KHMA 58

2.6K 200 37
                                    

Kalau nak feel gaduh sikit pasang lah lagu dekat atas tu ye☺️

Kereta aku drift dan berhenti betul-betul di hadapan markas Tiger. Terdapat dua orang lelaki berbadan sasa berdiri di luar markas sebagai security. Muka mereka seperti kehairanan. Siapa pulak yang datang malam-malam buta ni.

Pintu kereta aku buka. Keluar saja dari perut kereta terus aku melepaskan dua das tembakan menggunakan M16. Dua lelaki itu tumbang dengan berlumuran darah.

Pintu kereta aku hempas. Kaki aku atur ke pintu besar. Pintu yang di perbuat dari besi itu aku tendang sehingga terbuka luas.

"Welcome to the war"kata ku sinis.

Pantas aku melepaskan tembakan mengena beberapa orang di situ. Aku bersembunyi di sebalik dinding apabila mendapat serangan balas. Aku mengintai mencari orang-orang itu. Apabila tembakan semakin reda, aku mencuri peluang itu dengan menembak sasaran yang aku perhatikan tadi.

Kaki aku menapak ke hadapan sambil tembakan di lepaskan tanpa henti. Setiap yang datang menghampiri pasti akan mati. Aku lari ke belakang dinding apabila peluru aku sudah kehabisan. Peluru di pinggang aku ambil dan aku refill.

Beberapa orang menghampiri tempat di mana aku bersembunyi. Aku keluar secara mengejut dengan menghentak belakang senjata ke arah wajahnya. Tendangan aku hadiahkan di perut dua orang yang menghampiri. Tembakan aku lepaskan. Mereka terkulai jatuh.

Beberapa orang muncul berlari ke arah aku. Aku berlari ke arah dinding. Permukaan dinding aku tendang lalu melayangkan lutut aku ke kepalanya. Dua orang datang dari arah kiri dan kanan. Aku menghentak batang hidung sebelah kanan menggunakan belakang M16 dan perut sebelah kiri menggunakan muncung M16. Terus aku melepaskan tembakan.

Aku bergerak lagi mencari di mana mereka sembunyikan Aisyah, Alia dan Atok. Bunyi tembakan menghentikan aku. Pantas aku bersembunyi. Dada aku sudah naik turun mencari nafas. Aku keluar dari persembunyian lalu menembak secara rawak. Beberapa orang yang terkena tembakan rebah ke tanah tidak bernyawa ada juga yang sempat bersembunyi.

Nampaknya aku sudah kehabisan peluru. Senjata aku campak ke tepi. Sudah tiada gunanya lagi kalau peluru dah habis. Dua pucuk pistol yang berada di belakang badan aku keluarkan berdas-das tembakan aku lepaskan. Tanpa aku sedari, ada seseorang menyelinap di belakang aku terus memukul belakang leher aku. Mata aku berkerut kesakitan. Pandangan aku makin lama menjadi makin kabur. Akhirnya aku rebah tidak sedarkan diri.

---------

Mr. A dan yang lain tiba di markas Tiger. Segera mereka keluar dari kereta dengan senjata di tangan. Kereta aku mereka dekati. Mereka mendapati aku sudah tiada di dalam kereta.

"Weh! Tengok tu"kata Jaguar. Mereka menghampiri pintu masuk. Kelihatan dua orang lelaki terbaring kaku dengan darah yang yang sudah berlinangan di tanah.

"Aku rasa Lydia dah masuk"duga Aakiff.

"Jom kita masuk"kata Aliff. Mereka masuk ke dalam dengan berhati-hati. Manalah tahu takut ada lagi anak buah Tiger yang bersembunyi.

Aliff mengangkat tangan ke udara tanda berhenti. Jari dialu ke bibir menyuruh diam. Aliff cuba mendengar sesuatu yang bergema.

"Hahahaha!! Kau bukan sekuat yang aku sangka Hana"bergema suara itu di seluruh ruang.

Pantas mereka bergerak ke arah dari mana suara itu datang.

--------

"Hoi! Bangun lah!"kata seseorang menampar wajah aku.

Кємвαя Нσт Мя. Α [✔️]Where stories live. Discover now