17 - "Idiot"

1K 103 44
                                    

ברגע שהדלת נסגרה, החלקתי במורד הקיר ביבבה. אני כזה אידיוט.
״אידיוט אידיוט אידיוט!״ דפקתי את ראשי כל פעם בקיר שמאחוריי והשענתי אותו עליו לבסוף, עוצם את עיניי כשדמעות לא עוצרות מלהרטיב את פניי.

״לואי...אל תבכה״ קולו של הארי היה...רגוע. הוא כרע ברך למולי והרים את ידו לסנטרי, מיישר את מבטינו. קצב לבי הואץ משום מה.

״הוא אידיוט, אם הוא אמ...יוותר על דבר כמוך״ הארי נראה מעט מובך, אבל זה הדבר האחרון שהיה לי אכפת ממנו.

״אני אידיוט. אני אידיוט בוגדני ומטומטם. הרסתי הכל״ רגשות חרטה ואשמה אכלו אותי מבפנים כמו טרמיטים בגזע עץ ישן. ״אבל אתה לא פאקינג בגדת בו, לואי!״ הארי מרים את קולו עכשיו, וכשאני מרים את מבטי אליו בפליאה, הוא מהדק את לסתו ומוציא נשיפה מאפו. ״הוא האידיוט בסיפור, אתה לא מבין?״ ידו עכשיו מעין ליטפה את קו לסתי ברכות, הוא סרק את עיניי, ואז ירד עם מבטו לשפתיי, ושוב חזרה לעיניי. צמרמורת תקפה אותי וכחכחתי בגרוני במבוכה.

״א-אתה חושב שהוא...ב-בגד?״ בחילה תקפה אותי פתאום והתייפחתי עוד יותר. המחשבה על זאין אוהב מישהו/ מישהי אחרים, גרמה לתחושה נוראית לבעבע במיצי קיבתי. לא אוכל להביט בו יותר.

״אני לא יודע, לואי. אני רק יודע שאתה לא צריך להרגיש רע עם עצמך. הוא הרע בסיפור״ הארי מסביר ברכות, ועיניו הירוקות נצצו במשהו שנראה כמו תשוקה. עננים ערפלו את כל תת המודע שלי. אבל כשהארי התקרב לשפתיי, אני הפניתי את ראשי ממנו והוא התרחק אחורה במבוכה.

״אתה, אמ... תחליף חדר?״ אני שואל ומגרד בעורפי. ״אני לא יודע״ הארי נעמד ואני אחריו. פתאום החשק לבכות הכה בי שוב. ושוב התייפחתי, קובר את פניי בכפות ידיי.

״לואי, בבקשה, תפסיק...״ קולו של הארי היה חנוק, וגבותיו מכווצות אחת לשניה.

תוך כמה שניות ראשי היה קבור בחזהו וידיו עטפו אותי לתוך גופו כמו שמיכה. הוא הריח ממרכך כביסה ואפטרשייב. וגשם.

״אל תהיה ככה לואי. אל תעז להאשים את עצמך״ קולו היה נוקשה, לראשונה בצורה טובה. פיו נושף אוויר חם לתוך שיערי ואנחנו עדיין מחובקים, אף על פי שזרועותיי לא מסביב גופו, אלא עדיין צמודות בין פניי לחזה שלו.

״הפחד הכי גדול שלי הוא להיקרא כבוגד. אני לא בוגד הארי, אני נשבע שאני לא.״ אני מרים אליו את מבטי לבסוף, קולט מבט רך וסימפטי. זרועותיו עדיין מסביבי והוא מנדנד אותנו מעט קדימה ואחורה, מתגרה בשיווי המשקל.

״אני יודע, לואי. אני יודע״

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

אני כל כך פאקינג רווקה.

למה, לדעתכן, לואי כל כך מתעקש להאשים את עצמו במה שקרה?

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now