89 - "Safe & Sound" (double chapter)⚠️

1.5K 104 29
                                    

״תגיד לי שאתה רוצה אותי גם״
הוא פלט בצרידות, מביט לעיני. עיניו לא היו ירוקות, וגם לא צהובות, הן פשוט היו כמעט שחורות. כאילו התשוקה מחקה את הצבע מעיניו הבהירות.

לעזאזל, כן.

״אני רוצה״ חייכתי והצמדתי את שפתינו שוב. חיכיתי כל כך הרבה זמן, בחיים לא חיכיתי ככה עם מישהו. עם זאין זה היה ישר כשנהיינו ביחד.

הפעם אני רוצה שזאת תהיה פעם ראשונה מושלמת איתו.

הארי לא לבש כלום מלבד בוקסר, ואני לבשתי בוקסר ואת החולצה שלו, שהוא כמובן מיהר להוריד ממני.
״אתה בטוח? מאה אחוזים?״ הארי התנשם, מביט עמוק לתוך עיניי. ״אני לא בתול הארי, קדימה״ זירזתי אותו.

וברגע הבא, הרגשתי את שפתיו של הארי במורד חזהי. ״שיט״ קיללתי, מביט מטה על ערמת התלתלים שנחו על בטני. החזה שלי עלה וירד, הכל קרה כל כך מהר.

״זה בסדר אם אני..?״ ראשו היה מעל איברי הלחוץ בתוך הבוקסר ההדוק והוא נשך את שפתו. ״כן, בבקשה״ אמרתי בחצי גניחה וטרקתי את ראשי למזרון, עוצם את עיניי ברגע שהוריד ממני את חתיכת הבד האחרונה.

ואז הוא הלך על זה, וראשי התערפל לגמרי. כל ההיגיון שלי נמעך והתקפל לכדור מקווצ׳ץ׳ במוח שלי ונאנחתי עמוקות. התחושה היתה מדהימה, ותוך זמן קצר התחלתי לדחוף את אגני למעלה באי מודעות, מודיע להארי שאני עומד להתפרק. הארי השמיע קולות היחנקות שקטים בזמן שהוריד את ראשו מטה בפעם האחרונה לפני שהרים את ראשו לגמרי והביט בי, שפתיים אדומות ונפוחות ועיניים נוצצות. הוא העביר את ידו עליי בעדינות שהטריפה את חושיי ופלטתי גניחה עמוקה כשגמרתי בידו. גופי רועד וראשי מושלך אחורנית. נשכתי את שפתי בחזקה והתנשפתי. לעזאזל, זה הרגיש כל כך מדהים.

הבטתי בהארי, ומשכתי אותו חזרה על גופי המזיע. ״תודה״ הוא נישק את שפתיי באיטיות, וידי הלכה לבוקסר שלו, מורידה ממנו את הבד שכנראה הכאיב כבר. ״אתה נראה כל כך טוב כשאתה גומר״ הוא לחש לאוזני. והרגשתי עוד זרם של עונג במורד בטני התחתונה, מרגיש את עצמי מתקשה בשנית. ״אתה נראה כל כך טוב כשאתה גורם לי לגמור״ החזרתי לו בצחקוק והוא גיחך והושיט את ידו לשידה, מוציא אריזה כסופה ושפורפרת קטנה.

״אני הולך לחמם אותך קודם״ הוא הביט לעיניי ולבי דילג על פעימה. זה באמת קורה. ולראשונה אני מרגיש שזה באמת אמיתי.
״א-אוקיי, רק בעדינות. לא שכבתי עם אף אחד מאז זאין״ הודעתי לו.

הוא הנהן, לפניי שנעזר בידו האחת לפסק את רגליי ואת ידו השניה הניח באגני, אגודלו מלטף את העור החשוף כמחווה להרגיע אותי מעט. כמובן שזה לא עזר. ״רק תדבר איתי, תגיד לי מה כואב ומה לעשות״ קולו היה נמוך וצרוד כשהתקרב שוב, ועצמתי את עיניי, מהנהן. הרגשתי את שפתיו מרפרפות על שפתיי, ואת ידו החמה מלטפת את ירכי הפנימית. כל כך קרוב למקום שרציתי אותה.

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now