30 - "Master"

1K 91 81
                                    

BABY BOYFRIENDS.

-----

״אני הולך להביא בירה, אתה רוצה?״ אני אומר בעוד שהארי התיישב על אחד הספסלים בעמדה שלנו. ״בטח..״ הוא נאנח בתבוסה ואני צחקקתי בניצחון והלכתי לכיוון הבר, חוזר אחרי כמה דקות עם שישיית בקבוקים.

״חשבתי שאמרת בירה, לא בירות.״
הארי מכווץ את גבותיו ואני מושך בכתפיי בחיוך. ״היה להם מבצע. חוץ מזה, אם אתה לא שותה- יותר לי.״ אני פותח בקבוק אחד ולוגם את הנוזל הקר.

״אוקיי. אבל רק כי אין מצב שאני נותן לך לסיים שישיה״ הוא מגחך ולוקח גם בקבוק. ״אתה ראשון, דרך אגב.״

אני מניח את הבירה וניגש לקחת כדור. ״הו, לעזאזל. לא שיחקתי באולינג כבר עשור״ אני ממלמל אך נראה שהארי שמע, כי הוא התקרב ונעמד לצידי, משלב את זרועותיו. ״חשבתי שאתה עומד ׳לקרוע לי את התחת׳? כבר היה לי למה לצפות״ הסמקתי מעט והסטתי את מבטי כדי להסתיר זאת.

״ובכן, שכחתי את הטכניקה״ אני פולט ומושך בכתפיי, לוקח תנופה ומגלגל את הכדור. כיווצתי את עיניי כשהכדור החליק מהמסלול אל אחת התעלות ולא פגע בשום דבר. ״זין״ פלטתי והארי צחקק. ״אתה צריך להפיל את הכדור מאוחר יותר, הנה״ הוא בא מאחוריי והניח עוד כדור בידיי, אוחז במרפקים שלי. בלעתי רוק, הבושם שלו, הקרבה שלו, והבירה ממקודם סחררו אותי לגמרי.

״ואז את מפיל אותו ברגע האחרון, ככה הוא יהיה יותר ישר״ הארי מרפה את מגעו ואני מתעשת על עצמי וזורק עוד הפעם, הפעם מפיל שישה מתוך עשרה. חייכתי בהתלהבות והסתובבתי אל הארי, ״זה פאקינג עבד!״

״אתה יכול להתחיל לקרוא לי מאסטר כבר מעכשיו, טומו״ הוא אומר בהתנשאות ואני מגלגל את עיניי בחיוך, מגחך לעצמי על שם החיבה שנתן לי.

״האם זה אחד מהקינקים שלך?״ אני מתבדח וקורץ לו והוא מרים את גבותיו בפליאה ומעביר את היד בשיערו. ״אלוהים, לואי. כמה ימים בלי זאין וההורמונים מתחילים להשתולל שוב, הא?״ הוא קורץ בחזרה ולוקח כדור כחול.

״עכשיו תראה איך עושים את זה״ הוא מביט קדימה בריכוז בעודו לוקח תנופה אחורה ומחליק את הכדור במהירות על המסלול.

״סטרייק!״ הוא צווח בשמחה ומניף אגרופים לאוויר בניצחון. הפה שלי פעור ואני מביט קדימה בפליאה.
״בן של זונה...״ אני פולט בפליאה והארי צוחק בקולניות. ״איך לעזאזל?״ אני מביט בו בכמעט הערצה והוא קד קידה בצחוק. ״זה כישרון מלידה. יש אנשים שיש להם את זה-״ הוא מניח את יד ימינו על חזהו בגאווה, ״-ויש אותך״ הוא מרים אליי גבה ואני מגלגל את עיניי בגיחוך סרקסטי.
״תהיה בטוח סטיילס״ הוא משלב את ידיו ומתקרב מעט לעברי, גובהו מתנשא אל מולי.

״מאסטר, בשבילך.״

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

ועוד אחת בשביל הכיף 😉

ועוד אחת בשביל הכיף 😉

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אוי הימים הטובים...

שאלה: מאיזו שנה אתן מעריצות את הבנים ומאיזו שנה אתן התחלתן לשפפף לארי סטיילינסון?

אני מעריצה מ- 2012, אבל בלארי התחלתי להאמין רק ב- 2015, והיום אני לא מאמינה בלארי, אני יודעת שהם נשואים. 😊

דרך אגב, השיר החדש של לואי וביבי יוצא בסוף יולי לפי מה שלואי אמר ואני פאקינג מתרגשתתתתסמדמרנריגיגממגםמגמ

התמונות החדשות שלו פשוט😍

תסלחו לי בזמן שאני אבכה בפינה על עד כמה שהוא יפה.

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now