Bab 53

112 10 0
                                    

"Pergi lah.Daddy sebenarnya risau juga dengan mereka bertiga tu." putus Daddy

Abang long mengangguk kepala  nya sebelum menarik tangan Afdzim dengan kasar.Afdzim hanya mengikut sahaja walaupun dalam hati dia hampir meletus gunung berapi gamak nya.Abang long yang perasan akan wajah merah Afdzim hanya buat tidak tahu sahaja.

'Minta lah elok-elok, ni main tarik je.Ingat tangan aku ni tali getah ke boleh tarik suka suku suki hati ke?' bengan Afdzim dalam hati

"Oit!!Lepas lah tangan aku, bang.Kau ingat aku ni tak sakit ke, Hah!?" bentak Afdzim sambil cuba melepaskan tangan nya

Abang long yang mendengar bebelan Adfzim terus melepaskan tangan dengan penuh selamba.Lagipun tiada masa pun dia ingin melayan perangai kurang terancat adik nya yang seorang ini.

'Haih... Afdzim,Afdzim.Memang tak pernah berubah lah budak tu.' desis abang long sbeelum bergerak ke rooftop

Sesampai sahaja mereka berdua di rooftop.Jangan pernah tanya macam mereka berdua boleh masuk dalam tanpa membunyikan alarm.Mata abang long dan Afdzim terpandang Syah dan Yanna sedang menarik mereka berdua ke hadapan.

"Eh, eh! Apahal tarik abang long dengan abang Ngah ni?" tanya abang long

Syah dan Yanna hanya buat muka tembok sebelum menolak abang-abang mereka ke hadapan.Rayyan dan Iqram hanya mampu menghadiakan pokerface pada dua perempuan yang teramat pelik di era kini.

'Harap-harap plan berhasil.' desis Yanna dengan penuh berharap

Abang long dan Afdzim yang faham akan situasi berlaku di antara lelaki dan perempuan, membuat mereka berdua berbisik sebelum mengangguk kepala.Lagipun, hanya mereka berdua sahaja yang tahu untuk menghalang pergaduhan berhenti.

END FLASH

"Bagus lah korang panggil abang korang naik.Satu hal dah settle tapi masalah nya sekarang ni?Macam mana kita nak halang dua orang manusia yang tak bertamadun tu stop gaduh?Aku dengan buaya ni tak boleh nak masuk.Karang jadi gelangang Wrestling pulak.Korang ada idea tak?" tanya Iqram dengan bendul sekali

Syah dan Yanna memandang sesama sendiri sebelum melihat dua orang lelaki yang tiada limited edition langsung sekarang.Lantas, mereka berdua hanya mengangkat bahu sebagai tanda tidak tahu dan tidak ambil kesah pun pasal sesiapa.

Ame,Keysha,abang long dan Afdzim hanya memandang ke empat-empat bakal ahli neraka membuat pertandingan berlawan syarahan sekarang ni.Diorang ni baru je kenal tapi kuat bergaduh je kerja nya.Tak pasal-pasal kahwin dulu dari Ame baru tahu??

Yanna,Syah,Rayyan,Iqram: MEMANG X LH NK KAWIN DULU!!

Author: BLH DAK KALAU AKU NK JADIKAN DIORANG NI DENGAN BOLA JARING!? AKU TENGAH TAHAN JE HATI TENGOK EMPAT AHLI-AHLI KERANDA NERAKA NI KAWIN DULU!!!

Ame: SILA KN LAGIPUN LIKE I CARE ABOUT THEM KE?

Yanna: AKU IS MENCI MAMA PIKACHU KNOW!!!

Iqram: FUH!! BAHASA INGLISH MU NI BROKEN BENOR

Darwish: CARI NERAKA BETUL??

Syah: REDHO JE...

Rayyan: BLH AKU SPONSER TAHLIL??

Naufal: GO AHEAD LH

Eyra: DH MULA DH!!! HAIH... KORANG SETTLE KN LH LEBIH BAIK AKU MKN SNICKER DULU

Myra: MYRA ADA HAL!! BYE,GUYS!!!

Author: EYRA NK IKUT!!! AKU NK MAKAN CADBURY YG BUDAK ONLINE HADIAHKN TU!!!

Miss Sliver HighWhere stories live. Discover now