9 - "Heaven"

1.1K 99 83
                                    

״בייב, בייבי קום״ אני מרגיש נשיקות על לחיי וצווארי כשאני פוקח עיניים באיטיות. ״מ-מה?...״ אני קם על מרפקיי ומביט סביבי. ״כבר תשע בבוקר, תתעורר״ זאין משעין את סנטרו על החזה שלי, חצי שוכב עליי בעודי שוכב על הגב.

״מתי הספקת להתלבש?״ הוא מרים את גבותיו בבלבול ואני מרגיש את לבי דופק מהר יותר. ״ה-היה לי קר בלילה...״ אני משקר. מרגיש סכינים צורבים בגרוני ולבי. אני אף פעם לא שיקרתי לזאין לפני. אבל מה כבר יכלתי להגיד לו? שיצאתי החוצה ופגשתי בזאב ענק שבמקום לאכול אותי ליקק אותי וחיבק אותי?

הו, לא תודה. אני תכננתי את הביקור שלי בבית החולים לחולי נפש בשלב יותר מאוחר בחיי.

״הו.. טוב, אני הכנתי ארוחת בוקר אז תתארגן ובוא״ הוא מנשק אותי על הלחי ויוצא מהאוהל, כשרק בוקסר שחור צמוד על גופו. כשהוא הסתובב עם הגב אליי יכלתי להבחין במספר שריטות אדומות לאורכו ונשכתי את שפתי. אופס?

״היי״ אני יוצא מהאוהל לאחר שהסתדרתי מעט ועיניי נפערות למראה שראיתי. ״הולי שיט זאין מתי הספקת?״ אני מחייך אליו ומחבק אותו. על הדשא הירוק בצידו השני של האוהל, ממש ממול הנהר, זאין פרש שמיכת פיקניק אדומה-לבנה ועליה כל טוב. שתי כוסות יין אדום והרבה גבינות ופירות יער, מאפים טריים ומיץ תפוזים. ושאני אפילו לא אתחיל לתאר לכם את נוף עוצר הנשימה שהיה ממול לכל העסק הזה. ״אני הזמנתי את זה במשלוח היום בבוקר לפני שהתעוררת״ הוא חייך אליי ונשק למצחי. ״יופי, כי אני גווע״ צחקנו.

-----

״ויש לי עוד הפתעה בשבילך״ זאין מחייך חצי חיוך לאחר שסיימנו לאכול. בערך חצי שעה אחרי שהתחלנו. ״מה זה?״ אני מחייך בהתרגשות, מה עוד מצפה לי?

זאין חיטט בתיק שהיה ליידו עד שהוציא משם שתי מגבות. ״מגבות? תמיד רציתי כאלה״ אני מגחך בציניות וזאין מגלגל את עיניו. ״אנחנו הולכים לשחות בנהר, אידיוט״ הוא זורק אליי מגבת אחת ומבלגן את שיערי. ״יש פה נהר?! ממתי?!״ אני פוער את פי בחיוך. ״אבל...אין לי כאן בגד ים״ חיוכי יורד מעט כשאני מבין שבעצם לא כל כך העלתי בדעתי להביא בגד ים. מעצם העובדה שלא ידעתי שיש כאן נהר בכלל.

״זה החלק הטוב״ הוא קורץ לי ואני מרגיש את לחיי מתחממות. ״ז-זאין...״ הוא מצחקק ואז מוסיף, ״אני צוחק, לו׳. תיכנס עם הבוקסר״ אני מהנהן ואנחנו מסדרים את הפיקניק והולכים לכיוון הנהר, לא שוכחים להכניס קודם את כל הציוד שלנו חזרה למכונית כדי שלא יגנבו לנו שום דבר.

זאין מחזיק את ידי בעודו מוביל אותי לגן העדן. פערתי את עיניי כשנעצרנו. זה היה כל כך יפהיפה. ״הולי שיט״ אני פולט וזאין צוחק וכורך את ידו סביב כתפי, ״אהבת?״ אני מהנהן במריצות ומושך עכשיו את זאין לכיוון המים. ״האחרון שנכנס ביצה רקובה!״

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

הייתן רוצות מערכת יחסים כמו של זאין ולואי? אם לא, למה?

שבת שלום לכל הקוראות  המקסימות🌷🙏🏼

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now