27 - "Pancakes"

962 93 40
                                    

זה היה יום ראשון. ולא יכלתי להיות יותר שמח. יום לימודים זה הדבר האחרון שרציתי עכשיו. אחרי כל מה שקרה עם זאין, היה לי את החלום הכי מטורף בלילה.

הוא הרגיש כמעט אמיתי. זה היה מפחיד.

כשיצאתי מהחדר של זאין, ריח מתוק מיד ממלא את חלל אפי ומדגדג את בלוטות הטעם שלי.
״הארי?״ קראתי בקול צרוד משינה, וניקיתי את גרוני לאחר מכן. ״בוקר״ הוא הסתובב לכיווני מהמטבח והבזיק חיוך קטן. הוא לבש סינר לבן עם הכתובת ״נשק את השף״ בוורוד עם נצנצים, מעל הטרנינג האפור שלבש. חסר חולצה, יש לציין.

״מה אתה מכין? ויותר מזה, מה לעזאזל אתה לובש?״ גיחכתי והתיישבתי על השיש, רגליי מתנופפות באוויר. ״פנקייקים ובייקון״ הוא אומר, מרוכז בחתיכת הבשר לרצועות. ״מממ״ המהמתי ונשכתי את שפתי, ״תודה״ אמרתי בשקט והוא הביט בי לרגע, ״והסינר הזה הוא בעצם של חבר שלך, אז התלונות לא אליי״ הוא גיחך וזרק את חתיכות הבשר למחבת הרותחת, קול תסיסה רועם נשמע ברחבי הדירה מהשומן הנמס בחום.

ריר התבצר בפי, לעזאזל, אני רעב. נזכרתי שלא אכלתי מאתמול בבוקר, כי הייתי כל היום אצל זאין ואפילו לא חשבתי על אוכל. חוץ מקצת פופקורן בערב. הבטן שלי השמיעה קולות קרקור רועשים, לחיי האדימו והסתרתי את פניי בידיי.

״מישהו כאן רעב״ הארי גיחך וכיבה את הגז, מושיט לי צלחת עם ערימת פנקייקים ובייקון. אני ממלמל ׳תודה׳ והולך לשולחן, תוך כמה שניות הארי מגיע לידי ומתיישב. אני מטביע את הפנקייקים שלי בסירופ מייפל ומתחיל לאכול בתאבון.

״גנבתי את המתכון מהמאפיה שנהגתי לעבוד בה״ הארי אומר ומוציא אותי מטראנס של גן עדן של טעמים שהתפוצצו בפי. ״זה מעולה״ גנחתי בהנאה בעודי מדבר בפה מלא באוכל.

״כדאי שתעסיק את הפה שלך בלאכול״ הארי מגחך וגורם לי להסמיק מבושה. ״שתוק״ אני פולט בפה מלא ומגלגל את עיניי.

״אתה רוצה ללכת לבקר את זאין היום?״ הארי שואל לאחר כמה דקות של שתיקה. הוא לא מביט בי למרות הכל... ואני נאנח.

״לא כל כך האמת...זה עושה אותי חבר רע?״ נשכתי את שפתי התחתונה והארי הרים אליי את מבטו בגיחוך. ״סוג של. אבל אנחנו יכולים ללכת לעשות משהו אחר שיסיח את דעתך קצת״ הוא אומר ומרים את כוס מיץ התפוזים שלו, ואני מביט בקו לסתו החד כשהוא שותה.
״כמו מה?״

״באולינג?״ הוא מציע, ואני מכווץ את גבותיי, ״אבל אתה תפסיד״ התגריתי, יודע שזה יציק לו, והוא גלגל את עיניו בחיוך. ״אנחנו עוד נראה, טומלינסון...״

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

קצת זמן איכות ללארי לא יזיק לאף אחד... או שכן?

(תם תם תם)

סתם אבל נגמרו לי השאלות אז

מחשבות?☺️🙏🏼

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now