88 - "Can't Sleep, Won't Sleep."

867 85 15
                                    

Louis' POV.

״כבר חשבת על מה אתה הולך לעשות עם התליון?״ העברתי את ידי בשיערו של הארי, גופי שוכב על גופו ששכב על גבו על הספה. ראשי על חזהו, מקשיב לפעימות ליבו. מאז מה שקרה, אנחנו לא יכולים להתרחק אחד מהשני לו לרגע אחד קטן. אני חושב שכנראה שנינו הבנו ששום דבר לא מובטח לנו, ששום דבר לא ידוע.

אנחנו פשוט נהנים מהלא נודע הזה, מנצלים אותו ככל שנוכל לפני שהכל כבר לא יהיה יותר.

״אני לא עומד לזרוק אותו״ הוא אמר לאחר שתיקה ממושכת. כאילו עבר עם עצמו על חמשת המילים האלה מליון פעם בראשו לפני שבאמת הצליח לבטאן.

״אתה לא?״ הרמתי את ראשי עכשיו, מביט לעיניו. ״זה הדבר האחרון שנשאר לי מסבתא שלי, זה יקר לי ולכל שאר המשפחה שלי, זה בעל ערך רב מידי בשביל שאני אזרוק אותו.״

״אוקיי״ אמרתי בשקט, ולא הייתי צריך יותר מזה. הרי הארי יודע שלא משנה מה הוא יחליט לעשות, אני אתמוך בו בכל כמות האחוזים האפשריים.

״אתה יודע שאני איתך, בכל מצב, כן?״ נישקתי את מצחו, והשענתי בחזרה את ראשי על חזהו. הוא חייך חיוך עדין והידק את אחיזתו בגופי, ״חסר לך שלא״.

-----

בחיים לא חשבתי על כמה זמן זה באמת אפשרי להעביר רק בלהסתכל על מישהו ישן. אני פשוט בהיתי בו.
בעיניו השלוות ובפיו הפתוח למחצה. מידי פעם הבית פניו התחלפה בבלבול והוא שלח את ידיו אל גופי, מקרב אותי אליו ונרגע מחדש. המלאך שלי.

״חשבתי שהפסקנו עם הקטע הזה״ הוא מלמל בצרידות לפתע, פוקח את עיניו באיטיות ומחייך קלות. ״עם מה?״
״עם זה שאתה בוהה בי בשנתי״ הוא גיחך וגילגלתי את עיניי בחיוך.
״כאילו שאתה לא עושה את זה״

״אתה צודק״ הוא לחש לאוזני לפני שנשק ללחיי ומשך אותי מעליו.
״מה השעה?״ הוא שאל, והושטתי את ידי אל שידת הצד והדלקתי את הפלאפון שלי. ״שמונה בערב, ישנו הרבה...״ מלמלתי חזרה. נרדמנו בערך בארבע וחצי אחר הצהריים ואני התעוררתי חצי שעה לפניו.

״מהמ..״ הוא הניח את ידיו על ישבני כשראשי בשקע צווארו וצחקקתי. ״יש לי תחושה שאנחנו לא נלך לישון כל כך מוקדם היום״ הוא אמר, מנשק את צווארי כמה פעמים ומרעיד את כל גופי. אני כל כך חלש למולו, תמיד.

״כי ישנו הרבה?״

״לא, כי אנחנו הולכים לעשות דברים אחרים״ היה הדבר האחרון שאמר לפני שהפך אותי למזרון וטיפס מעליי. ״מ-מה זאת אומרת?״ שאלתי, למרות שידעתי את התשובה. התנשפתי, מרגיש את עיניי מתערפלות בתשוקה.
״אין היום ירח מלא, לואי. אני בשליטה מלאה, ואני רוצה אותך.״

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

כן כן, הרגע לו כולכן חיכיתן הגיע...

סמאט בפרק הבא!🌟🙆🏻

תהיו מוכנות, ומי שלא מרגישה בנוח לקרוא תכנים מיניים מפורטים, בבקשה שלא תקרא! אני לא רוצה שתרגישו לא בנוח רק בגלל הפרק הזה. לא יהיו עוד הרבה כאלה אני מבטיחה, כי זה לא העניין בסיפור.

אוהבת המון,

~JPH😍

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now