SIXTEEN

3.7K 322 18
                                    

"Kau nampak budak baru dua orang tu? Gosh!! cutenya!!"

Sehun dan Saejin berpandangan sesama sendiri. Dari mereka berdua melangkah masuk ke dalam banggunan sekolah lagi pelajar perempuan sudah bercakap tentang pelajar baru itu sehingga Sehun yang selalu mereka puja pun tidak nampak.

"Aku dengar dia masuk Grand class. Untung betul Saejin tu." Saejin tersenyum kecil. 'Jeleslah tu'

"Suka ke ada budak baru?" soal Sehun.

"Of course! aku tak tidur sebab nak fikir muka dorang tu. Ada kau punya level ke tak or lebih lagi?"

"Menipu. Aku dengar kau berdengkur malam tadi. "

"M-mana ada aku berdengkur! " marah Saejin dan mula mencebirkan bibirnya.

Sehun tersenyum sinis lalu menggigit bibirnya sebelum membawa matanya ke bibir gadis itu. Saejin menelan air liurnya lalu menunjal kepala Sehun.

"Pervert! Byuntae! Byuntae!" Kepala Sehun masih ditunjalnya sehinggalah Sehun menggenggam jari telunjuk yang digunakan dan mencium jari kecilnya membuatkan Saejin tersentak.

"Aku harap jari kau ni akan hormat aku sikit lepas ni." Sehun tersenyum sinis dan berjalan meninggalkan Saejin yang hanya merenung ke arah jarinya dengan pandangan kosongnya sebelum tersenyum sedikit.

"Ya Oh Sehun! wait for me!" Jerit Saejin dan berlari mengejar Sehun. Tanpa disedarinya dua orang lelaki sedang memerhatikannya dengan tawa yang perlahan. Melihat Saejin masih tidak berubah membuatkan gadis itu nampak lawak walaupun dia tidak melakukan apa-apa.
_____

"Korang?!!" Suara Saejin menjerit bergema di kelas itu melihat kedua-dua orang lelaki dihadapan kelas itu tersenyum sinis.

"Awak kenal dorang?" Lay menyoal.

"No! I don't!" Saejin membalas dan berlari ke pintu.

"Halang dia!" salah seorang dari pelajar baru itu mengarahkan rakannya yang seorang lagi yang terus bertindak menghalang pintu itu.

"Oi!!! Don't bully my princess idiot!!" Kata Baekhyun dan berjalan ke arah mereka. Sehun pula hanya memeluk tubuhnya memerhtikan mereka. 'Apakah?'

"Stay out shortie! " Kata salah seorang dari mereka.

"Aku bagi amaran kat korang baik korang bla sebelum aku bagi korang rasa hapkido aku!" Ujar Saejin.

"Aww takutnya!! kitorang bukan nak buat apa-apa pun! janganlah lari dari kitorang stpid!" Kepalanya ditunjal sekali oleh lelaki yang lebih pendek.

"Shit you Seungcheol! (S.Coups).That's hurt!" marah Saejin.

"Mingyu, kau dengar tak our Boyish Saejin cakap perkataan 'hurt' ? Oh my god mana pergi kau punya gangster side Kim Saejin?" Kata lelaki yang bernama Seungcheol itu dan Saejin menjeling kepada mereka yang sedang tertawa.

"Makin comel pulak kau ni lepas ni dah beberapa tahun tak jumpa. Now give oppa kiss on the cheeck." Sakat Mingyu dan Saejin dengan pantas menolak muka lelaki itu.

"Oppa my ass. Kau tua berapa bulan je. Dahlah! makin menyampah pulak aku tengok korang ni!" Kata Saejin dan menolak tubuh kedua-dua orang lelaki itu untuk ketempatnya kembali tetapi Seungcheol dengan pantas menarik tangan Saejin dan melakukan group hug bersama-sama Mingyu.

"Aku rindu kat kau." Luah Mingyu membuatkan Saejin tersenyum tetapi masih keep up dengan lakonannya. Tanpa disedarinya Sehun sudah menggenggam kuat penumbuknya yang bila-bila masa sahaja boleh melayang itu.

"Seungcheol! Mingyu! aku tak boleh nafas!" Jerit Saejin.

"Hoi! " Suara Sehun tiba-tiba muncul dibelakangnya sebelum Saejin merasakan tubuhnya ditarik dari belakang ke dalam pelukkan Sehun membuatkan pipinya bertukar kemerahan.

Don't Tell Him (Sehun Malay ff) -Complete-Onde as histórias ganham vida. Descobre agora