51 - "Relationships"

849 94 17
                                    

״אני אפוצץ את הבן זונה הזה במכות-״

״הארי, מספיק״ הנחתי את ידי על כתפו, מרגיש איך גופו נרגע למגעי. מדהים איך שזה היה הדדי ביננו. אני מתכוון, הרוגע המתפשט ממגע אחד פשוט ועדין.

״הוא בגד בך! אלוהים! הוא כל כך בטוח שתחזור אליו בזחילה...פתטי.״ הארי גילגל את עיניי בכעס ושילב את ידיו. הוא נראה כמו ילד שלקחו ממנו את הסוכריה...והוא בכלל לא מי שנפגע.

״אוקיי אבל זאת לא הבעיה שלך״ מלמלתי. הארי ירה לכיווני את מבטו. אופס?

״ברור שזאת הפאקינג בעיה שלי לואי, אני בחרתי להתערב. בשבילך״ הוא אומר בחדות, קם מהספסל עליו ישבנו בחצר האחורית של האוניברסיטה ופרס את ידיו לצדדים. בחיים לא ראיתי אותו כל כך מתוסכל. זה עצוב.

״ובכן, אז אני לא מסכים לך ׳לפוצץ אותו מכות׳, הארי.״ קמתי גם אני, נעמד מולו בשילוב ידיים. ״וזה למה, לואי? כל מה שהוא עשה לך זה רק להזיק״

שתקתי.

הוא עד כדי כך אידיוט? רק להזיק? הארי הגיע רק באמצע הסמסטר והוא כבר בטוח שהוא יודע הכל על מערכת היחסים שהיתה לי עם זאין... וואו.

״היו לי הפרעות אכילה״

״מ-מה?״ הארי כיווץ את גבותיו, עיניי האמרלד שלו סורקות את פניי בבלבול.

״בתיכון, היו לי הפרעות אכילה. הייתי אוכל שני תפוחים ביום. אחד בבוקר, ואחד בערב. וזהו. פחדתי להתמוטט יום אחד אבל פשוט לא יכלתי לעצור״

הארי נראה המום, אז לקחתי את זה כאישור להמשיך.

״זאין גילה על זה, וזה לא מצא חן בעיניו, מן הסתם״ גיחכתי. ״אבל הוא לא אמר לי שהוא יודע. היתה לו את הדרך המטופשת הזאת - להביא לי קאפקייק כל פאקינג יום לבית הספר. ואז לשלוף את הפאפי פייס המתוק שלו ולא יכלתי לסרב. זה מה שהוציא אותי מטראנס של הרעבה״ השפלתי את מבטי בחיוך קטן לנוכח הזיכרון. אבל כשהרמתי את מבטי חזרה להארי, חיוכי נמחק כלא היה.

״מה אתה מנסה להגיד בעצם, לואי?״ טון קולו היה מעוצבן מעט, ומאופק.

״אתה לא יודע מה זאין עשה בשבילי. אתה מכיר כמה חודשים בודדים מתוך מערכת יחסים של שלוש שנים ביני לבינו, ואני לא מתחרט אף לא על יום אחד.״ הצהרתי. גרוני חנוק. זה הפריע לי שהארי פשוט מתכחש לכל העובדה שאהבתי את זאין. אני עדיין אוהב. אבל לא באותה צורה...

״אני לא ביקשתי ממך להתחרט״

״כן, אבל ביקשת ממני להתכחש.״

נתתי לו מבט אחרון, לפני שהפניתי אליו את גבי והלכתי מן המקום במהירות.

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

מי אתן חושבות שצודק כאן? ולמה?

עוד שלושה שבועות לחופש למה😭

תספרו לי מה הספקתי לעומת בחופש, או שהוא משעמם כמעט כמו שלי🙃

❤️אוהבת,

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now