KHMA 32

3.6K 228 11
                                    

On My Way: Alan Walker, Sabrina carpenter and Farruko.
Pasang lagu untuk mood Fighting.
-------------------------------------------------------

Aku, Bun, Aliff dan Aakiff bersembunyi di balik pokok besar. Kelihatan satu pondok pengawal yang di kawal oleh seorang lelaki yang berbadan agak sasa. Aku memasang silencer lalu menembak pengawal itu tepat di kepala. Pengawal itu tumbang tidak bernyawa.

Kami menyelinap masuk memanjat pagar besar rumah itu. Sebaik saja melepasi pagar kelihatan dua orang lelaki datang dari arah atas dengan m14. Pantas aku mengeluarkan ke dua pistol aku lalu di tembak ke arah kiri dan kanan. Lelaki itu jatuh dari tingkat atas.

Kami bergerak lagi. Halaman rumah yang besar agak menyukarkan aku dan yang lain untuk masuk. Langkah kaki di lajukan dan berhenti di balik dinding pintu rumah. Aku memberi isyarat kepada Aliff supaya menendang pintu.

Pintu rumah di tendang kuat latas kami menyelinap masuk dan terus menembak beberapa orang yang sedang duduk bersantai di ruang tamu sambil berjudi. Seorang lelaki menerpa ke arah aku tanpa senjata. Senjata ku simpan. Kekuda di buka dan bersedia untuk kombat.

Lelaki itu melepaskan tumbukan ke arah aku. Pantas aku menepis. Tendangan juga di layangka tangkas aku menangkis. Aku menunduk lalu menumbuk bahagian perut bertubi-tubi. Terbongkok lelaki itu menahan senak. Aku naik di atas kepalanya terus kepalanya aku pulas. Aku mendarat dengan sempurna sebaik saja lelaki itu tumbang ke tanah.

"Wow! Ganas"kata Aakiff.

Sepanjang koridor beberapa orang datang menyerang. Kami melepaskan tembakan seraya berjalan. Cepat dan tangkas pergerakan kami. Benda dah training lama kan. Mesti lah hebat. Aku bertembung dengan pasukan Ziger yang membawa tebusan.

"Semua dah settle?"tanya aku.

"Sudah boss"jawab Ziger.

"Bawa semua keluar dan pastikan Fir tak keluar dari kereta selagi aku tak keluar"arah aku.

"Kenapa boss nak protect sangat polis tu?"tanya Ziger.

"Sebab dia abang aku!"Ziger terdiam.

Aku segera bergerak mencari kepala ketuanya. Setiap koridor yang kami lalui pasti ada orang yang menjaga dan orang itu pasti akan mati di tembak. Aku tak akan benarkan seorang pun yang hidup sewaktu aku menjalankan tugas. Sebab itu moto ALPHA. Tiada yang tersisa.

Tiba di hadapan bilik, kami berhenti seketika untuk mengumpul tenaga. Penat tau berlawan tak berhenti tadi. Apa ingat Ketua mafia tak rasa penat ke?.

Aku mengisi peluru. Slide ditarik bersedia untuk menembak. Pintu bilik di buka perlahan. Aku kelihatan seperti bilik tidur. Pintu di tutup kembali. Aliff, Aakiff dan Bun berdiri di hadapan pintu bagi menghalang sesiapa untuk masuk. Tiada siapa pun yang akan masuk sebenarnya sebab semua dah mati.

Aku menghampiri katil Ketuanya. Terdapat tiga orang gadis yang tidak berbaju berselimut bersama ketua itu. Dasar jantan buaya. Aku mengacukan pistol rapat ke dahi ketua itu. Mata ketua itu terbuka luas apabila merasakan ada sesuatu yang keras hinggap di kepalanya.

Aku membawa jari ku ke bibir menyuruhnya senyap. Dia turun dari katil dengan hemat. Ketua itu turun dengan hanya berboxer di badan. Jijik aku jadinya. Tapi nak buat macam mana. Kerja kan.

Кємвαя Нσт Мя. Α [✔️]Where stories live. Discover now