25 - "Starbucks" p. 2

960 95 27
                                    

״אתה יודע שאתה מדבר מתוך שינה?״ הארי אמר לפתע ולגם מהקפה שלו. הסמקתי שוב, והנחתי את ידי על מצחי בבושה. ״כן, הו אלוהים. אמרתי משהו? מה אמרתי הפעם?״ הוא גיחך וליקק את שפתיו ״משהו לא מובן על...זאב? אני לא יודע...לא ממש שמתי לב״ הוא אמר והביט בי בחצי חיוך, מה שחשף רק גומה אחת שלו.

זאב? אני בטח דיברתי על בראוני. הו, לעזאזל. אני מקווה שלא פלטתי יותר מידי דברים על בראוני. הוא עוד עלול לחשוב שהשתגעתי. אני מתכוון, מי מדבר אל זאב?

״הו, ז-זה מוזר״ גיחכתי בעצבנות ולגמתי מהקפה הקר שלי. אני יודע שספטמבר וכל זה, אבל אני לא ממש בן אדם של קפה חם. אני שותה לרוב תה חם, או קפה קר. ״כן, מוזר״ הארי ממלמל בחיוך קטן ומביט מחוץ לחלון, וכך גם אני עושה. ״יורד גשם״ פלטתי והמשכתי להביט אל הכביש שמבעד לחלון, שמתכסה בטיפות ככל שעובר הזמן. ״אתה חושב שזה יותר מידי מוקדם להתחיל כבר לראות סרטי כריסמס?״ הארי שואל בגיחוך ואני מצחקק ומסיט אליו את מבטי. הוא עדיין הביט בחלון לכמה שניות וסרקתי את הפרופיל שלו בזכרוני.

״לא. אני אוהב כריסמס״ הארי עכשיו הביט בי ונשען עם לחיו על כף ידו. ״גם אני.״ הוא אמר. ״אולי כשנחזור נוכל לראות אלף?״

(Elf - סרט כריסמס מפורסם שגם אם אתם לא חוגגים כריסמס, חובה לראות!)

חייכתי למשמע ההצעה של הארי והנהנתי. אני יכול להתרגל להתנהגות הנחמדה שלו, ברצינות. מאז מה שקרה עם זאין, הארי מתנהג אליי נחמד לשם שינוי, אך אני מפחד שכשנגיע חזרה למעונות ונחזור לשגרה, הוא יחזור להיות מריר ומסתורי אליי. אבל נקווה שלא. ״כן... זה יהיה נחמד״.

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

אתן חושבות שההתנהגות של הארי תימשך גם כשיחזרו לשגרה?

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now