THIRTY-FOUR

3K 262 6
                                    

"Sehun?"


Terus matanya terbuka luas dan merenung gadis yang juga merenung dirinya dengan mata kuyu yang seperti sangat berat untuk diangkat. Sehun menelan air liurnya yang sudah terasa pahit. 'Bagaimana jika gadis ini makin membenci dirinya selepas ini?'


"S-Saejin.. " sahutnya perlahan lebih kepada berbisik.


Saejin hanya membisu memandang Sehun seperti sedang cuba memproses keadaan itu. Air liurnya yang terasa pahit ditelan mana tidaknya Oh Sehun berada sekatil dengannya, merenung wajahnya seperti boleh menembus sehingga ke dinding di belakangnya. Adakah ini hanya mimpi semata-mata?


Tak semena-mena tangannya diangkat dan mencubit pipi Sehun membuatkan lelaki itu berkerut dahi. Tak mungkin! Ini hanyalah mimpi semata-mata kan? Wajah Sehun direnung lagi sebelum mengetap bibirnya menahan rasa mahu menjerit.


"Saejin.. aku boleh explain ak--"



"Kau buat apa kat bilik aku ni?! Omma!! Sehun mencabul kehormatan Saej--!" Saejin merengek.


"Hey! K-kim Saejin! " Sehun menekup mulut gadis itu yang meronta-ronta mahu dilepaskan.


Sehun menggeleng. Bagaimana dia mahu menjelaskan perkara sebenar jika gadis ini meronta begini sekali. Tatkala itu, sesuatu yang basah melekat pada telapak tangannya yang berada pada mulut Saejin membuatkan Sehun menarik tangannya dan mengelap tangannya pada cadar katil.


"Kau jilat tangan aku? "



"Sukalah tu. " Saejin tertawa. Bukan tadi mahu marah?



"Pengotor!" Sehun merungut.



"Back to the scene! Kau buat apa dalam bilik aku ni? " Saejin menyoal.


Sehun smirk. " Oh Kim Saejin... for your information hunny bunny.. this is the guesst room. Aku yang sepatutnya tanya kau soalan tu."


Saejin mengecilkan matanya dan membuka lampu tidur sebelum melihat sekeliling. Gosh.. malunya. Saejin mula tertawa kekok dan memukul dada Sehun memaksa lelaki itu tertawa bersamanya.

"Malu? " Sehun mengusik.


"M-mana ada.. ni Kim Saejinlah.. perkataan malu tak ada dalam kamus hidup oxford aku.. hihi " Balas Saejin.


Sehun tertawa kecil. Kadang-kadang dia sendiri pelik tentang hubungan mereka berdua. Jika mereka bergelak ketawa begini, adakah itu bermakna Saejin sudah mahu mengibarkan bendera putih tanda menyerah kalah ?


"So.. sleep walking adalah dalam kamus hidup kau?" Sehun menyoal.


"Well.. ye kot.. dahlah aku nak chiao dulu. Sorry kacau kau tidur." kata Saejin sambil mengesot untuk turun dari katil tetapi Sehun lebih pantas menarik gadis itu baring semula sebelum dia bergerak ke atas gadis itu dan memegang kedua belah pergelangan tanganya.



"Kau pernah dengar tak orang cakap.. jangan kacau harimau masa dia tengah tidur?" Sehun menyoal.


"Mana harimau?" Saejin menyoal, sedaya upaya berusaha untuk menutup rasa segannya diperlakukan oleh Sehun begini.


"Akulah.. So.. can I eat you?" Sehun membisik di telinga gadis itu.


"Ish.. a-apa ni.. " Dengan gagap Saejin bertanya demi kebebasannya.


"Sampai bila kau nak marahkan aku? Please.. tinggalkan Hwanhee and let me have you.." Sehun berkata apabila mata mereka bertemu. Walaupun dalam gelap mata lelaki itu masih bersinar.


Don't Tell Him (Sehun Malay ff) -Complete-Where stories live. Discover now