⚠️10 - "Cold Water"

1.2K 103 65
                                    

לפני שאתן קוראות את הפרק!

בטח שמתן לב ל-⚠️ בכותרת הפרק. ובכן, זה מסמל סמאט. או תכנים קשים לקריאה אחרים.

האמת שהתלבטתי אם לשים את זה או לא, אבל בסוף החלטתי שכן. אין כאן ממש סמאט מפורט אבל יש קטע קטן בסוף הפרק בין זאין ללואי(לא משהו רציני). אז אם מפריע לכן לקרוא תכנים מיניים, תשימו ❤️.

-----

זאין היה הראשון להיכנס למים. כנראה שאני ביצה סרוחה, אבל אני קצת פחות הרגשתי רצון להיכנס למים הקרים בהתחשב בעובדה שזה היה חודש ספטמבר והיה קפוא.

אז פשוט ישבתי על שפת האגם וזאין שחה אליי והשעין את ידיו על ברכיי, מביט בי. ״תודה שעשית את כל זה בשבילי״ אני מודה לו שוב, יודע שהוא לא אוהב שאני מודה לו כל כך הרבה כי לפי מילותיו ׳כל עוד אתה איתי, אני לא צריך כלום בתמורה׳.

״תפסיק להודות לי, לו׳. עדיין לא הבנת שאני אעשה הכל בשבילך?״ לבי כאב כשהוא אמר את המשפט הזה וחייך לתוך עיניי. ״אני אוהב אותך״ אני לוחש ומתכופף כדי לנשק אותו.

זאין מתרומם ונכנס בין רגליי, נשען עם ידיו על שפת האגם משני צידי גופי ואני חופן את פניו בידיי, נותן לו להוביל את הנשיקה. הוא מעביר את ידיו לאגני ומושך אותי לתוך המים, מצמיד אותי מיד לסלע שהיה הקיר של האגם. ״זה קר״ אני צווח לתוך שפתיו של זאין שצוחק ועובר לנשק בצווארי. ״אני אחמם אותך״ הוא לוחש לאוזני בצרידות ונושך את תנוך האוזן שלי בעדינות.

אני נאנח ונושך את שפתי, מרגיש את הצמרמורת עוטפת את כל גופי וחמימות בחלקי התחתון.

הוא אחז בישבן שלי והרים אותי חזרה לישיבה על שפת האגם, עדיין לא מנתק את שפתינו ליותר מכמה שניות.

לפי הדרך בה עיניו נצצו ונשימותיו היו כבדות, הבנתי בדיוק מה הוא רוצה.

״יומיים ברצף?״ אני נאנק ומעביר את ידיי בשיערו כשהוא מתחיל לרדת בנשיקות ליריכיי. ״ששש... בלי דיבורים״ הוא מזמזם לתוך יריכיי הפנימיות, ואני מרגיש את עצמי מתקשה.

פקחתי את עיניי, מביט לקצה השני של האגם שלא היה רחוק יותר מחמישה מטרים מאיפה שהיינו. לפתע ראיתי משהו זז בין העצים, כיווצתי את גבותיי וניסיתי להביט, אבל לזאין היו תכניות אחרות. הוא הניח את ידו על הבליטה שלי ואיבדתי את הריכוז, פולט גניחה רכה ומושך מעט בשיערו.

ניסיתי להתרכז שנית, ושתי עיניים הציצו מבעד לסבך שיחים. בראוני. הוא יצא מהשיח והביט בי. עיניו לא זהרו כמו אתמול בלילה, ותהיתי לרגע אם זה באמת הוא, אבל אחר כך לא היה בי שום ספק. זה לגמרי בראוני.

רציתי לקרוא לו, רציתי לחבק אותו וללטף את הפרווה החומה שלו יותר מכל דבר אחר כרגע. יותר משרציתי את זאין כרגע.

״פ-פאק״ תשומת לבי שוב פעם הוסחה כשזאין הניח נשיקות על איברי מבעד לבוקסר הדק. עצמתי את עיניי והשלכתי את ראשי אחורה, אוזר את כל כוח הרצון שיש בי ומושך את ראשו של זאין רחוק ממני. ״ז-זי׳, ת-תפסיק...״

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

הגענו לפרק עשר😱😱
באמת המון המון תודה לכל הקוראות ולכל המצביעות והמגיבות! זה לא מובן מאליו🌸

ולכבוד האירוע המרגש, מי שתגיב ראשונה תקבל שאוט-אאוט בפרק הבא + עוקב! (מלהיב ביותר, אני יודעת) ☺️

שיהיה לכולכן שבוע מקסים!🦄

All the love,
~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now