58 - "Halloween Party Gone Wrong" p. 1

843 89 37
                                    

״איך אני נראה?״

שאלתי בעודי מחייך אל הארי, לבוש בתחפושת הערפד שלי.

״לוהט״ הוא פלט בחצי חיוך וכרך את זרועותיו סביב אגני, מצמיד את גופי אל גופו. הסמקתי כמו עגבניה. למה הוא גורם לי להרגיש ככה?

״אולי בכל זאת תתחפש?״ ניסיתי לשכנע אותו. אני לא מבין למה הוא כל כך שונא את האלווין... זה אחד החגים האהובים עליי! הארי סרב בכל תוקף להתחפש. הוא טוען שהוא ׳מתחפש לעצמו׳... אלוהים, הוא כל כך מביך.

״לו׳...״ הוא נאנח בגלגול עיניים. ״בבקשה! זה לא יהיה משהו משמעותי! אתה תוכל להיות הקורבן שלי, ופשוט נצייר לך נשיכות ערפד על הצוואר! בבקשה?״ שלפתי את הפאפי פייס הכי חמוד שיכלתי לגרום לעצמו לעשות, והוא גיחך מעט. ״אני חייב להודות שזה סקסי״ הוא לחש ונשכתי את שפתי, מוחא כפיים בהתרגשות. ״יאיי! אני אקרא לקייט שתעזור לנו עם האיפור!״
״ר-רגע, איפור? איזה איפור?!״ צחקקתי כשמשכתי את הארי המבולבל אל תוך חדר השינה, הושבתי אותו על המיטה, ויצאתי מהחדר. מותיר את המסכן לבדו.

-----

״זה מרגיש כל כך טוב להיות שמיניסט במסיבות סוף סוף״ צעקתי מבעד למוזיקה הרועשת כשעוד אנשים פינו לנו את הדרך בעודינו נכנסים לבית העמוס.

הארי רק צחקק והצמיד את גופי אליו יותר בהגנה.

״כל כך הרבה שוות!״ אוסטין הריע ורץ לעבר הבנות המסכנות. ״ו...איבדנו אותו.״ הארי אומר ואני צוחק. אוסטין מתנהג כמו נער מתבגר מלא הורמונים שלהוט רק לדחוף את הזין שלו לכל דבר, לא משנה מה הוא. למרות שהוא כבר תכף בן 22. פשוט לא ייאמן.

״בוא נלך לשתות משהו״ הארי מלווה אותי ותומך באגני עד ששנינו מתיישבים על הבר.
״ג׳יימי?״ הארי פתאום קורא לברמן. על פניו מבט מופתע. ״הארולד? הארי סטיילס? אחי!״ הם מחליפים כיפים ביניהם דקה ארוכה עד שהבחור מחליט להביט בי. הארי שם לב לכך, אך להפתעתי, הוא לא כעס.

״זה החבר שלי, לואי. לואי, זה ג׳יימי. אנחנו מכירים מאז שהיינו בני אפס! איך הגעת לכאן אחי?״ הם ממשיכים לנהל ביניהם שיחה מרגשת על כמה שהם התגעגעו אחד לשני, בזמן שאני יושב ומחכה שיתפנה כדי שיוכל לקחת הזמנה לפאקינג משקה שלי כבר.

זה פאקינג מגוחך.

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now