🤵Bab 12👰

749 73 3
                                    


#Warning! Luhan-Miang-Mode: ON!

***

Mata Jiwon terbuntang macam nak tercabut dari kelopak. Terhenti nafas dengan tindakan gila si Luhan. Sungguh-sungguh dia cuba tolak muka Luhan dari rapat dengan muka dia.

Tolakan itu memang sangat lemah kalau nak dibandingkan dengan tenaga seorang Luhan. Tak terkesan langsung dengan rontaan Jiwon itu, Luhan malah menarik kasar kedua-dua lengan Jiwon dan pergerakan gadis itu dikunci ketat. Bibir dia masih cuba dikekalkan pada bibir Jiwon.

"Let me-Mmmphh- go! Yahh!!! Mmmphh..." Ayat-ayat dia dimatikan terus bila Luhan bertindak lebih agresif. Kali ini pipi Jiwon pula dikunci sebelum dia menarik muka Jiwon, memperdalamkan lagi ciuman.

Asalnya, ia hanyalah sebuah ciuman ringkas bertujuan untuk mengusik Jiwon tapi lama-lama ciuman itu dah berubah rentak dalam sekelip mata kepada ghairah bila Luhan nampaknya mula hilang kawalan. Dia membenamkan lagi bibir pada bibir Jiwon secara paksa. Tak cukup dengan itu, dia ambil langkah yang berani dengan menyedut, menggigit dan mengulum bibir bawah Jiwon. Dan itu berjaya buatkan Jiwon terkedu hebat!

Segala tindakan Luhan itu mendorong Jiwon menjadi kejung di situ. Speechless dan beku macam anak patung! Dia dapat rasa dengan jelas desahan nafas Luhan pada pipinya. Dua saat lepastu, dia hentikan rontaan dan melonggarkan pergerakan. Malah, Jiwon juga tutup mata, mula mengalah dengan Luhan. Dibiarkan Luhan menikmati saat-saat lelaki itu mencium dia. Tapi Jiwon tak balas ciuman itu. Dia taknak dan tak akan balas pun!

Luhan merengus tak puas hati dalam ciuman bila Jiwon tak bagi respons. Geram bila Jiwon berdegil untuk tak balas ciuman itu. Secara paksa, dia membuka bibir Jiwon dan sedut lagi kuat bibir bawah Jiwon dengan menggunakan lidah.

Jiwon yang dah tak mampu nak terima lagi perbuatan gila Luhan itu, dia terus bertindak. Lidah Luhan yang berada di dalam mulutnya digigit kuat macam orang takde perasaan. Dan sekali lagi bilik itu ditandang oleh satu jeritan kuat dari Luhan!

"Arghhhh!!! Did you seriously just bit my tongue?" Muka berkerut seribu. Sambil menahan sakit, Luhan menjerkah Jiwon. Jenis riak tak peraya sedang terpancar di muka dia. Tak percaya yang Jiwon boleh jadi hilang akal dan gigit lidah dia dengan kuat!

Tak lama lepas tu, tiba-tiba Luhan rasa macam lidah dia diselaputi dengan satu cecair. Dan cecair itu berperisa darah! Terus dia menjelir lidah keluar untuk buat pemeriksaan. Bila dia jelir tapi tak nampak, Luhan terus bergegas mendapatkan cermin. Dia berdiri tegak di depan cermin sambil buat analisa pada lidahnya. "Yah! It's bleeding!" Terkejut biawak bila dia tengok ada darah di lidahnya.

"It was a punishment for you! Kau dah cabul bibir aku, you stupid pervert!" Jiwon jerit balik dekat Luhan lagi kuat. Dia kesat bibir yang dah bengkak dikerjakan Luhan dengan belakang tangan. Muka dia nampak macam jijik. Jijik dengan tindakan Luhan yang mencium dia tanpa kebenaran!

Luhan toleh menghadap Jiwon. Dengan muka kerut tahan sakit, dia merengus kuat. "Makhluk jenis apa kau ni? Vampire? Dracula? Werewolf? Tapi yang aku boleh cakap, kau memang bukan manusia! Main gigit lidah orang pulak! Dia berdecit, cuba untuk kurangkan rasa sakit pada lidahnya. "Nampaknya kau memang suka cara kasar, eh? Oh I see... Why didn't you tell me earlier?" Tiba-tiba riak muka dia berubah dalam sekelip mata. Dari berkerut kepada senyuman senget. Hujung bibir terangkat sikit di sebelah kanan. "Okay, Xi Jiwon. I got your hint. The hint that you were trying to convey me a while ago. Arasso... Arasso... Let's do this experiment in violent way. As you wish." Habis saja ayat tu, Luhan terus menapak untuk mendapatkan Jiwon.

Luhan yang nampaknya belum serik, nak jugak teruskan agenda dia buatkan Jiwon cepat-cepat bergerak dari katil. Dia berdiri dan berlari selamatkan diri ke meja solek. Sejauh mungkin dia cuba ciptakan jarak antara dia dan lelaki itu.

[COMPLETED] Married To A Gay (Luhan)Where stories live. Discover now