🤵Bab 32👰

780 73 5
                                    

PAPP!!!

"Arghhhh!!!!" Pukul empat dua puluh satu minit pagi, kawasan perumahan mewah yang terletak di dalam kota Seoul dikejutkan dengan satu jeritan kuat. Kuat yang betul betul betul punya kuat.

Kalau ada yang menyangka Minseok bakal jadi paklong dalam masa terdekat, anda salah. Kalau ada yang mengandaikan Yixing akan jadi paklang dua minggu dari sekarang pun, anda salah! Dan kalau ada yang dah tersengih-sengih membayangkan Yifan jadi paktam sembilan bulan sepuluh hari dari sekarang jugak sama sekali tidak tepat!

Kalau dah namanya singa jadian, memang susah nak dijinakkan.

Sebenarnya jeritan kuat tadi adalah milik Luhan. Dan jeritan sakan itu terhasil lepas pipi lembut dia menjadi mangsa tamparan tangan durjana milik Jiwon. Punyalah kuat penangan Jiwon sampai dia kini dah bergolek jatuh ke atas lantai.

"Yah! Kenapa kau lempang aku!?"

Jiwon cepat-cepat turun dari katil. Berdiri depan Luhan sambil bercekak pinggang. "Sebab kau miang!"

"Aku mi- what!?" Hampir saja nak terkeluar biji mata dari kelopak bila mendengar tuduhan itu. Luhan pantas berdiri dan menghadap Jiwon.

"Miang! Mi-ang! Kau miang lagi Luhan! Dan kali ni lagi teruk dari before!" Berombak dada Jiwon masa ni. Muka jadi panas. Apa yang terjadi kejap tadi betul-betul buatkan dia malu dan rasa kekok. Dalam hati sebenarnya dia tengah makikan diri sendiri. Sebab dia gagal menahan diri dari terjebak ke dalam zon nafsu bila Luhan goda dia.

Dia sedar. Dia tak tidur pun. Dia perasan yang Luhan baru balik. Dia tahu apa yang Luhan dah buat dekat dia tadi. Dari tindakan lelaki itu dengan membelai rambut dia, mencium kening-hidung-pipi dia. Dia tahan saja rasa. Dia kawal hati yang berdebar. Dia keraskan badan dari tak buat sebarang pergerakkan. Tapi bila sampai ke bibir kenapa dia tak boleh tahan diri dari memberi tindakbalas? Kenapa dia boleh tergoda? Dan kenapa dia pergi cium Luhan balik? Ciuman dengan gaya yang ermm... tak senonoh...?

Nasib baik dia tersedar. Patut kah dia berterima kasih kepada Luhan akan hal itu? Kalau Luhan tak merayapkan bibir dia pada leher Jiwon dan acah untuk jadi vampire kacak macam Edward Cullen dalam Twilight, dia mungkin takkan terbangkit dari perasaan yang terbuai-buai lain macam itu. Bila difikir balik, Jiwon rasa tak perlu. Tak perlu untuk dia berterima kasih. Sebabnya, punca dia jadi lupa diri pun disebabkan Luhan. Jadi, wajarlah lelaki itu dihukum sebegitu rupa.

"Ya, aku mengaku aku miang. Tapi aku bajet nak miang sekejap je. Tapi kau pulak pergi tambah masa miang aku dengan tiba-tiba bagi respond yang luar biasa macam tu. Dan lepas tu kau nak salahkan aku? Kau pun sama! Miang!"

"A-aku apa!?" Tak tertelan air liur bila kena tembak tuduhan yang sama dia lemparkan buat Luhan.

"Ya, kau miang. Kau tarik aku. Kau cium aku balik. Eleh! Cakap jelah kau memang suka aku buat kau macam tu."

"Yah! Bila masa aku suka?"

"Kalau kau tak suka, kau takkan buat-buat tidur. Seronok kena goda dengan aku cakap ah. Aku boleh je buat lagi lepas ni kalau kau suka. Lagi kau suka laaaagi kerap aku buat."

Tak terkata apa dia, nak mencarut pun tak mampu walaupun Luhan tembak ayat-ayat minta carut macam tu. Jiwon terus diam. Dia macam nak lempang Luhan lagi sekali tapi tak gamak sebab kesan dari tangan dia tadi pun dah buat pipi kiri Luhan merah. Dia nampak dengan jelas ada bekas lima jari pada pipi lelaki itu. Siapa cakap dia tak rasa bersalah?

Ada.

Rasa bersalah tu ada. Tapi bila diri dibendung rasa malu, ditambah pulak dengan perangai Luhan yang tak menunjukkan dia bersalah atas perbuatan tak senonoh suaminya itu, Jiwon jadi geram. "Aku benci kau!" Habis modal nak berbalah, dia keluarkan ungkapan klise itu. Badan Luhan yang masih berdiri depan dia, ditolak. Jiwon menapak ke arah pintu bilik.

[COMPLETED] Married To A Gay (Luhan)Where stories live. Discover now