HOTEL LAMA

614 30 0
                                    

Jam menunjukkan pukul 4.00 petang,Azmin sudah balik dari kerjanya kemudian dia mahu balik ke kampung untuk meraikan Aidilfitri.Azmin ada seorang isteri dan seorang anaknya yang bernama Fauzan.Mereka mengemas barang untuk dibawa ke kampung.Azmin ke kampung sangat awal kerana nak menolong saudara di sana menyiapkan persiapan hari raya.

30 minit kemudian.....

Mereka memulakan perjalanan dengan perasaan gembira.Azmin berehat di R&R untuk menghilangkan rasa penat.Mereka di sana pada pukul 6.00 petang.Azmin sudah memandu hampir 2 jam.

Selepas mereka berehat,Azmin memandu keretanya di Gerik.Pada masa itu,Azmin lalu di kawasan tanah perkuburan.Semasa mereka lalu di situ kereta mereka tiba-tiba berat.Azmin sangat terkejut pada masa itu.Anaknya berkata "Papa kenapa bawak lambat sangat,Fauzan takut la kat sini." Azmin diam sahaja.

20 minit kemudian,

Kereta yang dipandu oleh Azmin laju semula.Azmin membawa keretanya dengan berhati-hati kerana lalu di tepi gaung.Selepas melalui gaung,terdapat gadis perempuan yang berambut panjang berdiri di perhentian bas.Azmin melambatkan ke keretanya ke gadis tersebut. "Cik hendak ke mana" Azmin berkata pada gadis tersebut.Gadis itu berkata "duduk sini je menikmati angin" gadis berkata kepada Azmin.Azmin memandu keretanya dengan semula.Azmin melihat cermin keretanya,gadis tersebut hilang.

Pukul 12.00 malam...

Azmin hendak mencari hotel yang berdekatan untuk berehat.Azmin memandu dengan perlahan sambil mencari hotel.10 minit mencari,Azmin menjumpa hotel lama.Azmin menyewa hotel bilik 19.

Mereka meletakkan barang di bilik dahulu sebelum makan di mamak.Selepas makan di mamak,Azmin mandi di bilik hotel.bilik air hotel sangat mewah tapi hotel yang tak mewah.Semasa di mandi,dia terdengar bunyi orang panggil namanya tetapi dia menghiraukan.Azmin membuka pintu tandas dan ternampak isteri dan anaknya tergantung.Dia terus terperanjat.Dia memandang ke meja,Azmin ternampak seorang gadis yang berambut panjang senyum kepadanya.Dia seram sejuk.Gadis itu membawa tali dan menggantungkan Azmin bersama keluarganya.

Azmin tidak dapat beraya kerana "MATI" digantung

Eeeeee Takut Yeee......जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें