42 - "Cold Love vs Warm Love"

972 96 13
                                    

הלכתי לצד הארי בשבילי היער הירוקים. בכל צעד שלקחנו, כפות ידינו התחככו זו בזו מרוב שהלכנו קרובים אחד לשני.

״זה פשוט יפהיפה״ הארי אמר בהערכה. הבטתי בו, צופה בשפתיו שמתעקלות לחצי חיוך ובעיניו הירוקות שצופות בסביבה, ומתמזגות נפלא עם כל הירוק שמסביב. ״כן..״ אמרתי בשקט, והחזרתי את מבטי לרצפה. אני לא חושב שדיברנו על אותו הדבר...

״היי, לואי?״ הרמתי את ראשי במהירות חזרה אליו, קופא למול עיניו. ״אני לא מתלונן או משהו, אבל... למה בעצם נישקת אותי אתמול?״ קפאתי במקומי פתאום. הארי נעצר גם כן כמה שניות אחריי והביט בי בבלבול.

אני מסוגל לספר לו?

״ובכן...אתה מבין...זה...ז-זה מסובך״ הסמקתי וגירדתי בעורפי, הארי גיחך והתקרב אליי. ״אתה מובך״ הוא ציין, וליטף את פניי. ״זה חמוד״ הסמקתי עמוקות עכשיו, מביט בו ונושך את שפתי התחתונה.

״זה דיי מצחיק האמת...״ מלמלתי, מרוויח מהארי הרמת גבה, מורה לי להמשיך. ״אני מתכוון, בהתחלה היית כל כך קר אליי... לכולם...״ המשכתי, משחק באצבעות ידיו הארוכות של הארי בלחץ. הוא הביט לרגע בידינו בחיוך, לפני שהחזיר אליי את מבטו המשועשע.

״עכשיו אני קר אל כולם חוץ ממך״ גיחכתי והוא ליקק את שפתיו. ״אבל... למה?״ בכנות, הייתי מסוקרן. רציתי לדעת למה מההתחלה הוא התנהג כמו שהתנהג, ולמה הוא לא דחף אותי ממנו כשהצמדתי את שפתינו.

״זאת אפילו שאלה? אתה מדהים״ הוא חזר ללטף את לחיי והתקרב עוד יותר, הלב שלי כמעט פרץ מבית החזה. ״א-א...ת..-מ...״ נחנקתי, לא הצלחתי להרכיב מילה. הוא היה כל כך קרוב, והרגשתי כאילו רגליי עזבו את הקרקע ועכשיו אני מרחף.

הרגשתי את הנשימות שלו כל כך קרובות אליי. הוא היה מסנוור. ״כל כך פאקינג מדהים״ הוא לחש. אני ברצינות לא הבנתי מה כל כך מדהים בי, אבל כשהארי אמר את זה, לא יכלתי לעשות דבר מלבד להאמין לו.

הוא נישק את שפתיי, והרגשתי כאילו גופי נמס ונשארתי רק שלד. איכשהו, כשנישק אותי, זה הרגיש כאילו כל הכאב נעלם. כאילו הכל קרה בשביל הרגע הזה, ושום דבר אחר לא משנה.

״יש לי ווידוי״ פלטתי ברגע ששפתינו נפרדו. ״או... בבקשה שזה יהיה ׳אני כוכב פורנו במשרה חלקית׳!״ הארי אמר וצחקתי, נותן לו אגרוף לזרוע בשעשוע. ״לא, אידיוט. אני רציני״ ניסיתי לשלוף פוקר-פייס, אבל החיוך הקטן לא הסכים להימחק מפניי.

״זה יכל להיות מעניין, אבל בסדר... דבר אליי״ הוא משך אותי אליו ממותניי וידיי נחו על חזהו. ״אני בגדתי בזאין לפני שהוא בגד בי״ הארי פער את עיניו, אז מיהרתי להרגיע אותו. ״אני מתכוון, סוג של... לא אני. הרגשות שלי״ הארי נרגע מעט ועיקם את גבותיו. ״אילו רגשות?״

״הרגשות אליך. ניסיתי להדחיק אותם, במיוחד במצבו של זאין, אבל כל הזמן הם הכאיבו לי, וגרמו לי לשנוא את עצמי יותר... אני שמח שעכשיו אני יכול להביע אותם״ מלמלתי, נושם לרווחה. זה הרגיש כאילו נפלה לי אבן מהלב, אני אמרתי לו את האמת סוף סוף.

תקופת ההדחקה נגמרה. עכשיו כל מה שנשאר- זה להתרגל לאהבה החמה של הארי, במקום האהבה הקרה של זאין. ואני לא חושב שיהיה לי כל כך קשה להחליף ביניהן...

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

למי שמבולבלת למה פרק עלה עכשיו, תקראו את ההודעה שפרסמתי🤗

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now