FORTY

2.7K 229 7
                                    

This part is a bit umm.. rated? Read at your own risk. Don't worry sikit je..
__________________

"Ermm.. korang berdua kenal?" suara Saejin menegur Baekhyun dan Hani berkumandang.


"Yea---" Jawapan yang mahu keluar dari mulut Hani cepat-cepat disangkal dengan "Tak." Dari Baekhyun.

Sehun merapati mereka dan meluk pinggang Saejin sebelum mencium pipi gadis itu dan tersenyum mengegur kepada Hani yang hanya tersenyum pendek. Baekhyun pula sudah mengetap bibirnya melihat kemesraan mereka.

"Oh.. So macam--" Sekali lagi Baekhyun memotong tetapikali ini mangsanya adalah Saejin.

"Princess.. I miss you." kata Baekhyun dan Saejin tertawa kecil.

"Don't be ridiculous Baek. We met yesterday." Saejin tertawa kecil lalu mencubit lembut pipi lelaki itu.

"Semalam bagi saya macam setahun nak jumpa awak balik." Kata Baekhyun.


"Baekhyun, kau sedar tak yang kau tengah menggatal dengan tunang aku? please go away! Saejin is mine!" Sehun pout dan mngeratkan pelukan di pinggang Saejin.

"Even yang dah kahwin pun boleh bercerai.. why not yang baru tunang." Baekhyun membalas dengan berani membuatkan mata Saejin membulat dan yang lain terkejut.


"B-Baekhyun! Apa kau cakap ni?" Chanyeol menyoal dan menarik Baekhyun ke sisinya.

"Aku gurau jelah.. So princess jangan fikir sangat and I'm sorry." Kata Baekhyun.

"Y-Yeah.. btw, awak semua berbualah dulu.. Saya nak cakap sesuatu dengan Hani. Come on girl. " Saejin mengajak.

"Oh.. n-nae.. unnie." Hani menjawab dan Saejin tidak gagal menyedari jelingan tajam yang Baekhyun berikan kepada gadis itu. Apa yang berlaku diantara mereka menjadi persoalan baginya.
______

"Baby! come here, I have something to say." suara Sehun mematikan segala perbualan Saejin dan Hani.

"Unnie nak pergi dulu.. Make yourself comfortable ok?" Kata Saejin dan hani hanya mengangguk perlahan bersama senyuman yang tidak seceria sebelum ini.

Saejin mengetap bibirnya dan menoleh sesekali dan dari situ dia melihat Baekhyun mendekati Hani ditempat tadi. Dia pasti ada sesuatu diantara mereka tetapi apa? Dari cara Hani berbual dengan dirinya tadi dia sedar Hani seperti kurang selesa bersamanya.

"Baby! faster!" Ujar Sehun menyedarkan Saejin dan terus gadis itu berlari kesisi Sehun dan Hwanhee yang kebetulan ada disitu.

"Muka dah cantik dah malm ni.. tapi monyok pula.. Dah hodoh pula " Hwanhee bersuara.

"Did you know how much I give a sht about that?"

"No." Hwanhee menjawab.

"Jerk!" ujar Saejin dan memandang Sehun selepas menjeling ke arah Hwanhee.

"Kau nak apa?"

"Aku nak kau. I want your lips on mine now!" kata Sehun dan pipi Saejin bertukar kemerahan sebelum memandang rakan yang lain hanya tersenyum mengusik.

"Apa kau ni?!" Saejin menyoal dengan kasar dan terus menarik Sehun pergi dari situ.
_____

"Kiss me Saejin.. please and tell me that you love me!" rayu Sehun.

Saejin mengerutkan dahinya melihat Sehun. Dia pasti ada sesuatu yang mengganggu Sehun. Tetapa apakah itu? mengapa lelaki ini begini. Demam mungkin. Terus telapak tangan diletakkan di dahi Sehun.

"Aku tak sakit! I just want a kiss from you!.. wait no. I want kisses from you!" Ujar Sehun.

Gadis itu direnung lama. Adakah kata-kata Baekhyun tadi akan berlaku? Adakah Saejin akan tinggalkan dirinya sepertimana yang diberitahu oleh Baekhyun? Soalan yang sebenarnya adalah apa yang terjadi pada Baekhyun yang dikenalinya seorang yang ceria dan baik yang kini ingin merampas gadisnya?

"Enjoy this moment as much as you can Sehun because Saejin will be mine. Don't worry my lovely dongsaeng I will make sure it's hurt less." itulah kata-kata Baekhyun yang buat dia tidak senang duduk. Baekhyun mempunyai banyak charm dan mana-mana wanita boleh jatuh hati kepadanya.

"Sehun.. pandang aku and tell me what is wrong. " Kata Saejin dan meletakkan kedua belah tapak tangannya di pipi Sehun menarik wajah lelaki itu rapat ke arahnya.

"You gonna leave me right? "

"No I'm gonna love you right." Gurau Saejin sambil tertawa kecil membuatkan Sehun mencebik.

"Ok. Ok. I'm joking ok. Don't take it too serious you idiot." Saejin tersenyum. "Siapa yang cakap aku akan tinggalkan kau?"


"J-just s-someone." Sehun mengelak. Takkan dia mahu merosakkan hububgan friendship Saejin dan Baekhyun. Saejin mungkin sahaja takkan mempercayainya.

"So bagitahu that someone. Aku Kim Saejin takkan tinggalkan Oh Sehun even aku nak mati sekalipun. Ok? Don't think about it too much babe."

Sehun mengangguk perlahan. "So can I get my kisses and 'I love you Oh Sehun' now?"

"No. "

"But Why?"

"Because whe--"

Saejin tersenyum apabila bibir Sehun sudah menghentikan kata-katanya. Tanpa rasa segan silu terus dia memeluk leher Sehun dan membalas ciuman itu. Sesekali Saejin tertawa kegelian apabila tangan Sehun meraba-raba bahagian belakang tubuhnya. Sehun ditarik rapat bagi mendalamkan lagi proses mulut ke mulut mereka.

"I love you." ucap Sehun apabila bibir mereka berpisah dan terus Sehun kebawah menghadiahkan ciuman disekeliling leher gadis itu membuatkan bunyi-bunyi kurang elok keluar dari bibir Saejin.

"Say that you love me too Kim Saejin no.. Oh Saejin." bisik Sehun masih rakus mencium leher gadis itu.

"Erm.. I love you too.." Saejin mengucap perlahan dan mendongakkan kepalanya keatas memberi ruang kepada Sehun sebelum lelaki itu kembali ke bibirnya.

"Oh My gosh! Get a room you lovebird!" Suara itu membuatkan mereka berdua terhenti dan terus Saejin menolak Sehun sebelum membetulkan pakaian serta rambutnya sebelum tersenyum kekok ke arah lelaki yang sedang tersenyum sinis .

"L-Luhan.. T-Tao.. Y-Yixing and K-kris.. H-Hai.. Haha." Aura kekok berterbangan dan berparti disekeliling mereka.

"Korang ni menyibuklah! Hish!" marah Sehun dan terus menarik Saejin pergi dari situ.

"Apa yang dorang buat?" Suara Lay menyoal menerpa telinga Saejin.

"Lay you are so innocent yet you have to wittness that dirty thing." Luhan menggeleng perlahan.

Sehun berhenti berjalan dan menoleh memandang chinese line. "Tu romantik ok bukan dirty! Cakap jelah kalau korang jeles!" ujar Sehun sebelum kembali berjalan.

"Aku still tak faham." Ujar Lay masih blur.

"Sudahlah Yixing.. senang cakap dorang dalam proses nak buat baby." kata Kris sebelum tertawa dan Saejin yang mendengar sudah memerah wajahnya. Memandang ke hadapan Saejin melihat Hani bersama Hwanhee dan terus merapati mereka.
________
TBC...

I feel like I'm a pervert now. But.. ermm just read it and please don't judge me too hard. :) Aren't Sehun too sweet here? Well, Sehun is my favourite candy afterall.. huhu :)

Thanks read :)

Don't Tell Him (Sehun Malay ff) -Complete-Where stories live. Discover now