Bab 33

97 11 0
                                    

Ame yang mendengar bebelan abang long, terus menyumbat telinga nya dengan earphone.Daripada dia dengar abang long membebel benda merapu pasal dia, baik dengar lagu favourite lagi syok.

'Baik dengar lagu lagi best daripada layan perangai tak semengah abang long ni.' desis Ame sambil mencari lagu yang sedap

Abang long yang sedar diri nya bercakap dengan hantu, terus memandang Ame dengan tajam.Ame yang perasan pandangan maut daripada abang kesayangan nya terus menoleh muka sambil tersengih.

'Budak bertuah ni.Kalau masuk dengan empat orang tu, boleh lah dia daftar nama dia siap-siap dekat tanjung rambutan juga' bentak Abang long

Tanpa membuang masa, abang long memulakan perjalanan nya.Manakala Ame masih ralit dengan melihat phone nya.Lagipun dia malas nak ganggu adik nya yang jenis tsundere semacam ni kalau mood Ame tidak elok.

Manakala Ame masih berada dalam dunia nya sendiri.Sambil dia melihat telegram yang baru dihantar oleh guru pengawas nya, terdapat satu nofication yang masuk dari WhatsApp.Sambil mendengar lagi dia melihat nofication yang masuk.

'NI LAGU FAV AME.DIA SUKA LAGU JEPUN DARIPADA KOREA.'-PERINGATAN SEMUA READER DARIPADA AUTHOR OTAKU

Ame terkejut melihat group kelas nya yang terlampau banyak chat.Naik pelik dia apabila dekat 10k diorang chat hari ini.Lagipun tak cukup ke dekat kelas dah sembang sampai kena tegur dengan Naufal dan Iqram.

Tanpa langsung tiada minat ingin tahu apa yang mereka sembang, dia beralih pada group yang hanya Ame,Keysha,Syah dan Yanna.Laju sahaja tangan nya membuka group tersebut apabila nama nya di tag banyak kali oleh anak kambing kesayangan nya.

DR.TWINS STAR

Keysha Cantik 😻

Korang-korang ada bad news.

Yanna Meow🐱

Apa dia, sis?

Syah Kiyut😘

What sis?Apa bad news tu.

Keysha Cantik 😻

Macam ni... korang ingat tak senior yang jaga kelas kita tu?

Syah Kiyut😘

Baru lagi kut, sis.Mesti lah kitorang ingat sangat diorang tu lagi-lagi mamat buaya tu😡😡😡

Yanna Meow🐱

Kau ni datang bulan ke apa,Syah?

And sis of couse Yanna ingat diorang lagi ii mamat batang buluh dekat tepi sungai kampun Aki.

Keysha Cantik 😻

Macam ni diorang tu famous jugak lah.

Tapi yang pelik nya diorang jarang on media social.

Yanna Meow🐱

Jap mana kau tau semua ni, sis?

And asal isu diorang ni bangkit eh?

Keysha Cantik 😻

Miss Sliver HighWhere stories live. Discover now