59 - "Halloween Party Gone Wrong" p. 2

847 89 65
                                    

״אני הולך למצוא את קייט״ אני ממלמל להארי (שלא בדיוק הקשיב לי ורק הנהן בחיוך בעודו עדיין מדבר עם הברמן ההוא), ומתרחק מהבר.

עליתי במדרגות, מתעלם מקריאות של נערים ונערות שיכורים והלכתי במסדרון הארוך. כמעט מכל דלת במסדרון נשמעו גניחות קולניות, וכיווצתי את עיניי. אני מקווה שקייט לא באחד החדרים האלו. מגיע לה מישהו רציני, ולא סתם סטוציונר באיזו מסיבת שמיניסטים מטומטמת.

אני מחפש את השירותים, ואז נזכר שהייתי כאן כבר... במסיבה ההיא שהשתכרתי והארי אסף אותי. במהרה מצאתי את הדרך, ונכנסתי לתא, סוגר אחריי את הדלת ונועל.

שלפתי מכיסי את הפלאפון וחייגתי לקייט, אך זה העביר אותי ישר למשיבון הקולי.
היא בטח עושה חיים, כמו כולם. למה אני אף פעם לא מסוגל להנות במסיבות כאלה בלי לשתות?

אני בטוח שהארי כבר שיכור וכנראה מפלרטט עם הברמן ההוא בלי הפסקה, וקייט בטח עם איזה בחור. ליאם ונייל כנראה ביחד, ואוסטין? אני אפילו לא רוצה לנסות לנחש מה קורה איתו כרגע.

אחרי כמה דקות ארוכות בהן ישבתי על רצפת השירותים בניסיון לחשוב על מה לעשות, החלטתי לקום וללכת חזרה להארי, אך מיד כשפתחתי את הדלת, גוף מוכר נגלה לפניי.
״זאין?״

אוקיי, זה מביך.

״זה כל כך פאקינג מצחיק!״ הוא צעק לפתע והחל לצחוק. הוא שיכור, שוב..

הלוואי והמצפון שלי היה נותן לי לעזוב אותו להקיא ולהתעלף במנוחה, אבל לא יכלתי.

״אוקיי, קדימה..״ נאנחתי והנחתי את ידי על גבו, מדרבן אותו להיכנס אל אחד החדרים שלמרבה הפתעתי היה ריק. ״אני מריח כאן סקס פרידה?״ הוא מלמל בשכרות והרים את גבותיו בפלרטוט. הו אלוהים, הוא כל כך אידיוט. ״אני מריח כאן את הסבלנות שלי נשרפת. תשכב כבר במיטה״ גילגלתי את עיניי והוא צחק. ״אסרטיבי, אני אוהב. הארי הפך אותך לכזה?״ הוא לעג ועצם את עיניו, שוכב על גבו.

״מה לעזאזל עובר עליך, זאין?״ התיישבתי לצידו על המיטה ונאנחתי. מאז התאונה הוא כל כך לא אותו הבנאדם. ״ובכן, בוא נראה... האקס שלי יוצא עם השותף שלי לחדר, עברתי תאונת דרכים, ועכשיו אני שיכור מהתחת ואני אפילו לא יודע איך!״ הוא התחיל בציניות, וסיים בצחוק רועש ושיכור.

״אתה בגדת בי!״ צעקתי, בעודי נעמד. מי הוא חושב שהוא?! הוא מאשים אותי אחרי שבגד בי? ששבר את לבי?! מי הוא בכלל?..

״אני צריך לשתות טיפה עוד יותר כדי לנהל את השיחה הזאת איתך״ הוא צחקק והביט בי בעיניים אדומות ונוצצות. ״אתה פשוט בן זונה״ מלמלתי בחוסר אמון והתכוונתי ללכת, אך זאין משך בידי בחוזקה, והפיל אותי עליו.

״אתה בכל זאת מוכן לשקול סקס פרידה?״ הוא לוחש לאוזני. הבל פיו מסריח מאלכוהול, ואם הייתי כרגע ה-אני של לפני שנתיים, הייתי נותן לו לזיין אותי בעיוורון חושים רק כתוצאה מהקול ההוא.

אבל במקום זה, רק כיווצתי את פניי בגועל ונכשלתי בלקום ממנו.

״יותר כמו לא״ גילגלתי את עיניי, עדיין מנסה להשתחרר ממנו בלי להבין אפילו שאני נאבק.

״תשחרר אותי״ סיננתי בכעס, אבל הוא רק חייך. בחיים לא אצליח להערים על חוזקו. ״אתה כל כך סקסי כשאתה כועס״ הוא נתחיל להעביר את ידיו מעלה ומטה מתחת לחולצתי, ולבי דפק מהר יותר ויותר. למה הוא לא נותן לי ללכת?!

״התגעגעתי לקימורים האלה.. ג׳ייסון כל כך פאקינג רזה״ הוא נגע לרגע בישבני, ואם ידיי לא היו מוחזקות, הייתי סותר לו. הוא באמת מדבר איתי על החבר(או יותר נכון;סטוץ) הנוכחי שלו כרגע?

פתטי.

״אל תיגע בי, אידיוט!״ צעקתי והתפתלתי מעליו, אבל זה רק גרם לחיוכו להתרחב. ״אל תהיה כל כך לוהט״ הוא הפך אותנו, ונשכב מעליי.

לפתע, הכל הרגיש כמו סרט אימה.

הוא... ה-הוא מתכוון לכפות את עצמו עליי? הוא רציני?

זה לא יכול להיות. זה לא זאין.

״זאין!״ צעקתי כשניסה לפשוט מעליי את חולצתי. הוא לא היה נראה אותו הדבר. הוא לא זאין מאליק שהיה איתי במשך שנים.

הוא גרסה אפלה ונוראית של אותו הבנאדם. ופחדתי מהגרסה הזאת שלו פחד מוות. רעדתי. ראייתי נהייתה מטושטשת מדמעות כשזאין התחיל למלמל מילים לתוך אוזני על כמה חזק הוא רוצה לזיין אותי כרגע.

הוא היה כל כך בוטה, וכוחני. לא היה לי סיכוי נגדו. אף פעם לא היה לי.

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

אוקיי אז אלה היו שני פרקים מאוד חזקים בתוכן שלהם. אפשר לומר...

יש לכן סופש שלם לחשוב עליהם עד הפרק הבא😉

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now