31 - "Good Boy"

983 99 18
                                    

״אני כל כך שיכור״ מלמלתי כשיצאנו מהבאולינג, וצחקתי מיד אחרי זה.

״אני ני-״ הוא קוטע את עצמו בגיהוק ״-צחתי!״ הוא מרים אחד מאגרופיו לאוויר ואז מניח את ידו מסביב לכתפי.

״תראה לואי, בעולם יש מנצחים...ומפסידים״ הוא צחקק ואני גם. לא הבנתי למה, אבל צחקתי איתו.

״היינו צריכים לסרב לשוטים האלה״ הוא מלמל, מזל שלפחות אחד מאיתנו נשאר אולי עדיין טיפה פיכח. אבל צחקתי את המחשבה הזאת החוצה מהראש שלי. צחוק פותר הכל.

״אבל הם היו יפים!״ אמרתי בקול חזק מידי ונשענתי על גופו של הארי.
״הם גם היו פאקינג יקרים״ הוא אמר ונעצרנו ממול לאוטו. ״אנחנו בטח צריכים להזמין מונית״ הוא הוסיף וחיזק את אחיזתו בכתפי, מייצב אותי כנגד גופו.

״אני...לישון״ פלטתי ופיהקתי. הוא גיחך מעט וניער את ראשו. ״אתה תוכל לישון כשניכנס למונית״ הוא אמר בדיוק כשמונית נעצרה מלפנינו.
נכנסתי, הארי לידי, והוא שילם לנהג. השענתי את ראשי על כתפו של הארי באי תודעה, ועצמתי את עיניי.

----

״קדימה, לעזאזל לואי..״ קולות עמומים של הארי המתוסכל גרמו לי לפקוח את עיניי. הוא הרים אותי אל מחוץ למונית ופלט כמה קללות בדרך.

״ה-הארי?״ מלמלתי בהיסוס, זיעה החלה להתבצר על מצחי והרגשה מוזרה התפתחה במרכז הבטן שלי. ״כן, לואי?״

״א-אתה יכול להוריד...אותי?״ קולי רעד ואחזתי באגרופי את חולצתו. ״הו שיט...לא! לא לא!״ הוא הוריד אותי לרצפה במהירות ומיד פלטתי את כל תכולת קיבתי על המדרכה. יבבתי בין לבין כשהדמעות שטפו את פניי והתמוטטתי לרצפה.

״שיט...״ יבבתי וגנחתי בתסכול וכאב. ״פאק, אוקיי. קדימה... תוריד את זה״ הארי נאנח וניגש אליי, עוזר לפשוט מעליי את החולצה המלוכלכת שלצערה ספגה חצי מארוחת הצהריים שלי. ״דוחה״ הוא זרק את החולצה לפח קרוב ופשט מעצמו את הטי שירט הלבנה שלבש, עוזר להלביש אותה על גופי חסר הכוחות.

״מישהו פה מתאמן״ מלמלתי לאחר שבהיתי מעט בגופו העליון החשוף.
״מי היה מאמין שלסטודנט הכי הארדקור באוניברסיטה יהיה קעקוע פרפר באמצע הבטן השרירית שלו״ התלוצצתי והוא גילגל את עיניו הירוקות, אך חייך מעט באותו הזמן.

״אם תהיה ילד טוב אני אולי אספר לך את המשמעות כשלא תהיה שיכור מהתחת״ הוא גיחך ועזר לי לקום מהרצפה, משעין את גופי עליו בעוד שאנחנו ממשיכים ללכת למעונות.

״אני אהיה ילד טוב, דאדי״ קרצתי לו בטיפת השכרות שנשארה בי והוא נאנח. ״רק לך כבר לישון...״ הוא גלגל את עיניו, אבל יכלתי לראות רמז לחיוך על שפתיו הוורודות.

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

איך בסוף לואי חוזר שיכור איך

יש לי התוודות: כמעט שחכתי להעלות פרק😂 היו לי כלכך הרבה דברים לעשות גאדד

אבל נזכרתי אז הכל בסדר☺️

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now