54 - "Keep Me Sane"

846 86 20
                                    

התרחקתי ממנו במהירות.
״מה לעזאזל הארי?״ עיניי ריצדו בין פניו לחזהו לפני שאחזתי בקצוות חולצתו והרמתי אל מעל לראשו.

הוא בכלל שם לב שדימם? הוא לא היה נראה מופתע. הוא טיפל בכוויה הקטנה שלי בזמן שדימם ואני בכלל לא שמתי לב?? כמה אנוכי אני יכול כבר להיות...

״ממה זה? פאק״ הסתובבי לערכת העזרה הראשונה ולקחתי מעט צמר גפן, מנקה את הדם מסביב .

״לו׳..״ הארי נאנק בשקט כשהצמדתי את הצמר גפן לפצע שממנו הגיע כל הדם. ״היי, האז, זה בסדר״ הארי השפיל את מבטו לחזהו, ואז הביט בי. פניו חיוורות מתמיד. ״איבדת קצת דם״ הרמתי יד אחת ללחי שלו, והוא עצם את עיניו. איך לעזאזל כל המצב הזה קרה פתאום?

לא היה לי זמן להתעסק בזה, כי גופו של הארי קרס מעט, וייצבתי אותו כנגד גופי. ״אוסטין!״ קראתי.

אוסטין, שלפני שהסיטואציה קרתה בכלל הוא כבר נכנס לחדר השינה, יצא משם במהירות ועזר לי להושיב את הארי על הספה. מבטו היה כמעט מודאג כמו שלי.

״הוא ממשיך לאבד דם, תביא לו מים!״ מלמלתי בלחץ, מצמיד עוד ועוד צמר גפן ונייר סופג לחזה של הבחור המסכן. ״הוא לא צריך מים, הוא צריך ברזל״ אוסטין אמר, מביט באחיו בדאגה.

עיניו של הארי היו עצומות, וכל כמה שניות גבותיו התכווצו בכאב. ״מ-מה? מה זאת אומרת?״

״ויטמין ברזל״ אוסטין הסביר את
עצמו במהירות. ויטמין ברזל? הו. אוקיי...

״אם אתה אומר... אני מניח שיש משהו במטבח״ אמרתי וליטפתי את פניו של הארי. הלב שלי דפק כל כך מהר עכשיו. הייתי הכי גרוע בלהתמודד עם מצבי לחץ. במיוחד כשזה נוגע לקרובים אליי.

״האז, תחזיק מעמד״ נישקתי את מצחו כמה פעמים והסרתי את כל צמר הגפן. ״אני כל כך כל כך מצטער״ מלמלתי כשהנחתי צמר גפן ספוג ביוד על הפצע שלמזל כולנו הפסיק לדמם. הארי גנח בכאב ושלח את ראשו אחורה מעט. ״אני מצטער! אלוהים, הנה, זהו!״ לקחתי תחבושת אלסטית וליפפתי מסביב חזהו. ״ישו תעזור לי״ מלמלתי בלחץ והארי פתח מעט את עיניו, מביט בי בחולשה. בחיים לא ראיתי אותו ככה, כל כך חסר הגנה, כל כך...זקוק. זקוק לתמיכה. וזה כאב יותר מהפצע על החזה שלי.

״תן לו את זה״ אוסטין הושיט למולי חתיכת בשר משומר ולקחתי את זה ממנו, מקרב לפיו של הארי. ״הנה, לאב, תעזור לי עם זה״ חייכתי אליו חיוך קטן כשהוא פתח את פיו באיטיות. הוא לעס באיטיות, ובלע באיטיות. בעוד שאני רק התפללתי שזה יעזור לו.

כי הוא המגן שלי. ואני לא מרגיש בטוח כרגע כשהמגן שלי בסכנה. אני חייב להציל אותו... להציל אותו בשביל שיוכל להחזיק אותי שפוי.

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

"When I run out of rope,
you bring me home."

-Sweet Creature // Harry Styles

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now