29 - "It's Fucking LOUIS"

1K 97 48
                                    

בוקר טוב לאבס🌞

עולה פרק היום כי HadarBar המקסימה לא נרדמה אתמול עד שסיימה לקרוא את כל הפרקים😱

וגם כי היא ביקשה יפה☺️❤️

המסר : תישנו בלילה ילדים! אחרת איך תגדלו?😉

~JPH

-----

"הארי, הארולד, הארדיניו, הארולנדילה, הארי!״ הארי גנח בתסכול והסתכל עליי לבסוף, שנינו הלכנו ממגרש החניה בדרך לאולם הבאולינג. ״אני לא נותן לך לשתות, לואי. לא היום. לא באחריותי.״ הוא מעיף בי מבט רציני ואני מגלגל את עיניי. ״בירה! רק בירה! בבקשה? מה זה כבר יעשה חוץ מלהפוך את הערב של שנינו למהנה יותר?״

הארי עוצר במקום ומשלב את ידיו, אני נושך את שפתי התחתונה ומביט בו בתחנונים. אני בכלל בן אדם בוגר, אני לא צריך את האישור שלו. אבל משהו בי אומר לי שאני כן. שאני ארגיש רע עם עצמי אם לא אקשיב לו.

״אנחנו לא יכולים להינות גם בלי אלכוהול? רק מהחברה אחד של השני?״ הוא מסנן מבין שיניו ואני נאנח. למה הוא חייב להיות כזה... אכפתי? למה זה גורם ללב שלי לפעום קצת מהר יותר?

״א-אני... לעזאזל הארי, אם אסור לי לעשן שם אז שלפחות יהיה לי בירה״ כיווצתי את גבותיי, משלב את ידיי גם כן ומנסה להעמיד פני מאיים. למרות שאני יודע שהוא לא שם זין. הוא בטח חושב לעצמו עכשיו שאני נראה כמו תינוק מגודל זעפן. הא.

״אוקיי. יודע מה? טוב. אבל כשאני אתחיל להיות קוץ בתחת בלי סיגריות, לעזאזל, אתה תרצה לדחוף לי אלכוהול מזדיין לוורידים. ראה הוזהרת״ אני מסנן בכעס ועוקף אותו במהירות, מתחיל ללכת לפניו לכיוון הכניסה.

הוא גיחך קלות מאחוריי והמשיך ללכת בצעדים כבדים. כמובן שמהר מאוד הוא הדביק את הקצב של צעדיי הקטנים והמהירים. לבחור יש רגליים ארוכות.

״אני בכלל חשבתי שאמרת שאתה לא שותה יותר?״ הארי התגרה ושילב את ידיו בעודו הולך לצידי. ״הו, בחייך. שנינו יודעים שבירה זה בקושי אלכוהול. אל תעשה לי עכשיו בולשיט של רגשות אשמה״ גילגלתי את עיניי והארי צחק בקול, מניד בראשו בשעשוע מעט וגורם לתלתלי השוקולד שלו להתפזר בטבעיות על כתפיו הרחבות.

״אני בכלל מופתע שמוכרים לך אלכוהול. אתה נראה בן שש עשרה, במקרה הטוב, וכשאתה לא מתגלח״ הארי צוחק. הוא פאקינג צוחק על הגובה שלי? ״הו, לך תזדיין, סטיילס״ אני מסנן ומגלגל את עיניי, עוצר חיוך מלהתפרס על פניי. הוא רק צוחק חזק יותר.

״לואי הקטן והחמוד״ הוא טופח על ראשי כאילו הייתי פעוט. לא יכלתי לעצור את החיוך יותר, וחייכתי בפה סגור, מגלגל את עיניי בפעם המליון בחצי שעה האחרונה.

״בוא ניכנס כבר ונגמור עם זה כדי שאני אוכל לכסח לך את התחת כבר״ אני אומר בהתנשאות כשאנחנו נכנסים למתחם. אנחנו נעמדים מול דלפק ונערה עומדת מאחוריו, וממולה מחשב.

היא היתה בלונדינית מחומצנת ולבשה את מדי העובדים בעוד שסימסה בפלאפון שלה ולעסה מסטיק בצורה רועשת במיוחד.

״אמ, שלום? היי?״ ניסיתי להשיג את תשומת ליבה. היא אפילו לא מצמצה! הארי הגיח מאחורי והניח את ידו על הדלפק. כמעט יכלתי להרגיש את גופו צמוד אליי, אבל הוא היה מעט רחוק מזה.

הארי קרא את התג על החולצה של העובדת וכחכח בגרונו בקולניות, ״סליחה, סמנת׳ה? את עובדת פה או שאת כאן לשם תצוגה?״ הארי מחייך במרירות והנערה מרימה את עינייה מהמסך באיטיות. הבעת פניה משועממת.

״כן? אפשר לעזור?״ היא מלמלה בחוסר עניין וניפחה בועת מסטיק, מופצצת אותה בקולניות.
״נשמח לשלם על שני אנשים״ הארי אמר והיא הסיטה את מבטה אליי באיטיות, סורקת את שנינו. ״כן, כמה משחקים?״

״אחד בבקשה״ אני אומר לאחר שהארי מביט בי בשאלה והיא מהנהנת באיטיות ורושמת במחשב. ״מה השמות?״

״הארי ולואי״ הארי אומר והיא מקלידה. ״אתם בעמדה 8. תהנו, הארי ולואיס״ היא מחייכת במרירות וחוזרת למסך הפלאפון שלה. כלבה. אנחנו הולכים לעמדתינו- אבל לא לפני שאני ממלמל מספיק חזק כדי שהיא תשמע; ״זה פאקינג לואי״.

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

 ולא יותר מזה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ולא יותר מזה.

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now