🤵Bab 33👰

786 72 6
                                    

LUHAN terjaga dari lena yang sangat nyenyak tepat pukul 6.45 pagi. Terasa goncangan pada bahu dan juga suara kuat yang membingitkan telinga, dia merengus.

"Bangun! Mandi! Siap! Pergi kerja!"

Empat perkataan yang berbaur arahan dari suara yang dia sangat kenal tu dibiar lalu tepi telinga. Dengan mata yang masih pejam, tangan meraba-raba tilam mencari sesuatu. Dan bila apa yang dicari sudah dijumpai, tak menunggu lama terus cengkaman dibuat pada 'sesuatu' itu.

Papp!

Tangan Luhan yang menggenggam tangan kanan dia ditampar. "Kau setiap masa nak menggatal, kan?" Masih lagi Luhan gigih taknak lepas tangan dia, Jiwon terpaksa menambah tenaga untuk menolak tangan lebar lelaki itu. "Yah! Kau dah kenapa? Bangun sekarang! Karang lambat pergi kerja, aku jugak yang kena bebel. Cakap tak kejut kau la.. apa la..."

Pun dengan mata yang masih terpejam, Luhan kupas senyum. Muka dipusing untuk disembamkan atas bantal yang menjadi alas kepala. "Ermmm... Heaven gila hidup macam ni." Suara Luhan keluar dari celahan bantal. Tamparan Jiwon tu nampaknya tak memberi kesan sakit langsung pada dia.

Perbuatan si suami yang sedang menggeselkan muka pada bantal itu, buat Jiwon jadi pelik. "Tebiat jenis apa kau ni? Kena penampar pun nak rasa heaven bagai."

Luhan angkat muka dari bantal untuk mencari muka Jiwon. "Macam ni baru ah rasa macam ada isteri. Pagi-pagi ada orang kejutkan. Taknak bangun, ada orang bebelkan. Kau tau tak benda ni heaven?"

Duh! Jiwon tepuk dahi. Sah, mamat sorang tu tebiat. Malas betul dia nak layan. "Suka hati kau ah. Aku dah kejut tapi kau taknak bangun. Kalau kau lambat pergi office bukan masalah aku. Don't put the blame on me, then!"

Jiwon cadang nak terus berdiri dan tinggalkan Luhan dengan duania 'heaven' dia tapi baru saja dia nak berganjak dari situ, tangan dia direntap kuat oleh Luhan. Dia yang tak bersedia dengan 'serangan' secara tiba-tiba itu terus jatuh atas badan Luhan.

"Aku off hari ni. Jadi bolehlah kita bermanja-manjaan kat atas katil ni sampai ke malam, shall we?"

"Lu-hann! Kau... urgh! Urghh!" Sesak nafas Jiwon masa ni. Badan Jiwon dikunci kejap pada badan dia yang tak berbaju. Jiwon baru perasan akan hal itu bila Luhan angkat comforter untuk tarik badan dia dan bungkus badan Jiwon bersama dia kat dalam tu.

"Shhh... Don't move. Just stay still." Rontaan Jiwon yang makin lama makin lemah. Rasa macam singa jadian dah macam berjaya ditundukkan sikit, dia melonggarkan pelukkan. Bukan apa, karang tak pepasal ada yang mati keras kat atas katil ni sebab tak boleh bernafas. Heh!

"Kau dah la tak mandi lagi! Lepastu ada hati nak peluk orang pulak. Dengan tak pakai baju. Bila kau nak senonoh, hah?" Omel Jiwon di balik dada Luhan yang terdedah.

"Biar ah. Yang aku peluk sekarang ni bukan orang lain. Isteri aku yang sah. Dan aku tak berbaju sekarang ni pun depan isteri sendiri. Lagi satu... bila kau nak perasan hah? Atau kau sengaja buat-buat tak nampak?"

"Apa?"

"Badan aku dah sado. Aku dah ada abs kot sekarang."

Pfftt! "Kau fikir aku ni buta ke tak boleh nampak? Mana? Mana badan yang aku cakap sado sangat tu? Mana abs kau?"

"Haih! Aku memang pantang dicabar. Nak-nak lagi bila dengan kau. Berangin betul!" Luhan mula keluarkan gaya gajah naik minyak. Comforter diselak dengan kasar sebelum dia lepaskan badan Jiwon untuk bangun dari posisi baring. "Kau tak percaya sangat kan? Tengok ni... tengok!" Beberapa teknik merenggangkan otot dibuat untuk menjemput bonjolan abdomen dia.

[COMPLETED] Married To A Gay (Luhan)Where stories live. Discover now