3.00 AM

623 40 1
                                    

Jam menunjukkan pukul 8.30 malam Khairul sedangmembuat kerjanya di pejabat.Dia tinggal berseorangan di pejabat tersebut kerana kerjanya yang banyak.Dia takut dimarahi oleh bosnya kalau tidak menghantar kerjanya.

Pukul 10.00 malam....

Khairul melihat jam tangannya dan terkejut "Eh,dah lambat ni kerja belum settle habis."Khairul terus mengemas barangnya.Dia menutup suis lampu dan penghawa dingin pejabat dan keluar untuk ke keretanya.

Pukul 10.30 malam...

Khairul sampai ke rumah dan meletakkan barangnya di meja.Dia duduk di sofa sambil membaca surat khabar.Tiba-tiba "Kring....Kring....Kring..." telefonnya berbunyi.Dia melantas mengankat telefonnya "PUKUL 3 PAGI" Khairul menjawab "Cik salah orang ke" kemudian orang yang tidak dikenali terus meletakkan telefon."Apelah orang ni,letak telefon macam tu je" Khairul geram pada masa itu.

30 minit kemudian

Jam pukul 11.00 malam,Khairul mengunci jamnya pukul 5.00 pagi untuk bangun subuh.Khairul tutup lampu biliknya dan terus tidur.

Pukul 3.00 pagi

"Kring....Kring...Kring.." Jam yang dikunci oleh Khairul berbunyi pukul 3.00 pagi.Khairul bangun sambil matanya yang terbuka sedikit."Aik,aku set alarm pukul 5 pagi kenapa berbunyi 3 pagi" Khairul hairan.Tiba-tiba "Kring....Kring...Kring..."telefon Khairul berbunyi."AKU BERADA DI DEPAN BILIK KAU"Khairul terus meletakkan telefonnya dengan cepat.Pintu bilik terbuka dengan perlahan tetapi tiada siapa yang membukannya.Keluarnya mayat Cika sambil membawa pisau.Khairul terus mengazan untuk menghalau hantu di biliknya.Hantu Cika terus hilang.

Kesokkan harinya....

Khairul berjumpa dengan tuan rumahnya.Tuan rumahnya berkat dulu Cika seorang gadis yang cantik boyfriend dia membunuh dan merogol Cika.Pada masa itu,Cika ditanam di rumahnya pada pukul 3 pagi.Dulu,inilah rumah Cika.Pada masa itu, Khairul melarikan diri dari rumah Cika.

3 bulan kemudian...

Khairul menonton berita "Semalam polis telah terjumpa mayat Cika dan telah menangkap seorang pemuda,Kita ke berita antarabangsa". Khairul terkejut dengan pemuda tersebut. "Eh,macam aku kenal,bukan tuan rumah yang aku sewa rumah tu ke" Sebenarnya tuan rumah itu ialah boyfriend Cika.

Eeeeee Takut Yeee......Where stories live. Discover now