat sudah memasuki halaman rumah si miss v sehingga jauh ke dalam. Hans yang tidak pandai puas dengan badan si Summer segera duduk dan bibirnya menjunam menggigit puncak gunung kembar wanita yang dikahwininya itu.

"Ride me fast, Summer..", bisik Hans dan kedua-dua tangannya memegang pantat si Summer yang bulat dan tegang. Dan si Summer pun menekan enjin turbonya pada kelajuan yang tidak dapat dibayangkan oleh si Penulis (maigad!!)

"Hans... am gonna cum again.. ah! ah! ah!", semakin rancak Summer menghentak badannya dan semakin laju tangan Hans memimpin punggungnya.

"Haaa.... ahhh.. arggh... arr...", kedua-dua suami isteri itu terbaring dengan position yang sama dan masing-masing mencari oksigen untuk membantu pernafasan mereka.

"That was really great, dear.. bagus lagi kita begini kan, puasa satu dua minggu then baru projek", si Summer mencium lembut lelaki yang disayanginya ini.

"Janganlah bah satu dua minggu, honey.. Ko ingat sy buli tahan kaitu? At least once a day, bah", bilang si Hans tidak setuju dengan cadangan si Summer.

"Nanti inda siok laitu kalau hari-hari ada", bilang si Summer dan tangannya mengusap-usap muka Hans.

"Once in three days? Deal? Sy malas mo simpan ni "air" sampai naik pigi kepala", jelas si Hans dan Summer tertawa.

"Ok.. deal.. umm.. ko mau lagi kah?", tanya si Summer yang sudah start balik meromen leher si Hans dan si pembaris bulat yang sudah terkulai jatuh macam di"charge" battery semula.

"Of course, honey", gelak tawa mereka ditenggelami oleh bunyi hujan yang deras di luar.

At the same time; Tempat kejadian venue #2..

TOMBOY SEASON 4 (COMPLETED)Where stories live. Discover now