23 - "Finally Asleep"

1K 99 43
                                    

״לואי״ הארי קם מכיסאו ברגע שיצאתי מהחדר. חייכתי אליו חצי חיוך והוא נאנח בהקלה. ״הכל בסדר?״ הוא הניח יד על כתפי אך הוריד אותה מיד. ״כן... הוא ישתחרר עוד שבוע״ אני ממלמל והוא מלקק את שפתיו ומהנהן, ״הו והוא רצה לדבר איתך״ אני משפיל את מבטי והארי מכווץ את גבותיו בבלבול. ״איתי?״ הנהנתי, ״אני מבולבל בדיוק כמוך אבל... כדאי שתיכנס״ הוא הולך באיטיות לחדר ואני אחריו.

״הארי״ זאין מחייך בחולשה כשמבחין בנו. ״איך אתה מרגיש?״ הארי ניגש לזאין בזמן שאני עמדתי בפתח הדלת.
״אני מרגיש כאילו אני בין חלום למציאות עם כל משככי הכאבים האלה, אבל זה סיפור אחר. אני צריך שתעשה לי טובה״ זאין פולט בנשימה אחת ואני מעוות את פניי בבלבול. מה הוא כבר צריך מהארי? הייתי בטוח שהוא כועס עליו. למרות שלא עשינו כלום.

״תשמור על לואי, בזמן שאני פה״

״זאין אני לא ילד קטן״ אני משלב את ידיי אבל הוא אפילו לא מביט בי, וממשיך לדבר אל הארי. ״שיגור בחדר שלי בנתיים, עד שאני אחזור. אני לא יכול להשאיר אותו לבד״ נשכתי את שפתיי מצורת הדיבור שלו. הוא על הרבה משככי כאבים, הוא לא הוא. אבל לא היה לי את הכוח להתווכח איתו. חוץ מזה, לא היתה לי בעיה לישון שבוע בדירה שלהם. גם ככה הדירה שלי ושל ליאם הפכה כבר מזמן לדירתם של ״ניאם״...

״א-אוקיי״ הארי אומר בגבות מורמות ותופח על כתפו של זאין בעדינות. ״תישן קצת, אחי. אתה צריך את זה״ זה כל מה שהארי אומר לפני שמתקרב אליי לכיוון הדלת. ״נהיה בקשר זי׳, אני אבוא לבקר אותך״ אני נושק על מצחו פעם אחרונה לפני שהארי מושך אותי מחוץ לחדר ואנחנו יורדים לחניון בית החולים. ״הוא לגמרי מסומם״ הארי פולט ואני נאנח.

״הוא הביא את זה על עצמו״ אני אומר ואנחנו נכנסים למכונית. ״אני מניח שאנחנו עכשיו שותפים לשבוע הקרוב״ הארי מגחך כדי להקל על האווירה ואני מעיף מבט בשרירי ידיו כשהוא נוהג. מבטו מפוקס על הכביש ואני נושך את שפתי. ״כן... אכפת לך לעצור בסטארבאקס בדרך? אני ממש צריך קפה״ הוא מגחך ופולט ״ברור״.

אני משעין את ראשי על החלון ומביט החוצה. כל כך הרבה קרה בימים האחרונים. אני כבר איבדתי תחושת זמן. הכל השתבש בכמה רגעים בודדים ואני מרגיש כאילו אני קרוע באמצע. כל מה שרציתי עכשיו היה לישון. וכשהפסקתי לשמוע את השירים החלשים מהרדיו, ואת ההמהומים של הארי למנגינות השירים השונות, הבנתי שנרדמתי. סוף סוף.

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

מה אתן חושבות על איך שהארי מתנהג? מה שונה?

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now