🤵Bab 47👰

869 72 1
                                    

#Warning! Luhan-Miang-Mode : ON!

***

LUHAN buka mata, disambut dengan bunyi deruan nafas lembut dari manusia dalam pelukan dia. Menyedari Jiwon masih nyenyak tidur, dia mengukir senyum. Nafas hangat milik Jiwon yang menampar leher dia, buatkan dia jadi selesa. Dada isteri yang sedang berombak kecil, terasa dekat pada dada dia sendiri.

Dia rasa suka.

Rasa seronok.

Rasa bahagia.

Celik mata saja, dia dah boleh nampak Jiwon depan mata. Tak seperti semalam, bangun pagi dia jadi hambar dan sendu amat bila Jiwon kena tidur dengan Leean. Terpaksa dia tidur sorang-sorang dengan hati tak rela langsung. Ada jugak rasa nak campak adik sendiri naik ke galaksi sebab dah rampas 'bantal peluk' dia tapi tak gamak bila memikirkan dia mungkin akan jadi anak tunggal selepas itu. Dan dia juga sayang Leean walaupun perempuan tu punya perangai puaka tak bersempadan.

"Ummph..." Jiwon yang masih pejam mata, merengek kecil. Tangan dia pada pinggul Luhan dinaikkan sampai ke atas pinggang. Muka pula disembam rapat pada dada bidang si suami. Puncak hidung bergerak-gerak sekitar kulit di situ. Tak cukup dengan hidung, bibir Jiwon juga dah menekan-nekan dada dia.

Gulp!

Telan liur. Luhan jadi cuak. Mula gelabah. Tak selesa. Hati jadi tak tenang. Muka pucat lesi. Jantung berdegup laju. Deruan nafas dah tak sekata.

Dia perasan. Dia sedar. Dia pelik. Dan dia juga tak kesah. Pasal sikap Jiwon masa tidur jadi agak aneh sejak dua menjak ni. Jiwon tak sedar. Jiwon tak pernah tahu akan hal ini. Luhan pun tak terasa nak bagitahu.

Pasal sikap Jiwon yang suka mencium bahu atau dada dia masa tidur.

Pasal Jiwon akan peluk dia dengan rapat.

Pasal Jiwon akan mengomel dalam tidur suruh dia peluk isterinya itu ketat-ketat.

Jiwon buat semua tu masa dalam keadaan tak sedar. Dan segala apa yang Luhan rasakan sekarang ni jadi kuasa dua bila bibir Jiwon sudah naik ke bahu dulu sebelum mendarat pada leher dia.

Automatik, bulu roma dia menegang.

Tubuh jadi kejung.

Jantung macam nak melompat keluar dari dada.

Pejam mata rapat-rapat. Tarik nafas dalam-dalam. Dua benda ini yang Luhan gigih buat, cuba untuk mengurangkan perasaan aneh yang sedang menyerang dia sekarang ni. Perasaan aneh yang diistilahkan sebagai nafsu!

"J-Jiwon..." Tubuh Jiwon yang dah melekat kejap pada tubuh dia, cuba ditolak. Muka Jiwon pada leher dia juga, cuba dijauhkan. Tapi tak ada apa-apa perubahan. Jiwon masih dengan kondisi dia sekarang. Walaupun bibir mungil itu sudah berhenti menekan kulit badan dia yang terdedah tanpa baju, tapi bahang yang dirasakan Luhan masih tak hilang. Malah menjadi makin bercambah dan mekar.

"Luhan... sejukkk... Peluk aku... ummph..."

"Y-yahh..." Serangan hormon adrenalin dan oxytocin mula berleluasa didalam tubuh. Bila dah tak dapat kawal diri lagi, Luhan terus tolak bahu Jiwon, menyebabkan tubuh itu berubah posisi dari mengiring kepada berbaring atas tilam. Dalam sekelip mata, tubuh dia sudah menindih tubuh Jiwon. Pantas bibir kering Jiwon dipagut.

Mungkin perbuatan Luhan itu agak kasar, Jiwon terjaga dari tidur. Sebaik saja dia celik mata, muka penuh Luhan yang menyapa pandangannya. Mamai yang bersisa, mendorong dia perhati muka mata Luhan dengan riak keliru.

Lima saat.

Empat saat.

Tiga saat.

Dua sa-

"Yah!" Jeritan itu datang bersama tamparan kuat pada tangan Luhan yang sedang cuba menanggalkan butang baju tidur dia yang ketiga. Jiwon sudah sedar seratus peratus. "Wei! Apa ni? Apa ni?" Bahu Luhan ditolak kuat. Tak berginjak langsung.

Jiwon rasa agak lega sikit bila Luhan sudah meninggalkan bibir dia. Tarikan nafas yang tersekat tadi, kini disambung kembali. Tapi lega dia tak lama. Nafas tak sempat ditarik sampai habis bila leher dia pula yang diserang Luhan.

"Auwwh!!" Rasa perit pada kulit leher, mendorong semangat gagah dia datang dengan tiba-tiba. Tak semena, Luhan ditolak kuat sehingga lelaki itu tergolek jatuh ke bawah.

"Argh!" Menyeringai perit Luhan di bawah sana.

Jiwon bergegas bangun dari katil, menapak menjauhi Luhan. Kedua-dua tangan dibawa ke dada, menyembunyikan kulit yang terdedah. Terdedah gara-gara Luhan. "Kau nak buat apa?"

Dengan muka berkerut tahan sakit, Luhan berdiri. Tangan kanan menggosok belakang pinggang yang menghentak lantai dengan kuat.

"Kau berniat nak rogol aku, Luhan?"

Belum lagi dia jawab soalan pertama, Luhan ditembak pula soalan kedua. Soalan yang berunsur tuduhan. "You've started it first!"

Besar jegilan Jiwon, merenung muka Luhan. "Uh?"

"Kau goda aku." Tenang raut wajah Luhan menuturkan kenyataan itu.

"Aku buat apa?"

"Kau goda aku, Jiwon."

"Apa maksud kau?"

Luhan tak menjawab dulu. Dia terus bergerak mendapatkan t-shirt yang tersangkut di kerusi meja solek lalu disarungkan ke tubuh. Lepas tu, dia capai pula tuala dari towel stands.

"Kau nak pergi mana?" Melihat Luhan memulas tombol pintu, Jiwon kalut-kalut bertanya.

Langkah Luhan mati di depan pintu yang sudah dikuak. Kedengaran keluhan lemah dihela bebas. Tanpa menoleh, dia berkata. "Three meters, Jiwon. Please stay at least three meters away from me from now on."

"But...why?" Sungguh Jiwon jadi sangat keliru dengan permintaan Luhan itu.

"Because I'm afraid." Ujar Luhan perlahan, di bawah nafas.

"Afraid of what?"

"What if... I can't stand myself when you touch me...?"

Gulp!

"What if... I can't control myself anymore from touching you?"

"W-what!?" Hampir tak terkeluar suara Jiwon.

"I am a man, Xi Jiwon. I have issues with lust and desire... too." Sama dengan perkataan terakhir, Luhan melangkah keluar dari bilik, meninggalkan Jiwon yang sudah terpempan hebat.

*****

[COMPLETED] Married To A Gay (Luhan)Where stories live. Discover now