⚠️19 - "Look Me In The Fucking Eyes"

1.2K 102 102
                                    

בבקשה שימו לב ל- ⚠️ ואל תקראו סמאט אם אתן לא מרגישות בנוח❤️

ולכל האחרות, סי יה אין הייל ביצ׳ס✌🏼

~JPH

-----

כשזאין נכנס לחדר שלי והתיישב על מיטתי, אני ישנתי.

התעוררתי כשיד רכה ליטפה את לחיי ודחפה קצבת שיער אל מאחוריי אוזני. ״זי׳.״ לחשתי ופקחתי את עיניי.

״אתה יודע לו׳, יצא לי לחשוב בזמן האחרון.״ הוא אמר. קולו רך ומבטו נח עליי בעוד שידו עוברת בעדינות על קווי המתאר של פניי. ״אמון זה דבר דיי חשוב במערכת יחסים ארוכת טווח, אתה לא חושב?״ אני שוכב על גבי, והוא מביט עליי מלמעלה כשהוא יושב לצידי על המיטה.

״זה הדבר הכי חשוב״ אני לוחש, ופרצופו של זאין מתעקם קצת, מבט של כאב חולף בעיניו.

״אלוהים, זאין. אני נשבע שלא עשינו כלום. אתה עזבת אותי במצב רגיש והוא היה שם, זה הכל״ אני מתיישב עכשיו, וידו של זאין יורדת מפניי. אני מרים את כף ידי ומלטף את קו לסתו עכשיו. הוא עוצם את עיניו ונאנח. ״אני יודע, בייב. אני מצטער״ הוא דיבר בחולשה ואז הביט בעיניי. ״אני כל כך מצטער. לא הייתי צריך לצעוק עליך ככה.״ זאין היה נראה כל כך...שבור.

״אל תדאג לגבי זה״ אני מחייך חיוך זעיר ומצמיד את שפתינו לנשיקה קצרה. ״אני כעסתי על עצמי...״ זאין פולט, ואני מכווץ את גבותיי, עדיין מלטף את לחיו וקו לסתו. ״על זה שצעקת עליי?״ אני מנשק עכשיו את לחיו, נחוש להראות לו את אהבתי אליו. נחוש להחזיר את הרגשות למקום שלהם הם שייכים. לזאין.

״אמ..כן״ זאין מגרד בעורפו ומפיל אותי אחורה על המיטה, עולה מעליי. ״התגעגעתי לאלו״ הוא מביט אל שפתיי ואז נושך את שפתי התחתונה בין שיניו לפני שמנשק אותי בתשוקה.

״אז א-אנחנו בסדר?״ אני גונח כשזאין מזיז בגלים את מפשעתו כנגד שלי, ואני מרגיש את עצמי מתקשה תחתיו.
״יותר מבסדר״ זאין לוחש בצרידות ופושט את חולצתו, חושף את קעקועיו המרשימים ושריריו העוד יותר מסיבי תשומת לב. 

סקס פיוס? אוקי..

״אלוהים״ זאין נאנח כשהוא קובר את עצמו בתוכי. הוא תמיד היה פראי, ותמיד ניסה לשכנע אותי להשתמש בכל מיני צעצועי סקס משונים. ואם לומר את האמת, הקינקיות שלו לא ממש עשתה לי את זה.

״התגעגעתי אליך כל כך פאקינג הרבה, שיט..״ זאין מלמל, ראשו בצווארי ואני גונח בשקט. הוא דיבר מלוכלך רק באמצע סקס, ואני צוחק עליו אחרי זה. כי בזמן הפעולה עצמה אני בקושי יכול לדבר.

״לואי?״ לפתע נשמעה דפיקה על הדלת של הדירה, זה היה הארי. הו אלוהים. זאין המשיך, בלי לשים לב אליו.

״ז-זאין״ גנחתי, מנסה לגרום לו לעצור. ״כן, תגיד את השם שלי בייב, אני כל כך פאקינג קרוב.״ הוא מלמל. ״לא זאין, תפסיק. יש א..אה, מישהו בדלת״ זאין עצר בהדרגה, ומשך את עצמו מתוכי, מקלל.

כרכתי מגבת סביב אגני וצלעתי בערך לכיוון המקלחת, שם הרטבתי את שיערי כדי שיראה כאילו יצאתי מהמקלחת, והלכתי לכיוון הדלת. שמעתי בדרך את זאין נאנח והבנתי שהוא גמר את מה שהתחלנו בלעדיי. כנראה שאצלי זה לא יקרה הלילה..

אני פותח את הדלת ונשען על המשקוף, הארי סורק אותי ובולע רוק לפני שמגיש לי חבילה של בגדים. ״שחכת אותם אצלי אתמול״ הוא אומר ומגרד בעורפו.

״א-אה...תודה״ אני מחייך חיוך קטן ולוקח ממנו את הבגדים שלי.

״עם מי אתה מדבר, לו׳?״ אני שומע את זאין צועק מהחדר שלי והסתובבתי לכיוונו, מכווץ את עיניי. לעזאזל. יש לי תחושה שהארי יחזור להיות קר אליי עכשיו. אני מבין שצדקתי כאשר אני מסתובב חזרה להארי ומבחין כי הבעתו השתנתה.

הוא אדיש שוב.

״זה הארי״ אני צועק חזרה ואז מכחכח בגרוני. ״זה מביך...״ אני מגחך במבוכה. הארי נראה כועס פתאום. ״אתה סלחת לו? אחרי מה שהוא עשה?״

״אנחנו ביחד שלוש שנים, הארי.״ אני משפיל את מבטי לרגליי היחפות ושומע את הארי נאנח בכעס.
״לעזאזל לואי תסתכל לי כבר בפאקינג עיניים״ הוא מסנן, אבל אני לא מרים את מבטי. אני אפילו לא יודע למה. אולי בגלל שידעתי שאם אפגוש בעיניים האלו, אני אשבר.

אז הוא הרים את סנטרי עם שתי אצבעותיו ונעל את עיניו עם שלי לפני שאמר, ״זה לא אומר שאתה כבול אליו, לואי.״

ואז הוא יצא מהדירה בלי לומר מילה נוספת.

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

זה היה מביך

בבקשה אל תשנאו אותי

מפה והלאה זה רק לארי סמאט☺️

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now